Uhm, nee hoor. Iedereen moet gewoon op de hoogte springen waarbij diegene zich goed voelt, voor de ene is dat een meter, voor de ander 20 cm, . Ik ga niet iemand dwingen hoger te springen voor een openingstopic
En zolang ik nu nog teveel twijfel bij een sprong van 20 a 30 cm ga ikk niet hoger.. Wally kan het prima volgens mij, ik alleen geestelijk niet.. Maar als we vertrouwen hebben durf ik ook wel hoger.. Met Olymp sprong ik ook gerust een meter.. Die vond het helemaal leuk.. Heb ook 1 keer gehad met OLympia dat ik in een manegeles mee reed met mijn brakke hoofd, had die nacht ervoor examenfeest gehad en maar 2 uurtjes geslapen ofzo.. Dus ik ging meerijden in die manegeles met Olympia.. En die groep ging net springen.. Ik braaf om de sprong heen rijden.. Was mevrouw het niet mee eens.. En stierde zo op de sprong af
Maar sinds ik een keer met een jong paard door de sprong en al ben heen geklapt ben ik mijn vertrouwen een beetje kwijt
Awhh Gewoon lekker rustig aan doen, niemand lacht je uit omdat je laag springt, zolang je er geen vertrouwen in hebt, moet je gewoon niet hoger gaan, daar krijg je alleen maar ongelukken van met het resultaat dat je straks helemaal niet meer wilt springen.
Vind springen wel erg leuk en mijn droom is ook echt een keer een oefencross te rijden. Maar eerst samen met Wally het vertrouwen te krijgen dat het leuk is.. En weten waar ze toe in staat is op een sprong
Precies!! Heb precies hetzelfde met Kick. Gewoon wat vertrouwen nodig en dan komt de rest vanzelf! Ik zou inderdaad ook nog heel graag eens een crosslesje volgen Heb het ooit met mn poownie gedaan (wederom bij Michiel ) en dat was zooo leuk. Hoop echt dat het met Kick ook ooit een gaat gebeuren!
Desnoods gaan we een keer met een groep vrijspringen =), niet allemaal tegelijk, maar dat we opbouwen, dat de ponys/paarden een .. minuten springen, dan die eruit, de volgende =). Dan maak ik eventueel wel foto's . Dan mag de eigenaar bepalen hoe hoog zijn/haar paard springt .
Oh dat doe Kiki wel hoor! En mag je ook best eens op de foto zetten! Super leuk! Met Kick bouw ik altijd ff rustig op en dan einde ik bij het laatste gaatje van dat rode ding