. Vandaag weet ik misschien al of ik vrijdag kan paardrijden!! Heb namelijk veel meer zin om te paardrijden als zown etentje... Owww en sas heeft je mams nog een beetje lekker gereden of was ze blij toen ze er weer naast stond
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Vandaag weet ik misschien al of ik vrijdag kan paardrijden!! Heb namelijk veel meer zin om te paardrijden als zown etentje...
. mij vind ie denk niet zo leuk...
. Het is ook weer zown schatje he... Maar ja dat is haflinger eigen... Als een haflinger niet eigenwijs is dan issie niet lekker ofzo
. Bij ons op stal staan ook drie haflingers en daar lig je ook telkes om dubbel... Dr zijn dr maar twee die lastiger zijn en dat zijn de shetlanders (hoe kleiner des te meer praatjes hebben ze...)
Mexx is precies het zelfde, als je even niet op let gaat ze d'r eigen dingen doen. Hoe kleiner hoe meer praatjes kan wel kloppen als je Mazzeltje af en toe kijkt, eigenwijze pony. 
Lijkt net of ie alleen naar deze kant uitsteekt 
Stap en draf ging sloom en galop ging niet. Hij sprong aan en toen wilde m'n moeder van de hoefslag af en daar stemde Bowie ook wel mee in. Hij ging braaf van de hoefslag af en stromde vervolgens in volle galop op Lando af om hem eens een mep te verkopen. Vervolgens draaide Bowie bij, was Lando een halve bak verder en stromde hij opnieuw op Lando af. Toen werd maar besloten dat het galopperen voor Bowie klaar was. Moeder boos, want die wilde het nog niet opgeven, maar goed anders hadden we straks heel wat paardjes minder, dus nu wil ze volgende week maar weer op hem
Op voltes galopperen vind hij wel moeilijk, maarja hij maakt het jou ook moeilijk
Hij kan soms best rustig galopperen op de hoefslag, zat laatst een keer in galop achter pablo geloof ik wat best lekker ging.
(of beter op de hoefslag te rijden
)
He, wat jammer. Toen wisten we het niet te waarderen, maar nu... Ik zou voor de grap wel eens op de pony willen hoor. 

(Vanaf 2002 geloof ik
)
Arme Lando
) hij stond en begon gelijk te lopen (natuurlijk linksom) dus ik heb m rechtsom gezet en na één rondje snel stappen had ie dr wel heel erg zijn want hij sprong in de rechtergalop aan (wat ie altijd verkeerd doet en nu zat ie in één keer goed...) maar ja toen liet ik m maar ff uitrazen... hij ging dr zelf bij bokken... zag dr echt maf uit
. maar ja de rest van het half uur longeren ging vooral in zo hoog mogelijk tempo door de longeerbak heen en af en toe galopje tussendoor en bokken dr bij... Ik kreeg bijna de twijfels of het atlas wel was... (maar het was m wel echt
). En toen die klaar was stond ie me ook echt aan te kijken van nu al klaar... Echt waar hij last van had....