natuur5D schreef:ATE schreef:
dat ik de site onder mijn bookmarks heb gezet
is dat het zelfde als favorieten ?
klopt, we worden echte computernurds met zijn allen
[/quote]is ook wel leuk he
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
natuur5D schreef:ATE schreef:
dat ik de site onder mijn bookmarks heb gezet
is dat het zelfde als favorieten ?
[/quote]
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Hoe doe je dat, is dat het zelfde als in favorieten zetten, of is dit weer iets voor de cursus waar ik niet heen kan.
Ja...je moet echt je afspraak afzeggen hoor, anders kom je echt achter te liggen
iRiS_mIkEy schreef:haha LIQUITA jij gaat die cursus toch geven?

meelen schreef:Sjonge jonge, wat is er weer veel gel*ld vanaaf.

meelen schreef:Jammer dat ik de 16e niet kan komen kijken.
Ik moet uit eten.
Leek me wel erg leuk, nu ik jullie een beetje beter ga leren kennen.

xan schreef:meelen schreef:Sjonge jonge, wat is er weer veel gel*ld vanaaf.
Hé het is nu zeker echt laat, want als meelen erbij komt moet het toch al bijna middernacht zijn !![]()
![]()
![]()
![]()

natuur5D schreef:ik zou vandaag dus echt op tijd naar bed gaan, maar bokt is inderdaad zeer verslavend, zeker als het er zo gezellig is. maar nu echt truste allemaal
natuur5D schreef:ik zou vandaag dus echt op tijd naar bed gaan, maar bokt is inderdaad zeer verslavend, zeker als het er zo gezellig is. maar nu echt truste allemaal
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Hoe doe je dat, is dat het zelfde als in favorieten zetten, of is dit weer iets voor de cursus waar ik niet heen kan.
Ja...je moet echt je afspraak afzeggen hoor, anders kom je echt achter te liggen
maar dat kan niet thuis vandaar dit maar. meelen schreef:Jammer dat ik de 16e niet kan komen kijken.
Ik moet uit eten.
maar af 
xan schreef:meelen schreef:Jammer dat ik de 16e niet kan komen kijken.
Ik moet uit eten.
Dat is zeker jammer, je had dan natuurlijk ook gewoon mee kunnen doen.

rockoo schreef:kunnen jullie niet allemaal gewoon naar bed gaan want dan kan ik ook gewoon naar bed nu wil ik toch steeds even lezen wat jullie zeggen.
meelen schreef:Jammer dat ik de 16e niet kan komen kijken.
Ik moet uit eten.
rockoo schreef:kunnen jullie niet allemaal gewoon naar bed gaan want dan kan ik ook gewoon naar bed nu wil ik toch steeds even lezen wat jullie zeggen.

ATE schreef:meelen schreef:Jammer dat ik de 16e niet kan komen kijken.
Ik moet uit eten.
nou zeg je jemaar af

truste