Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Lisettee_ schreef:ben wel eens op school bijna van de trap gevallen.. en ik bots ook altijd overal tegenaan maarja
je wilt nu even naar me toe komen?
Lisaa_ schreef:ik ben ook een keer uitgegleden over chocomel dat op de trap lag
Lisettee_ schreef:ahhh lief!(L).. jaah ik wil best ff naar je toe komen.. dan pas ik beneden op en dan kan jij gaan slapen XD.. maarjah ik denk eerlijk gezegt niet dat mijn ouders dat zo'n goed plan gaan vinden..

Lisettee_ schreef:Lisaa_ schreef:ik ben ook een keer uitgegleden over chocomel dat op de trap lag
iehwl!

Lisaa_ schreef:Lisettee_ schreef:ahhh lief!(L).. jaah ik wil best ff naar je toe komen.. dan pas ik beneden op en dan kan jij gaan slapen XD.. maarjah ik denk eerlijk gezegt niet dat mijn ouders dat zo'n goed plan gaan vinden..
Hahahhaha goed plan hee!
ik denk dat als jij hier eindelijk bent dat mijn ouders dan al thuis zijn dus dan kan jij alweer gaan

.. die duikboot hangt nog steeds op mijn kamer.. en ik had die simba knuffel gemaak voor rachel.. en wat had jij gemaakt? Lisaa_ schreef:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAW
teeeeeeeeeering ik voelde iets kriebelen ik ging meteen op mn stoel staan.
gelukkig was het niks.
omg ik dacht echt dat het een muis was..
Lisettee_ schreef:jaah surprices is cool!.. jij had vorig jaar die stal met vier hoofden.. en ik had mijn duikboot.. die duikboot hangt nog steeds op mijn kamer.. en ik had die simba knuffel gemaak voor rachel.. en wat had jij gemaakt?