Hoop dat ik Ko dalijk nog ff kan doen, die heeft al sinds zondag vrij gehad
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hoop dat ik Ko dalijk nog ff kan doen, die heeft al sinds zondag vrij gehad
spettertjuh schreef:nee hoor Jet dat is ook helemaal prima. Ik doe met deze temperaturen ook helemaal niks met hem hoor. De paardjes hebben het al zwaar genoeg in die hitte.

Sily schreef:Leuk idee Renee, zal er ook wat leuks instoppen![]()
Joyce domme meid![]()
Jij bent toch verstandig en slim enzo?![]()
Nou ja, maar rustig aan doen en hopen dat het dan snel weer over is, succes.
madelon31 schreef:.ik ga vanaf maandag op vakantie, maar als ik je een keer moet komen halen (blijf maar een week weg) dan moet je een gil geven.
Toen je op stal zat, zei je al wel dat je last had van je voet, maar toen was nog niets te zien toch??
Niet gelongeerd vantevoren (doe ik al tijdje niet meer) maar gewoon gegaan. Ko'tje was gewoon weer de braafheid zelve, heerlijk genoten.
Er stond gelukkig een heerlijk windje!!
ik wilde Ko's tempo ff flink opvoeren op dat lekkere pad naar de fietstunnel, maar meneer wilde niet
Na een paar tikjes
ging hij wel wat harder, maar echt heel hard wilde die niet
Stom paard
Wil ik een x hard, wil hij weer niet
, ik kan gewoon langs haar lopen en hoorde dat ze gisteren in het ruinenland had gestaan met Joeri en daarnaast Spetter....Heb haar gisterenavond maar even meegenomen aan haar voorpluk en ze is weer heel braaf teruggegaan naar haar tuttenclub....weet alleen niet voor hoelang .
Jij bent ook nie aardig
Veel plezier in Frankrijk!!
tenzij het echt weer te heet is om iets te doen.. moet natuurlijk wel in training blijven
zoals Beauty, als ze hem ziet, weet ze niet hoe snel ze haar stal weer in moet rennen). Nu is hij rustig en lief, dat vindt ze wel oke 

maar ik ga het sidepull hoofdstel uitproberen van Eef/Anique. Ben een beetje aan het zoeken naar wat een fijn bitloos hoofdstel is voor haar, bij het touwhalster heb ik toch altijd een beetje een onveilig gevoel, als er een knoopje los schiet ofzo
Ireentjuh schreef:Ik ga vanavond naar buitenmaar ik ga het sidepull hoofdstel uitproberen van Eef/Anique. Ben een beetje aan het zoeken naar wat een fijn bitloos hoofdstel is voor haar, bij het touwhalster heb ik toch altijd een beetje een onveilig gevoel, als er een knoopje los schiet ofzo

Ireentjuh schreef:ik zou het ook wel leuk vinden om jou bitloze hoofdstel een keer te proberen, als ze dat past tenminste!