Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 11:56

Vanochtend een buitenritje in de regen gemaakt, dat was echt heerlijk!! Nu is het weer vies warm Ach gut Hoop dat ik Ko dalijk nog ff kan doen, die heeft al sinds zondag vrij gehad Clown

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 11:57

spettertjuh schreef:
nee hoor Jet dat is ook helemaal prima. Ik doe met deze temperaturen ook helemaal niks met hem hoor. De paardjes hebben het al zwaar genoeg in die hitte.

Hihi ik voel me nu heel slecht dat ik Joual gister gereden heb. Gelukkig liep hij wel super Haha!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 11:59

ja ja het is erg broeierig weer. Voorlopig komt er volgens de radarbeelden nog geen regen dus alle tijd om Ko-tje te doen.
Tot vanmiddag......

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 12:07

Hallo lieve mensjes van stal, ik heb heel wat te vertellen:

Gisteren onderweg naar stal kwam ik Renee tegen, en vroeg haar of ze wat te doen had. We zijn samen naar stal gegaan en ik heb een buitenritje gemaakt op Bart!!!!!!!!!!! JOEPIEEEEEEEEEE het ging echt onwijs goed, Renee is meegegaan op die fiets, heb gedraafd en zelfs nog een galopje gedaan. Maar Joyce was een beetje eigenwijs en had sportschoentjes aangedaan ipv rijlaarzen omdat ik het al zo warm had. Dus tijdens het draven en galopperen zat mijn voetje vast in de stijgbeugel en kreeg hem er ook niet meer zo goed uit.

Terug gekomen op stal, was echt supermegablij dat het zo goed was gegaan met Bart en ook best een beetje trots op mezelf dat ik het toch maar ff gedaan had. Nog ff wat dingetjes gedaan, bij me ouders gegeten. Na het eten ging ik me ff omkleden, trek mijn sok uit, zit me daar toch een bal op me voet, zo groot als een ei!!!!! Maar ik eigenwijs, ff gekoeld en vanuit Delft teruggefietst naar Scheveningen. Thuis aangekomen, nog meer pijn, ondertussen was het ei gegroeid naar een tennisbal, en weer gekoeld. Toch s'avonds maar even naar EHBO gegaan. Het is gelukkig niet gebroken, maar mijn spieren en pezen zijn zwaar gekneust en mijn kapsels zijn uitgerekt ( ze kunnen nu nog niet zien of het evt gescheurd is ). Ik zit nu dus thuis met mijn voet in het drukverband en loop met krukken. Tot en met as maandag mag ik er absoluut niet op lopen, ook niet bewegen en moet maandag terugkomen om te kijken hoe de zwelling is. En dan krijg ik te horen hoe en wat. Maar het ziet er naar uit dat ik nog zeker 2 weken met krukken moet lopen. Huilen

Ik kan dus onmogelijk de aankomende tijd naar stal toekomen, en daar baal ik flink van. Moet nu maar ff rustig aan doen en we zien wel. Vanmiddag komen die mensen voor de 2e keer naar Bart en ben heel erg benieuwd wat ik vanavond van Renee te horen krijg. Veel succes meissie vanavond.

Nou jullie zijn weer ff op de hoogte, en hoop jullie allemaal weer snel te zien.

Liefs Joyce

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 13:45

Oh, Joyce! Nu zie je maar weer, stevige rijlaarzen of rijschoenen zijn er niet alleen voor de veiligheid( gevaarlijk meid, Bart, of welk paard dan ook, kan heel onverwachts iets doen waardoor je beter niet in je beugel blijft hangen..) maar dus ook om blessures te voorkomen! Beterschap met je zielige pootje!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 14:04

Ireen, ja dat denk ik ook. Lachen

Anous, was lekker he dat buitenritje even vanmorgen. Gelukkig waren we voor het warme weer weer terug. Alleen die dazen, dat blijft een probleem.
Joyce, wat een verhaal zeg. Jakkes, balen dat je de komende 2 weken niet naar stal kan. Beterschap!

Zondag avond ga ik met Fallon een buitenrit maken, ben benieuwd! Haha!

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 15:03

bedankt Jetje, je hebt ook helemaal gelijk, en ik had ook gewoon mijn laarzen aan moeten doen, maar het was zooooooo warm!!!!! Gelijk weer een leer voor de volgende keer. Clown

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 15:50

joyce wat heb je nou toch weer allemaal!! nou kus van mij op de zielige voetje!!

Ik vind het heel rot voor je dat je dat hebt, maar ik laat het melissa even lezen...die is altijd ook zo eigenwijs...gaat het liefst met gymschoenen rijden.
Wordt maar snel beter...ik ga vanaf maandag op vakantie, maar als ik je een keer moet komen halen (blijf maar een week weg) dan moet je een gil geven.

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 15:51

en Rene succes met die mensen...ik hoop voor bart dat zij het zullen worden...het klinkt allemaal zo fantastisch!

Ik hoor het graag van je....

Weet iemand nog iets van Xenia.....???

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 16:01

attentie attentie Haha!

ik heb een erg leuk mandje een knuffeltje en iets lekkers voor xeen gekocht! het probleem is alleen dat er nog veel te veel ruimte over is in het mandje!!

Mocht er nog iemand zijn die iets leuks liefs of lekker voor haar heeft stop het er gerust in!!
Het mandje staat vanaf vanavond in de kantine .
ik hoop dat hij lekker vol komt te zitten!!

tot vanavond allemaal.
en dank je wel voor de sterkte wensen ik zal het nodig hebben denk ik!!!!
Jullie horen het nog!!

Ja Madelon ik hoop het ook het klinkt echt heel erg goed allemaal!!
nou doeidoei
ik ga naar huis snel omkleden en dan snel naar stal !!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 16:19

Leuk idee Renee, zal er ook wat leuks instoppen Haha!

Joyce domme meid Knipoog
Jij bent toch verstandig en slim enzo? Ach gut

Nou ja, maar rustig aan doen en hopen dat het dan snel weer over is, succes.

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 17:57

Sily schreef:
Leuk idee Renee, zal er ook wat leuks instoppen Haha!

Joyce domme meid Knipoog
Jij bent toch verstandig en slim enzo? Ach gut

Nou ja, maar rustig aan doen en hopen dat het dan snel weer over is, succes.

haha Syl, zo zie je maar dat ook slimme verstandige mensen weleens een domme fout kunnen maken. Madelon, heb je toch nog een reisje kunnen boeken??? Geniet er lekker van meid, en bedankt voor je aanbod, maar als vriendjelief vrij is en ik voel me goed dan kan ik samen met hem naar stal!!!!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 19:03

oke maar als hij niet kan, dan hoor ik het wel...heb als ik terug ben nog een week vrij dus kan dan bijna altijd!!.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 19:49

madelon31 schreef:
.ik ga vanaf maandag op vakantie, maar als ik je een keer moet komen halen (blijf maar een week weg) dan moet je een gil geven.

Kom je mij ook een keer halen dan?? Haha!

Joyce, balen joh van je voet!! Ach gut Toen je op stal zat, zei je al wel dat je last had van je voet, maar toen was nog niets te zien toch??

Ik was vanmiddag ook helemaal happy!! Ik ben met Ko naar de zandweg en daarna nog ff het park in geweest, en dit terwijl hij al ruim 3 dagen stil heeft gestaan Bloos Niet gelongeerd vantevoren (doe ik al tijdje niet meer) maar gewoon gegaan. Ko'tje was gewoon weer de braafheid zelve, heerlijk genoten. Lovers Er stond gelukkig een heerlijk windje!!
Lekker veel (galopjes) gedaan Cool ik wilde Ko's tempo ff flink opvoeren op dat lekkere pad naar de fietstunnel, maar meneer wilde niet Clown Na een paar tikjes Whoosh! ging hij wel wat harder, maar echt heel hard wilde die niet Koe Stom paard Gestoord Wil ik een x hard, wil hij weer niet Frusty Haha!

Renee, hoe is het gegaan met die mensen? Gaan ze er nog over nadenken?

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 21:19

is goed Madelon, ik zal het onthouden, in iedergeval hartstikke bedankt voor het aanbod.

Ja inderdaad Nous, toen ik op stal zat voelde ik het wel, maar zag ik nog niets!!!!! zo zie je maar weer, haha ach het is gebeurd en t is niet anders.

Ik heb wel al gehoord van Renee over hoe en wat met die mensen, maar dat moet ze zelf maar ff vertellen.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 22:15

Ik ben ook benieuwd Renee.

Morgen komt mijn zadel weer thuis slapen Haha!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 06:33

Goedemorgen allemaal.

Jeetje wat een verhaal Joyce. Nou hoop maar dat het allemaal weer snel over is en nou niet meer met gympies rijden hè. Ach gut

Irene...Evita doet niet meer lelijk hè tegen Spetter Haha! , ik kan gewoon langs haar lopen en hoorde dat ze gisteren in het ruinenland had gestaan met Joeri en daarnaast Spetter....Heb haar gisterenavond maar even meegenomen aan haar voorpluk en ze is weer heel braaf teruggegaan naar haar tuttenclub....weet alleen niet voor hoelang . Knipoog

Renée, ik hoop dat het goed is gegaan verder met die mensen die voor Bartje kwamen. Ze zijn wel lief voor hem volgens mij maar het blijft moeilijk.

Madelon een hele fijne vakantie volgende week en rust maar lekker uit. Ja

biancaremijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 08:11

joyce heel veel sterkte met je voetje en madelon en milis heel veel plezier op vakantie en rene hoop dat het goed is gegaan met die mensen voor bart

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 09:18

anous, sorry jou ophalen wordt wel heel erg om voor mij! Knipoog
Misschien wil iemand anders het doen die meer uit de richting komt! Tong uitsteken

Rene...hoe is het gegaan met die mensen??

En ja ik ga lekker genieten van de griekse zon heeeerlijk!!! Haha!

Maar zal wel aan jullie denken hoor!! en aan mijn paardjes en de hondjes... Huilen

Zie jullie nog wel dit weekend op stal toch....

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 09:28

Nou Madelon, ik zal het onthouden Boos! Jij bent ook nie aardig Tong uitsteken

Marieke, jij ook een hele fijne vakantie Lachen Veel plezier in Frankrijk!!

Gaat er nog iemand buitenrijden vanavond?? als ik niet al te gaar ben dan wil ik missch wel ff naar buiten Clown
Van het weekend ook weer lekker buiten hobbelen Pling tenzij het echt weer te heet is om iets te doen.. moet natuurlijk wel in training blijven Koe

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 09:57

ja, fijne vakantie Mariek!! (en Madelon!)

haha nee Kaar, Evita kijkt alleen lelijk tegen opdringerige kleine hengstjes (of eigenlijk vindt ze ze heel erg eng Knipoog zoals Beauty, als ze hem ziet, weet ze niet hoe snel ze haar stal weer in moet rennen). Nu is hij rustig en lief, dat vindt ze wel oke Haha!
Idioot is dat he, als iemand het land weer open doet als ze ontsnapt is, loopt ze er zelf weer in en rent ze heel hard naar Tinkie toe, alsof ze blij is dat ze weer terug mag *LOL*
Ze hebben nu een grote baal hooi in het land, misschien blijft ze dan staan. *zucht*

Ik ga vanavond naar buiten Haha! maar ik ga het sidepull hoofdstel uitproberen van Eef/Anique. Ben een beetje aan het zoeken naar wat een fijn bitloos hoofdstel is voor haar, bij het touwhalster heb ik toch altijd een beetje een onveilig gevoel, als er een knoopje los schiet ofzo Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 10:02

Ireentjuh schreef:
Ik ga vanavond naar buiten Haha! maar ik ga het sidepull hoofdstel uitproberen van Eef/Anique. Ben een beetje aan het zoeken naar wat een fijn bitloos hoofdstel is voor haar, bij het touwhalster heb ik toch altijd een beetje een onveilig gevoel, als er een knoopje los schiet ofzo Haha!

Je mag mijn bitloze hoofdstel ook wel een keer proberen hoor, ik ben daar erg tevreden mee. Die sidepull heeft toch best wel harde inwerking of valt dat wel mee? Ik heb er 1x meegereden maar vond het persoonlijk niet zo fijn!!

Eviet stond vanochtend nog gewoon in haar eigen landje Go jij! Go jij! Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 10:15

wauwww... applausje voor Eviet *LOL*

volgensmij valt het qua inwerking wel mee, er zit geen hefboomwerking op zoals bij een hackamore en hij snoert niet aan, alleen de neusriem is wat stugger dan bij een gewoon halster of hoofdstel (maar er zit een bontje omheen). Ik ga even zoeken op internet, is vast wel iets over te vinden Lachen
ik zou het ook wel leuk vinden om jou bitloze hoofdstel een keer te proberen, als ze dat past tenminste!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 10:23

Ireentjuh schreef:
ik zou het ook wel leuk vinden om jou bitloze hoofdstel een keer te proberen, als ze dat past tenminste!

Tuurlijk past ze die, Robje heeft hem ook, en hij past hem ook goed. Eviets hoofd is toch niet kleiner dan die van Rob?? Bloos

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 10:27

nee, dat denk ik niet, ze heeft maat cob normaal gesproken Lachen