Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik vind het ook echt knap van pony! Hij heeft echt zn best gedaan en de winst komt wel .
. Hij blijft een knappe vertoning zo in de ring met zn knotjes!
.
. Daar hebben we echt geluk mee!
. Waren nog wat laatste dingetjes maar dat is nu ook gedaan! Is alleen nog spannend of mijn canon telelens op tijd binnen gaat zijn (heb een nieuwe besteld aangezien de andere kapot is... En dit was een tweedehands via een fotowinkel dus voor leuke prijs een mooie lens
). Maar ach als die lens te laat binnen komt overleef ik het ook wel met mn gewone lensje
.
. Was gezellig en is volgens mij ook wel een leuke man die een mooi verhaal ervan gaat maken! Dus ja dat was echt laatste puntje dus nu moet alles goed komen
.
. Dus hij gaat lekker mee op vakantie
. Kreeg toevallig gister bericht dat ie is verstuurd en vandaag wordt bezorgd, dus dat is mooi!
.
.
. En de huwelijksreis was ook echt heerlijk, maar ja dat kon bij mij ook bijna niet mis gaan
. Was natuurlijk al eerder in het hotel geweest dus wist dat dat gewoon super goed was en tja het weer kan daar ook nooit tegen zitten
.
.
. Dus kan ik ook alvast laten zien:
[/quote]
. Was ook zo'n leuke dag, heb echt genoten! Jammer dat het zo snel voorbij is na zolang plannen
. 
.
. Weer even opzoek naar het mooie weer! Al wordt het hier natuurlijk ook mooi volgende week
.