Hahahaha die nek ziet er zo wel stoer uit inderdaad, als ie m tegen je gebruikt is ie wat minder maar zo voor de foto's is het wel mooi . Hij blijft een knappe vertoning zo in de ring met zn knotjes!
De voorspellingen zijn erg goed voorlopig inderdaad . Daar hebben we echt geluk mee!
Alles is nu echt geregeld voor de bruiloft gelukkig . Waren nog wat laatste dingetjes maar dat is nu ook gedaan! Is alleen nog spannend of mijn canon telelens op tijd binnen gaat zijn (heb een nieuwe besteld aangezien de andere kapot is... En dit was een tweedehands via een fotowinkel dus voor leuke prijs een mooie lens ). Maar ach als die lens te laat binnen komt overleef ik het ook wel met mn gewone lensje .
Gister is onze trouwambtenaar langs geweest, gesprek van 2 uur gehad . Was gezellig en is volgens mij ook wel een leuke man die een mooi verhaal ervan gaat maken! Dus ja dat was echt laatste puntje dus nu moet alles goed komen .
Trouwdag was super mooi, hadden natuurlijk ook heerlijk weer! En het was gewoon relaxed, geen gehaast en gewoon alles laten lopen zoals het liep. En dat was perfect . En de huwelijksreis was ook echt heerlijk, maar ja dat kon bij mij ook bijna niet mis gaan . Was natuurlijk al eerder in het hotel geweest dus wist dat dat gewoon super goed was en tja het weer kan daar ook nooit tegen zitten .
Dus kan terugkijken op een super mooie dag en een heerlijke vakantie, en dat terwijl we over twee weekjes weer gaan .
Jessie had toevallig ook al een foto gepost in het Bollenstreekbokkerstopic . Dus kan ik ook alvast laten zien: [/quote]
Welcome back Es! Fijn zo'n heerlijke vakantie! en... je zag er SCHITTEREND uit!!
Veel plezier met je ritje Wen, ik sluit me bij Es aan! Helaas heb ik mijn ritten vrijdag en zaterdag af moeten zeggen, ben zaterdag (voor de borrel!!) door mijn enkel gezwikt en die is lekker gekneusd :-(
Aiiiiii dat is niet lekker! Heb zelf ook lekkere uitgerekte enkelbanden dus ken het gevoel....
En thanks nog . Was ook zo'n leuke dag, heb echt genoten! Jammer dat het zo snel voorbij is na zolang plannen .
Saskia89
Geplaatst: 25-06-15 17:43
Ja haha. Dat er zoveel gepland moet worden voor een dag hè. Nu maar weer uitkijken naar de volgende vakantie Mooie foto btw. Had hem volgens mij al op Facebook voorbij zien komen.
Jij bent ook wel een enorme pechvogel de laatste tijd Antoinette!
Balen van je enkel en weer ritten moeten cancelen, het zit niet mee met je gezondheid. Gaat je heup nu wel weer goed? Blijven jullie allemaal maar lekker in coma liggen, des te rustiger is het buiten. Ik hoop op beetje mooi weer. Dan heb ik het vroeg opstaan er wel voor over
Mooie foto, Esther! En prachtige jurk. Jammer dat zo omvliegt, maar gelukkig wel mooie dag geweest dus! En over 2 weken weer, dat doe je goed, waar ga je dan heen?