het hagelde net wel onder t rijden weer les gedad, ging wel goed alleen op de rechterhand was ze weer wat stijf, maar op links liep ze super! ze gaat steeds makkelijker naar beneden
ik hoef eigenlijk ook geen sneeuw.. vind r niet zo veel aan, en t is veel te koud..
ik ga volgend jaar weer op kamp, in de zomer, en hefts als dat mag.. (ik ga t vragen als examencadeautje ) en anders er zelf voor sparen, want ik heb bijna 4 maand zomervakantie, dus dan ga ik denk ik werken
bij t idee krijg ik t al weer koud t was net ook al vet koud buiten!! ben al bijna een uur thuis, mr heb t nog koud.. ga mr snel douchen, want k moest eerst eten van mn moeder
Ahjoh als het glad zou worden moet het eerst behoorlijk vochtig worden en gaan vriezen, maar het blijft vanacht net boven 0 volgens mij. Dus die sneeuw zal snel weer weg zijn. Ik vind sneeuw opzich wel leuk zolang het sneeuw blijft en geen ijs word
Sneeuw is ook vocht hoor Het was volgens mij natte sneeuw en het vriest aan de grond wel degelijk. Morgenochtend is het waarschijnlijk glad en morgenavond waarschijnlijk ook.