Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Net op stal in de spuitplaats uitgegleden. Boven op beide knieen....nu blauw en buigen doet beetje auw en handen doen ieniemini auw, want daar ving ik mezelf mee op (tenminste....dat probeerde ik
)
Gelukkig heeft niemand het zien gebeuren, maar ja...je loopt over het erf heen en dan wordt er gevraagd met verbaasde blik op mijn broek "wat heb jij nu gedaan...je was toch naar het bos?" Nu even bijkomen met een eigen gemaakte Granberry likeurtje. Smaakt goed en zie de wereld uiterst zonnig nu...burb
. Veel plezier op stal
. Een collega van mij heeft ook al haar voet gebroken....lijkt wel mode. Jij wel gauw weer opknappen hoor Ilv, want dit is niks en doet nog pijn ook. Ik heb geloof ik alleen blauwe plekken en een gedeukt ego
, zoals ik het nu zie en voel.
.
. Nooit meer thuiszitten is een droom....oke...af en toe een licht griepje om even bij te komen en verder niets.Xantha schreef:Wow dat ziet er mooi uit Marion.![]()
Sec, hoe kan je je nou vervelen als je vrij bent??![]()
Nicolette, voorzichtig doen hoor.![]()
Vandaag lekker een dagje vrij geweest, Xantha had ook vrij dus had ik weer eens tijd voor andere dingetjes.
Heerlijk !! Lekker bij een vriendin langs geweest en wat boodschapjes gedaan.
Morgen weer aan het werk
) en hij wordt toch buitengezet. Als ik meerdere dagen niet kan door ziekte oid is er altijd wel iemand op stal die hem voor je wil doen.
het is ook ff lekker heerlijk weer zeg!