What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 21:30

xan schreef:
Weet je nog wat voor merk en kleur auto het was ?
Ja, het was een grote Volkswagen en kenteken heb ik ook voor een deel (begin en het eind). Dus ik kijk nog naar die auto uit.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 21:30

Jaah...een sinaasappel :9

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 21:31

LIQUITA schreef:
xan schreef:
Belachelijk dat soort mensen.
Jammer dat Mav niet ff lekker uithaalde naar die auto.

Super dat je hebt gezegd dat paarden en voetgangers daar voorrang hebben.
Ben alleen bang dat ze dat niet meer heeft gehoord.

Zou je de bestuurder/ster nog herkennen als ze weer op het erf is? Misschien kun je later nog eens verhaal halen, want dit is natuurlijk een absurde reactie van diens kant!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 21:32

LIQUITA schreef:

HA HA HA, laten Dennis en ik vanavond nou zo'n Chocolade-taart van de Albert Heijn hebben meegenomen! :9 Moet wel eerlijk bekennen dat ik na een klein stukje al mutje vol zat en eigenlijk het komende half jaar niet meer hoef, ha ha! ;)

Hackie

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 21:34

Ik wil de naa Alberty Heijn hier niet meer lezen :(
Ik mis het heul erg... Vooral de appeltaart :9

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 21:36

Hackie schreef:

Hi hi hi, wil er wel eentje voor je opsturen! ;)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 21:36

Shenavallie schreef:
Zou je de bestuurder/ster nog herkennen als ze weer op het erf is? Misschien kun je later nog eens verhaal halen, want dit is natuurlijk een absurde reactie van diens kant!
Hmmm...ik weet het niet, het was al donker. Maar ik ga nog wel bedenken of ik er iets mee ga doen. Maar dan wil ik wel eerst kijken of ik er nog achter kan komen wie het was. Anders heeft het toch geen zin.
Laatst bijgewerkt door LIQUITA op 15-09-10 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 21:36

Trouwens, als er iets is wat je uit Nederland wil hebben dan moet je het gewoon zeggen hoor, stuur ik het rustig voor je op! ;)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 21:37

Shenavallie schreef:
LIQUITA schreef:

HA HA HA, laten Dennis en ik vanavond nou zo'n Chocolade-taart van de Albert Heijn hebben meegenomen! :9 Moet wel eerlijk bekennen dat ik na een klein stukje al mutje vol zat en eigenlijk het komende half jaar niet meer hoef, ha ha! ;)

Jammie!!!

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 21:37

Hackie schreef:

Die kun je dan lekker komen opeten, als je toch wordt uitgenodigd.
en de KRO je ticket betaald ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 21:38

LIQUITA schreef:
Shenavallie schreef:
Hmmm...ik weet het niet, het was al donker. Maar ik ga nog wel bedenken of ik er mee ga doen. Maar dan wil ik wel eerst kijken of ik er nog achter kan komen wie het was. Anders heeft het toch geen zin.

Nee, inderdaad. Maar vaak als de ergste frustraties weg zijn, kan het wel opluchten om er nog eens op terug te komen. Zo zie ik erg op tegen de vergadering van morgenavond (werk), maar ik wil toch de kwestie van het voeren van de paarden aanhalen. Na twee dagen vrij moet die frustratie vast wel wat gezakt zijn hoop ik ;)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 21:41

Shenavallie schreef:
Nee, inderdaad. Maar vaak als de ergste frustraties weg zijn, kan het wel opluchten om er nog eens op terug te komen. Zo zie ik erg op tegen de vergadering van morgenavond (werk), maar ik wil toch de kwestie van het voeren van de paarden aanhalen. Na twee dagen vrij moet die frustratie vast wel wat gezakt zijn hoop ik ;)
Meestal als bij mij de frustraties weg zijn, vind ik het niet meer de moeite om er op terug te komen. Niet goed natuurlijk, maar zo werkt het bij mij meestal wel. Maar ik ga in ieder geval proberen er achter te komen wie het was.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 21:43

LIQUITA schreef:
xan schreef:
Weet je nog wat voor merk en kleur auto het was ?
Ja, het was een grote Volkswagen en kenteken heb ik ook voor een deel (begin en het eind). Dus ik kijk nog naar die auto uit.

wat voor een kleur?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 21:44

Shenavallie schreef:
LIQUITA schreef:

maar die is wel onnnnntttttzetttttend lekker (mijn komkommer ook trouwens)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 21:46

Shenavallie schreef:
Hackie schreef:

Hi hi hi, wil er wel eentje voor je opsturen! ;)

dat wou ik ook net zeggen.
maar doet er waarschijnlijk wel wat langer over dan binnen nederland.
hebben op het werk een keer naar een collega een stuk gestuurd omdat ie er niet bij was toen er weer eens gesmikkeld werd.
Morgen weer zo;n dagje dat ik denk ik maar niet ontbijt...Incognita viert haar verjaardag op het werk.... 10 uur koffie met taart....

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 21:47

LIQUITA schreef:
Shenavallie schreef:
Hmmm...ik weet het niet, het was al donker. Maar ik ga nog wel bedenken of ik er iets mee ga doen. Maar dan wil ik wel eerst kijken of ik er nog achter kan komen wie het was. Anders heeft het toch geen zin.

wat dacht je van een stukje op de site... zet wat in het gastenboek

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 21:49

Shenavallie schreef:
LIQUITA schreef:
Hmmm...ik weet het niet, het was al donker. Maar ik ga nog wel bedenken of ik er mee ga doen. Maar dan wil ik wel eerst kijken of ik er nog achter kan komen wie het was. Anders heeft het toch geen zin.

of eerst nog even met de betreffende collega praten........doet vaak ook wonderen en helpt ook misverstanden de wereld uit

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 21:50

hi Liquita,nou is mijn foto weer te klein.....kan ik weer op zoek naar een ander formaat.....
had ik maar meteen voor je lens gesprongen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 21:54

ik ga afsluiten.
Ik zal morgenavond naar jullie zwaaien. als jullie naar de wedstrijd AZ - FC sheriff kijken, zien jullie me misschien.
zitten in het vak achter een doel....

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 21:55

doei

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 22:27

Shenavallie schreef:
Trouwens, als er iets is wat je uit Nederland wil hebben dan moet je het gewoon zeggen hoor, stuur ik het rustig voor je op! ;)

Dankjewel, als ik wat weet dan laat ik je het zeker weten :j

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 08:27

Citaat:
of eerst nog even met de betreffende collega praten........doet vaak ook wonderen en helpt ook misverstanden de wereld uit

Het is iemand van de oude garde, die al vanaf praktisch het begin bij het bedrijf zit. Ik had deze zomer ook al een dergelijke situatie met hem: het was dermate heet, dat de paarden meerdere jerrycans water wegwerkten. De eigenaar van een bepaald café kwam hoogst persoonlijk naar ons toe dat als we meer water nodig hadden we het bij hem mochten halen. Super! Maar wat doet de collega in kwestie: geeft geen tot weinig water. Toen ik hem vroeg waarom hij geen water gaf, zei hij: "Anders is het water te snel op". Ik gaf aan dat we mochten bijhalen, waarop hij weer zei: "Weet ik, maar daar heb ik geen zin in". Het is echt een heel moeilijke man, je moet hem zeg maar zien/horen om te weten wat ik bedoel... Hij kan best aardig zijn, maar dan moet je wel naar zijn maatstaven handelen.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:08

xan schreef:
Weet iemand van jullie of ze bij de Beemsterruiters 2 binnenbakken hebben ????
Ik wil daar wel starten, maar ben nogal verwend, wil ook binnen inrijden :P

nee. dat wordt buiten inrijden.
rona heeft zich opgegeven bij de kalverhoek en ze moet zich nog opgeven volgen de maand bij kwadijk geloof k.
moet nog ff kijken want geloof dat ik dan ook moet jureren.
verder heb je nie veel accomodaties met 2 binnen bakken.
benningbroek ook een mooi accomodatie.
goede parkeergelegenheid en mooie banen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 12:30

mntj schreef:
xan schreef:
Weet iemand van jullie of ze bij de Beemsterruiters 2 binnenbakken hebben ????
Ik wil daar wel starten, maar ben nogal verwend, wil ook binnen inrijden :P

nee. dat wordt buiten inrijden.
rona heeft zich opgegeven bij de kalverhoek en ze moet zich nog opgeven volgen de maand bij kwadijk geloof k.
moet nog ff kijken want geloof dat ik dan ook moet jureren.
verder heb je nie veel accomodaties met 2 binnen bakken.
benningbroek ook een mooi accomodatie.
goede parkeergelegenheid en mooie banen.

Spijkerboor heeft toch twee binnenbakken?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 12:34

Nou, niet alleen ik ben blij dat Wesley weer thuis is van kamp, hij zelf ook! Hij heeft het echt niet naar zijn zin gehad. Dat wil zeggen: hij vond alleen een buikschuifwedstrijd (over groene zeep) leuk en de cavia van de boerderij, verder was het pet. Een van de leraren had hem nog uitgemaakt voor eikel, dus hop meteen naar de betreffende leraar toe en verhaal gehaald. Hij gaf zowaar toe, maar bood niet zijn excuses aan, dus dat wordt maandag meteen naar de directrice (en anders morgenochtend als ze er is). Dat is toch niet normaal! Als reden gaf de man op dat Wesley niet luisterde... Zet hem dan aan de kant, denk ik dan. Er is een joch op school waar ik al jaren een grondige hekel aan heb, maar zelfs tijdens de overblijfuurtjes heb ik dat joch nog nooit voor iets dergelijks uitgemaakt en alleen aan de kant gezet tot hij zich weer gedroeg. Dus heb ik tegen Wesley gezegd dat hij vanaf nu dus weet hoe hij die leraar moet aanspreken: "Hé, eikel....!". }>