xan schreef:Ja, het was een grote Volkswagen en kenteken heb ik ook voor een deel (begin en het eind). Dus ik kijk nog naar die auto uit.Weet je nog wat voor merk en kleur auto het was ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:xan schreef:Ben alleen bang dat ze dat niet meer heeft gehoord.Belachelijk dat soort mensen.
Jammer dat Mav niet ff lekker uithaalde naar die auto.
Super dat je hebt gezegd dat paarden en voetgangers daar voorrang hebben.

Shenavallie schreef:Hmmm...ik weet het niet, het was al donker. Maar ik ga nog wel bedenken of ik er iets mee ga doen. Maar dan wil ik wel eerst kijken of ik er nog achter kan komen wie het was. Anders heeft het toch geen zin.Zou je de bestuurder/ster nog herkennen als ze weer op het erf is? Misschien kun je later nog eens verhaal halen, want dit is natuurlijk een absurde reactie van diens kant!
LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Hmmm...ik weet het niet, het was al donker. Maar ik ga nog wel bedenken of ik er mee ga doen. Maar dan wil ik wel eerst kijken of ik er nog achter kan komen wie het was. Anders heeft het toch geen zin.Zou je de bestuurder/ster nog herkennen als ze weer op het erf is? Misschien kun je later nog eens verhaal halen, want dit is natuurlijk een absurde reactie van diens kant!
Shenavallie schreef:Meestal als bij mij de frustraties weg zijn, vind ik het niet meer de moeite om er op terug te komen. Niet goed natuurlijk, maar zo werkt het bij mij meestal wel. Maar ik ga in ieder geval proberen er achter te komen wie het was.Nee, inderdaad. Maar vaak als de ergste frustraties weg zijn, kan het wel opluchten om er nog eens op terug te komen. Zo zie ik erg op tegen de vergadering van morgenavond (werk), maar ik wil toch de kwestie van het voeren van de paarden aanhalen. Na twee dagen vrij moet die frustratie vast wel wat gezakt zijn hoop ik
Shenavallie schreef:LIQUITA schreef:Jaah...een sinaasappel
HA HA HA, laten Dennis en ik vanavond nou zo'n Chocolade-taart van de Albert Heijn hebben meegenomen!Moet wel eerlijk bekennen dat ik na een klein stukje al mutje vol zat en eigenlijk het komende half jaar niet meer hoef, ha ha!
Shenavallie schreef:Hackie schreef:Ik wil de naa Alberty Heijn hier niet meer lezen
Ik mis het heul erg... Vooral de appeltaart
Hi hi hi, wil er wel eentje voor je opsturen!
LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Hmmm...ik weet het niet, het was al donker. Maar ik ga nog wel bedenken of ik er iets mee ga doen. Maar dan wil ik wel eerst kijken of ik er nog achter kan komen wie het was. Anders heeft het toch geen zin.Zou je de bestuurder/ster nog herkennen als ze weer op het erf is? Misschien kun je later nog eens verhaal halen, want dit is natuurlijk een absurde reactie van diens kant!
Shenavallie schreef:LIQUITA schreef:Hmmm...ik weet het niet, het was al donker. Maar ik ga nog wel bedenken of ik er mee ga doen. Maar dan wil ik wel eerst kijken of ik er nog achter kan komen wie het was. Anders heeft het toch geen zin.
Nee, inderdaad. Maar vaak als de ergste frustraties weg zijn, kan het wel opluchten om er nog eens op terug te komen. Zo zie ik erg op tegen de vergadering van morgenavond (werk), maar ik wil toch de kwestie van het voeren van de paarden aanhalen. Na twee dagen vrij moet die frustratie vast wel wat gezakt zijn hoop ik
Citaat:of eerst nog even met de betreffende collega praten........doet vaak ook wonderen en helpt ook misverstanden de wereld uit
xan schreef:Weet iemand van jullie of ze bij de Beemsterruiters 2 binnenbakken hebben ????
Ik wil daar wel starten, maar ben nogal verwend, wil ook binnen inrijden
mntj schreef:xan schreef:Weet iemand van jullie of ze bij de Beemsterruiters 2 binnenbakken hebben ????
Ik wil daar wel starten, maar ben nogal verwend, wil ook binnen inrijden
nee. dat wordt buiten inrijden.
rona heeft zich opgegeven bij de kalverhoek en ze moet zich nog opgeven volgen de maand bij kwadijk geloof k.
moet nog ff kijken want geloof dat ik dan ook moet jureren.
verder heb je nie veel accomodaties met 2 binnen bakken.
benningbroek ook een mooi accomodatie.
goede parkeergelegenheid en mooie banen.