Wel lekker dat je hebt kunnen uitslapen! Maar die tussenuren zijn altijd waar-de-loos! Succes vandaag!
ladyisabelle
Geplaatst: 06-09-10 09:38
Natalie1993 schreef:
*bijgescrollt*
Jemig wat ben ik moe. Slecht geslapen, vervolgens van 7.00-21.00 weggeweest (gewerkt) en ben nu helemaal gaar. Heerlijk.
Sliep lekker!
Natalie1993
Geplaatst: 06-09-10 09:44
Chiiiill Elbrich! Dat wil ik ook wel!
Ben wel al voor 1en uit vandaag, dat is wel lekker. Kan ik even 'rijden' ( ) en daarna mijn schoolspullen en kamer op orde maken. Erger me d'r door aan dat ik niks kan vinden.
En inderdaad Antal, ik heb heeeerlijk geslapen. Werd wel om half 7 wakker gesmst, maar ook toen weer gewoon ingeslapen.
xShanty
Geplaatst: 06-09-10 09:54
Wat lekker El! En Natalie!
Ik ken het Antal. Had van 9.20-9.30 mentorgesprek (1e uur viel uit, heb normaal 2e tussenuur..) en heb nu weer om 11.20 les, 1 uurtje, dan 2 tussenuren en dan weer 2 uur les. tot 16.15..
Damelza
Geplaatst: 06-09-10 11:48
xShanty schreef:
Yeeh, ik kan nog meedoen in de BB in Lisse
Maar kan denk dinsdag niet naar crossles, Mist dr ijzers zitten alle 4 los, achter echt heel erg. Smid kon misschien maandag nog, maar anders werd het donderdag..
En ik ben NU pas thuis En ik kijk uit op mijn dag van 8.30 tot 18.00 exclusief busrit
Vitalis_
Geplaatst: 06-09-10 17:28
Ik ben net pas thuis . Ik wil eigenlijk wel even naar het bos met dit lekkere weer, maar daar is geen tijd voor, en ik zo dressuurles dus het kan ook niet..
Jeetje wat een harde wind staat er zeg, Elvis hoorde en zag natuurlijk alles in het begin. Dus Woesh daar gingen we weer, of hij stak gewoon lekker zijn kop in de lucht. Op het laatst ging het wel beter ook weer even contra geoefend dat ging op het laatst ook echt superlekker. Zijn middendraf wordt ook steeds beter, wijken ging ook netjes. Galop ging ook echt super hij blijft nu echt heel netjes bij elkaar en mijn volte 15 meter gaan gewoon echt heel netjes
Daarna hadden de eigenaren van Sjaak gevraagd of ik weer op Sjaak wilde rijden omdat de eigenaar er nogal hard vanaf was gevallen en ook even in het ziekenhuis heeft gelegen. (Sjaakie kwam steil omhoog). Bij mij deed hij helemaal niks en ging eigenlijk best lekker, jammer had eigenlijk gehoopt dat hij oervervelend was: dan had ik het op kunnen lossen