Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ATE schreef:waar is dat waar jolline pony kamp heeft?? xan

xan schreef:ATE schreef:waar is dat waar jolline pony kamp heeft?? xan
Ze is naar Les Chevaux. In Drenthe, waar ik ben geweest met Saskia en waar Lucie en Hans ook wel eens heengaan. Echt heel leuk (hoop ik voor haar).
Ze kreeg gister in ieder geval al een hele leuke pony toegewezen, Silver genaamd.
Ze gingen gister om 21.00 uur nog even rijden
. Al het papierwerk van de verzekering wordt naar me toe gestuurd, en dan is het rond. Dan moet ik nog even gaan uitzoeken hoe ik mij startkaart met Liquita op moet zeggen en zeg ook maar meteen m'n lidmaatschap van de rijvereniging van de Paardenhof op. Ik blijf dan wel lid van onze eigen rijvereniging, wie weet ga ik ooit nog eens starten met een ander paard. xan schreef:ATE schreef:waar is dat waar jolline pony kamp heeft?? xan
Ze is naar Les Chevaux. In Drenthe, waar ik ben geweest met Saskia en waar Lucie en Hans ook wel eens heengaan. Echt heel leuk (hoop ik voor haar).
Ze kreeg gister in ieder geval al een hele leuke pony toegewezen, Silver genaamd.
Ze gingen gister om 21.00 uur nog even rijden
LIQUITA schreef:*ZUCHT* Nu is het definitief. Liquita is afgekeurd als rijpaard. Al het papierwerk van de verzekering wordt naar me toe gestuurd, en dan is het rond. Dan moet ik nog even gaan uitzoeken hoe ik mij startkaart met Liquita op moet zeggen en zeg ook maar meteen m'n lidmaatschap van de rijvereniging van de Paardenhof op. Ik blijf dan wel lid van onze eigen rijvereniging, wie weet ga ik ooit nog eens starten met een ander paard.