Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:ja peet wat wil je dan ?????
, nee hoor grapje
. Gewoon omdat Liuiqta vaak het weekend alleen maar in de molen komt, iig 1 dag. Maar weet eigenlijk niet of Liuiqta daar geschikt voor is. LIQUITA schreef:ATE schreef:ja peet wat wil je dan ?????
Ik had het er laatst over dat het misschien wel wat zou zijn als ik iemand zocht voor het weekend voor Liquita. Die haar gewoon lekker buiten zet, poets, wandeld van dat soort dingen. Iemand die een Liquita Hyves maakt, nee hoor grapje
. Gewoon omdat Liuiqta vaak het weekend alleen maar in de molen komt, iig 1 dag. Maar weet eigenlijk niet of Liuiqta daar geschikt voor is.
LIQUITA schreef:ATE schreef:ja peet wat wil je dan ?????
Ik had het er laatst over dat het misschien wel wat zou zijn als ik iemand zocht voor het weekend voor Liquita. Die haar gewoon lekker buiten zet, poets, wandeld van dat soort dingen. Iemand die een Liquita Hyves maakt, nee hoor grapje
. Gewoon omdat Liuiqta vaak het weekend alleen maar in de molen komt, iig 1 dag. Maar weet eigenlijk niet of Liuiqta daar geschikt voor is.