YES YES YES, toetsweek is klaar , nou nog ff stage voor 9 weken en dan dan dan VAKANTIE , maar tussen door nog de meeting . Net heerlijk met de klas op een terrassje gezeten in het zonnetje wat een genot.
Sorry voor het Blije berichtje maar oehh dit weer maakt me zoo blij he
MRIIIS
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-10 17:19
Het is ook prachtig weer. 's Ochtends even snel naar de stad geweest (dvd New Moon gehaald ) & nu zit ik alweer 4 uur binnen te werken Tussendoor nog even gestofzuigd & gedweild, maar ik wil naar buiteennn.
eekhoorn33
Geplaatst: 09-04-10 18:02
Hoi lieve mensen.
Ik kom zo maar even binnenstromen, maar ik ga er maar vanuit dat jullie dat niet erg vinden.
Inmiddels ben ik bijna 18 ( augustus ) en wil ik toch nog eens een keer op kamp, het liefst in de eerste week van de vakantie!
Een ding houd mij tegen, en dat is dat ik alleen ga zonder vriendinnen. Zijn er in die week ook mensen van die leeftijd? Of is er hier iemand van de leeftijd 16 tot 18 die met mij samen wil in die week?
MRIIIS
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-10 18:07
Volgens mij zijn inmiddels alle weken vol, misschien dat er in 4, 5, 8 of 9 nog een plekje is? Even bellen! www.fjordenpaard.com Herfstvakantie is vast ook nog wel plek.
Er zijn iedere week wel mensen van jouw leeftijd. De gemiddelde leeftijd in dit topic is denk ik 17/18 & als je alleen gaat, leer je heel snel mensen kennen
Laatst bijgewerkt door MRIIIS op 09-04-10 18:09, in het totaal 1 keer bewerkt