Kirsten_S schreef:Offcourse
Denk wat je denken wil meisje..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:Offcourse
Kirsten_S schreef:Krijg jij een cijfer dan met Archeologie , ?! Nee toch?! Moet je met haar samenwerken!? Neee,
En daaaar ging het over , en niet over iets anders!
Jane_ schreef:Aaah echt leuk Anke
Ik vin BWP echt leuk
Hoop snel foto's
wat een heeeeeeeeeeeeeeerlijk topic is dit ook
Anke_Amigo schreef:Jane_ schreef:Aaah echt leuk Anke
Ik vin BWP echt leuk
Hoop snel foto's
Ze is ook echt leuk, vind ik. Ik heb ook een stoere foto van haar. Ze flipt m geregeld in de longeerbak als ze zelf mag rennen. Dan wordt het een soort kruizing fries/arabier. Als ze dan uitgegalopeerd is gaat ze over in een draf waarin ze haar voorbeentjes heel hoog op haalt, nek (met die enorme onderhals) bijna verticaal en dur staart op dur rug![]()
Kan zo lachen met dat beest

DenK4ever schreef:wat een heeeeeeeeeeeeeeerlijk topic is dit ook
Anke_Amigo schreef:Inmiddels wel, ik rij op HCMuiderberg. Sinds Joop het overgenomen heeft is het erg leuk. Alles is opgeknapt, paarden zijn goed (en ook daar alweer een lieveling gevonden).
Daarnaast rij ik in eemnes, op een pension, ik heb daar een bijrijpaard. Past helemaal bij mij: BWPer. Tis een druiloor, maar dat ben ik ook dus komt helemaal goed
DenK4ever schreef:![]()
![]()
Jane_ schreef:DenK4ever schreef:![]()
![]()
Zag je me crossen op me scoot scoot
incalover schreef:Kirsten_S schreef:Krijg jij een cijfer dan met Archeologie , ?! Nee toch?! Moet je met haar samenwerken!? Neee,
En daaaar ging het over , en niet over iets anders!
maarja, je hebt er niks mee bereikt. want jij bent nog steeds de gene met de problemen
!?! Je hebt je dekje toch nog steeds niet terug hé
! ? Jane_ schreef:Anke_Amigo schreef:[
Ze is ook echt leuk, vind ik. Ik heb ook een stoere foto van haar. Ze flipt m geregeld in de longeerbak als ze zelf mag rennen. Dan wordt het een soort kruizing fries/arabier. Als ze dan uitgegalopeerd is gaat ze over in een draf waarin ze haar voorbeentjes heel hoog op haalt, nek (met die enorme onderhals) bijna verticaal en dur staart op dur rug![]()
Kan zo lachen met dat beest
Mwhhaah gek worden ze dan opeens
Ik ging Philander gister ook ff opjutten nou wat daar dan uitkomt
die beesten sporen echt niet! gelukkig de meeste onder ons ook niet

Anke_Amigo schreef:Jane_ schreef:
Mwhhaah gek worden ze dan opeens
Ik ging Philander gister ook ff opjutten nou wat daar dan uitkomt
geweldig hedie beesten sporen echt niet! gelukkig de meeste onder ons ook niet
Kirsten_S schreef:Wat leuk, ik reed daar ook wle eens maar alleen toen het nog van Okky was.
Ik had laatst nog foto's geplaatst zal ze wel weer even opzoeken.
!?! Je hebt je dekje toch nog steeds niet terug hé
! ?[/quote]
Astor schreef:De liefste pony die je maar kan wensen: PIPO
Uit het oog maar niet uit het hart ventje![]()
Astor schreef:Hier foto's van Pipo zijn zusje en ook die vond ik helemaal geweldig!
Meet Mamalou
Ze is zo mager doordat ze de laatste tijd erg ziek was en op een gegeven moment kon ze niet meer![]()
Ook al ben je nu zo verweg, in mijn hart zal je altijd dichtbij zijn...
Jane_ schreef:Hee Melis hoe ging je practicum.. ?

Astor schreef:Anke hier de foto's! en ik was hier nog vet jong dus niet opletten haha!Astor schreef:De liefste pony die je maar kan wensen: PIPO
Uit het oog maar niet uit het hart ventje
Astor schreef:Hier foto's van Pipo zijn zusje en ook die vond ik helemaal geweldig!
Meet Mamalou
Ze is zo mager doordat ze de laatste tijd erg ziek was en op een gegeven moment kon ze niet meer![]()
Ook al ben je nu zo verweg, in mijn hart zal je altijd dichtbij zijn...
ik kijk vanavond even als ik thuis ben Astor schreef:
De foto's zeggen genoeg toch
Astor schreef:Jane_ schreef:Hee Melis hoe ging je practicum.. ?
Ik zag jou nog naar binnen gluuren
Ging wel goed hoor

!