Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

__Melis__ schreef:ja heb het gezien Anoes! wel lekker zo laat! Zat ook al zo raar te kijken naar Yvonne in de B ja... eenmaal L mag je niet terug naar de B... Hey, vraagje, mijn vaste lezer kan niet voorlezen (Cindy) wie leest jou voor Anoes? en zou die mij miss ook voor kunnen lezen?
ooh, enne, t ziet er naar uit dat we erg nat zullen worden tijdens de proef!!! Gunstigggg, gaan de paardjes vanzelf koppies omlaag doen als bescherming tegen de regen![]()
![]()
Zou jij mij ook voor kunnen en willen lezen? 
Voor mij hoef je niet bang te zijn namelijk.. Donna heeft zo'n gezellig weekje dat de juf gister zelfs om haar moest lachen dat ze heel de poppenkast open trekt om onder t werk vandaan te komen! haha! Dus winst zit er voor mij niet in zondag, maar dat geeft niet, ga gewoon lekker rijden al is het alleen maar weer voor de ervaring!
Desteney_ schreef:shilady schreef:Nou das dan ook lekker desteney zet jeje fiets weg istie beschadigt..
Achjoh, die apen bij mij op school moeten tog eens een keer uitgeklimt en geklauterd zijn? Tja waarom kan je mijn fiets daarvoor dan niet gebruiken. Heel leuk speelmatriaal!