ik had idd 208

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Lizzy_ schreef:hahah dat kan bruin junior ook!! ik laat hem op omgevallen boomstammen in het bos staan
JimBeer schreef:_Lizzy_ schreef:hahah dat kan bruin junior ook!! ik laat hem op omgevallen boomstammen in het bos staan
Eline zei het gisteren bij de ww-wei ook al dat Bruin daar op een houtblok had gestaand![]()
Had je je sporen trouwens weer terug gekregen? Nog bedankt voor het lenen he
Citaat:haha ja daar deed ik het ook altijd!
zij ik :" stap op. " en dan ging hij erop staan
Jaa ik heb mijn sporen. is goed hoor, je mag ze altijd lenen ik rij er alleen op zaterdag id les mee.
Ging het beter met sporen? of geen verschil?
Nathaliia schreef:ja dat wil ik hem ook gaan leren, maar dan meot ik even een stevig blok vinden!
lieziej schreef:Nathal die had 208? toch? Er waren wat miscommunicaties in het stukje dat ik had gezienmaar goed, het kan niet altijd perfect gaan toch?
Wat waren Linda's, en Carmen's punten gisteren?
Yloon ging toch ook rijden? Had iemand daar punten van?
JimBeer schreef:Haha nou zal ik dan maar duidelijkheid scheppen![]()
Ik, Birgit, ben gisteren gestarten mijn punten waren 175 en 182 dus weer een puntje erbij en nu heb ik L1 + 5
![]()
@ lieziej, had je daarnaast voor dat practicum ook een meisje met nogal rood/bruinachtig dofkrullend haar ofzo? kan me zoiets herrinneren dat die jongen er niet verkeerd uitzag nee![]()
en die foto's stuur ik binnenkort even
JimBeer schreef:Citaat:haha ja daar deed ik het ook altijd!
zij ik :" stap op. " en dan ging hij erop staan
Jaa ik heb mijn sporen. is goed hoor, je mag ze altijd lenen ik rij er alleen op zaterdag id les mee.
Ging het beter met sporen? of geen verschil?
Ja het ging een stuk beter, zag het niet in mn punten terug, maar hoefde nu veel minder (duidelijk) been te geven en dat stond nu ook eens niet op mijn protocol, oke ik zal het onthouden, heb de 14e weer wedstrijd, maar misschien heb ik ze dan zelf al gekocht
Nathaliia schreef:weet er iemand van jullie nog leuke liedjes?
_Lizzy_ schreef:Hebben jullie ook naar de mega mindy dag op zappelin gekeken vandaaaaaaag ?
nickyforever schreef:lieziej schreef:Syllll ik kwam het laatst al tegen, maar het is net iets te klein voor Max, maar ik denk dat Nick het wél tof vind
[EA-CO] Nieuw sets voor shets
Heb het gezien maar Angelique vond het niet zo mooi,
Hoop dat ze wat ik heb besteld voor ons ventje wel mooi vind![]()
![]()
![]()
Anders doe ik haar wat![]()
ze weet namelijk zelf ook niet wat ze wil.
nickyforever schreef:het is heel leuk alleen meer geschikt voor onze Fleur die is gek van roze Angelique heeft het meer op licht blauw want hier komt ie waarom NICKY IS EEN JONGETJE dus die moet blauw snapje?
Elize.
nickyforever schreef:het is heel leuk alleen meer geschikt voor onze Fleur die is gek van roze Angelique heeft het meer op licht blauw want hier komt ie waarom NICKY IS EEN JONGETJE dus die moet blauw snapje?
Elise.