Twas kweenie oe leuk de wandeling, en khad Peggy
. Iedereen had miserie om te weten op wie ze moesten rijden, behalve ik, haha
.
Ze was cool peggy, voor de eerste keer zo ver op wandel te gaan
. Heel de baan naar Nokere was ze braaf behalve net voor we het kasteelpark binnen ging. Die straat is zo allemaal mee bomen en twas super veel wind daar en twaren daar twee honden en dan was peggy weg in galop. Maar ne keer da we in het park zelf waren was ze weer braaf, en dan gingen we in het water. Peggy gaat in bloso wel door het water, maar wel met wat moeite dus ik zat al voorbereid
. Kzat achter amour en die ging dus nie int water en omda zij er nie in wou peggy eerst ook nie. Peggy had lijk schrik van da water eerst, want das echt zo super grote vijver. Dan ander paard gevolgt die er wel meteen in ging en ze volgde braaf toen (a). Ze vonnet nog sjiek da water ne keer da ze der in zat
. Twas zo wel super lawaaierig al da geplets van die paarden, gehoord echt niets anders meer dan water dan
. Dan hebben we galop gedaan en was ze ook braaf
. Ik begon ongeveer vooraan de groep en eindigde als laatste
. Iedereen was vollen bak weg en Peggy bleef in aar tempo
. Wel wa bokjes ma kwas blij da ze nie aanzette, Twas zo op super groot veld.
Daarna kregen we drankje aan een restaurant in nokere dorp, moesten we stilstaan, da vond Peggy nie zo leuk, ze zat heeltijd te slaan naar al de paarden
. Dan weer vertrokken en zo door zigzag graspad. Da vond ze wel hip behalve toen twee veulens aankwamen koersen en ze kanonschoten ofzoiets aflieten gaan voor de vogels. Dan begon ze weer mee aar hobbelbokkengedoe. Guido reed achter mij en die is er dan wel afgevallen omda zijn paard schrok van Peggy
. Maar twas nie erg, ie stond op zijn voeten
.
Peggy was wel een ijzer kwijt
Ma ze liep er nie onregelmatig door gelukkig
.
Daarna nog wa eetsel gekregen en rondleiding in het nieuwe sporthotel
. Tis echt suuppppper groot zeg vanbinnen
en mooi allemaal! Het al afgewerkt, behalve de meubels nog. Alles is echt super mooi!!! De badkamers ook heel mooi en mega grote eetzaal en keuken en klaslokalen enzo
. Kvin super jammer dak te oud ben om op kamp te gaan nog
, Anders kwammek zekers nog keer op kamp om daar te slapen haha
.
Owja en we mogen van Tom ook met de manegepaarden mee doen aan de internationale paardenparade op 19 augustus
. Das zo stoet in allemaal verschillende tema's. Kzou graag mee doen me Peggy (jaach wie anders
), ma da ga wel wa stressbedoening zijn denkek. Ktwijfel nog wa.
sorry lang verhaal, gemoetet nie lezen oor
.