Zit geen caffeïne in, maar is wel lekker.
Je moet een beetje bijtanken als je bij de nachtbrakers gaat horen. Hoe houden jullie dit altijd vol ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LIQUITA schreef:ATE schreef:
Eric komt toch wel he we hebben mannen nodig.
wie neemt dat eten nou mee??????????????????????????????????
rockoo schreef:Winnetou zit je weer op de camping
rockoo schreef:Moet ik nou op alles tegelijk antwoord geven Ate die meiden kopen het vlees en geven het bonnetje aan Connie.
En Eric we hebben gewoon sterke mannen nodig voor het echte werk.
iRiS_mIkEy schreef:ATE schreef:
wie neemt dat eten nou mee??????????????????????????????????
ja vraag ik me ook af.. haha..
wij hoorde vanmiddag van marcel dat het doorging met die BBQ..
wij hoopten het al anders wouden we het bij ons doen als er niks geregelt zou worden..
ATE schreef:natuur5D schreef:ATE waar haal jij die leuke animaties nu weer vandaan?
http://www.annasanimaties.com/index.html
[/quote]rockoo schreef:Eric komt toch wel he we hebben mannen nodig.
ATE schreef:wie neemt dat eten nou mee??????????????????????????????????
iRiS_mIkEy schreef:oeps als ik wat vraag en het plaats ben ik alweer te laat want dan staat het antwoord er alweer..

rockoo schreef:Moet ik nou op alles tegelijk antwoord geven Ate die meiden kopen het vlees en geven het bonnetje aan Connie.
En Eric we hebben gewoon sterke mannen nodig voor het echte werk.
xan schreef:Ik heb er ff een pak kaasstengels bijgepakt.![]()
Zit geen caffeïne in, maar is wel lekker.![]()
Je moet een beetje bijtanken als je bij de nachtbrakers gaat horen. Hoe houden jullie dit altijd vol ?
rockoo schreef:nou nu ga ik echt stoppen , het is beter als jullie ook stoppen want anders moet ik zoveel lezen morgen . doei
rockoo schreef:nou nu ga ik echt stoppen , het is beter als jullie ook stoppen want anders moet ik zoveel lezen morgen . doei
LIQUITA schreef:iRiS_mIkEy schreef:oeps als ik wat vraag en het plaats ben ik alweer te laat want dan staat het antwoord er alweer..
GOED he
want jullie verwachten mijn vraag natuurlijk al!
natuur5D schreef:dat ik de site onder mijn bookmarks heb gezet

ATE schreef:xan schreef:Ik heb er ff een pak kaasstengels bijgepakt.![]()
Zit geen caffeïne in, maar is wel lekker.![]()
veel koffie
in.
[/quote]
ATE schreef:natuur5D schreef:dat ik de site onder mijn bookmarks heb gezet
is dat het zelfde als favorieten ?
winnitou schreef:Hoe doe je dat, is dat het zelfde als in favorieten zetten, of is dit weer iets voor de cursus waar ik niet heen kan.

natuur5D schreef:ik duik nu ook lekker mijnin.