Weer of geen weer het rsva topic is der weer # Deel 17

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsten_S

Re: Weer of geen weer het rsva topic is der weer # Deel 17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 06:53

Nou miss wel, maar ik vind het een beetje gedoe allemaal om het voormekaar te krijgen haha. Het is stom dat je zo afhankelijk bent van de trailer. Dus ik wil effe kijken hoe het gaat en of ik er tijd voor heb.

Jaa we longeren hem vaak twee x per week met bijzet.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 06:58

Iriis_ schreef:
Aaah die veulen foto is echt super lief!! Ik heb ook veulen fotos van Djerkie! Echt leuk!

@ nadien, zijn er veel bijrijders bij jou in de omgeving of valt dat tegen?

Djerk van vandaag behoorlijk stout. Door de kou kan hij heel fris worden. Dan reageert hij heel erg op andere paarden en gaat hij er rennend (en soms ook bokkend) vandoor. Afgelopen week was eigenlijk juist heel sloomig.. Zou bijna denken dat er iets mis met hem was. Maar vandaag was hij weer helemaal wakker. Merkte het al met uit stal halen. Best balen eigenlijk. Want Maaike zou vandaag op hem rijden om te kijken hoe het zou gaan. Mijn moeder en ik zijn er as weekend namelijk allebei niet.

Ik ging er eerst even op. Hij liep echt wel fijn! Lekker veel pit, flink verruimen. En toen toen ging Maaike erop. Hij heeft haar echt in de maling genomen. Sprong bij voorbij komende paarden weg. Iedere keer weer rennen. Opgeven moment is maaik afgestapt. Nou en ik wilde er ook niet meer op. Haha hij is zoo snel..

Morgen ga ik hem weer lekker longeren en ik hoop dat hij dan woensdag weer wat braver is. Maar ik vind het wel jammer voor maaik want hij liep verder wel echt netjes bij haar! Ik ben toch ook wel bang dat hij een beetje eenkennig is..

Ah vervelend zeg, ja ze zijn best onvoorspelbaar met dit weer, dan denk je dat ze fris zijn en zijn ze juist braaf haha.
Miss kan ze hem longeren als ze er niet op durft? Krijgt hij toch beweging als je weg gaat.
Maar het kan ook zijn dat hij haar aanvoelde dat ze het wat spannend vond ,en dan kan hij er door het weer er juist wat heftiger op reageren. Ringo is ook veel nukkiger naar andere paarden toe als hij lang niet loopt. Het blijven paarden die soms wat vreemd kunnen doen hahah

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 06:59

Goedemorgen!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 08:06

Goede morgen! Vanaaf les op de manege! Alweer mijn 1na laatste les. En daarna heb ik ook nog les met Azra. Denk dat ik omval vanaaf haha :P

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 08:34

Iris, heb je me foto's ontvangen?

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 08:36

Kirsten_S schreef:
Nou miss wel, maar ik vind het een beetje gedoe allemaal om het voormekaar te krijgen haha. Het is stom dat je zo afhankelijk bent van de trailer. Dus ik wil effe kijken hoe het gaat en of ik er tijd voor heb.

Pff nou! Dat is echt ruk hoor.. -O- Ik ben ook een tijdje afhankelijk geweest en dat is echt zo irritant en een hoop geregel! Gelukkig hebben we nu onze eigen trailer *\o/* Afgelopen 3 dagen met Aiko op pad geweest en dan kun je pas merken hoe fijn het is om de trailer zonder geregel, gezeur, achter de auto te koppelen. <3

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 08:37

Iriis_ schreef:
Aaah die veulen foto is echt super lief!! Ik heb ook veulen fotos van Djerkie! Echt leuk!

@ nadien, zijn er veel bijrijders bij jou in de omgeving of valt dat tegen?

Djerk van vandaag behoorlijk stout. Door de kou kan hij heel fris worden. Dan reageert hij heel erg op andere paarden en gaat hij er rennend (en soms ook bokkend) vandoor. Afgelopen week was eigenlijk juist heel sloomig.. Zou bijna denken dat er iets mis met hem was. Maar vandaag was hij weer helemaal wakker. Merkte het al met uit stal halen. Best balen eigenlijk. Want Maaike zou vandaag op hem rijden om te kijken hoe het zou gaan. Mijn moeder en ik zijn er as weekend namelijk allebei niet.

Ik ging er eerst even op. Hij liep echt wel fijn! Lekker veel pit, flink verruimen. En toen toen ging Maaike erop. Hij heeft haar echt in de maling genomen. Sprong bij voorbij komende paarden weg. Iedere keer weer rennen. Opgeven moment is maaik afgestapt. Nou en ik wilde er ook niet meer op. Haha hij is zoo snel..

Morgen ga ik hem weer lekker longeren en ik hoop dat hij dan woensdag weer wat braver is. Maar ik vind het wel jammer voor maaik want hij liep verder wel echt netjes bij haar! Ik ben toch ook wel bang dat hij een beetje eenkennig is..

Stoute Djerk! Hahah... /3

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 08:38

Ow vandaag word Aiko eindelijk gefatsoeneerd --> Geschorennnnnnnn!! :):)

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 09:11

Mel had je mijn berichtje nog gezien?

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 09:21

Nee? sorry? :o

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 09:27

Astor schreef:
Wat een schatje zeg :D Ik ben ook wel erg benieuwd naar de foto's van Aiko hoe ze 'aangekomen' is deze week! Fijn dat het zo goed gaat!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 09:29

Ow sorry!! Maar je hebt ze!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 11:32

Melanie_B schreef:
Kirsten_S schreef:

Pff nou! Dat is echt ruk hoor.. -O- Ik ben ook een tijdje afhankelijk geweest en dat is echt zo irritant en een hoop geregel! Gelukkig hebben we nu onze eigen trailer *\o/* Afgelopen 3 dagen met Aiko op pad geweest en dan kun je pas merken hoe fijn het is om de trailer zonder geregel, gezeur, achter de auto te koppelen. <3

Klopt! Wij zijn ook al een aantal jaar erg blij met onze trailer!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 11:40

Ik wil ook foto's Mel! :D Je mag mij niet vergeten! :P

Ik heb nu 2 jaar een eigen trailer en inderdaad: ideaal! Geen gezeik met lenen en zo.

Iris: jeetje stoute Djerko! Echt paarden af en toe! Grmbl! Longeren vind ik geen slecht idee van Kirsten!
Ik heb hopelijk al iemand gevonden! Heel blij mee!

Melissa: veel plezier en succes op Claerens alvast!
Enne top hoor je nieuwe lens! Kom je Zamora ook een keer doen? :D :D

Kirsten: R heeft toch een trailer? Je moet gewoon niet zeuren en gaan starten :D :D Ik wil lezen! :D

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 11:58

Jaa Kirsten moet gaan starten! :D Kunnen we afspreken om naar dezelfde stal te gaan. Ik wil ook meer óp wedstrijd!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:06

Iriis_ schreef:
Jaa Kirsten moet gaan starten! :D Kunnen we afspreken om naar dezelfde stal te gaan. Ik wil ook meer óp wedstrijd!

Jaaaa ik wil ook best wel, en we hebben een trailer, maar ik vind het ja soms een beetje vervelend
om te moeten vragen :o . En de andere bijrijder wilt ook graag wedstrijden doen en rianne dus dan
wordt het zoveel voor mijn gevoel, wil niet dat het vervelend wordt ofzo...

Lijkt me wel heel leuk om samen te starten, zeker om gewoon samen dat proces te beleven en
ervaringen te delen als je bij dezelfde wedstrijd start.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 16:34

Annie_ schreef:
Hey [naam] ik zag jouw donderdag! ik zwaaide alleen een beetje laat naar je rug :P

Haha waar zag je me? :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 16:38

Nadien vanaf Utrecht is het best te doen naar Abcoude maar 3 dagen in de week trek ik echt niet naast mn studie :( Heel jammer want ik had het graag willen proberen :j

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 17:21

Pupper in de sneeuw :D .

Afbeelding

Afbeelding

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 17:26

Geeft niet Ems! Je bent altijd welkom om gewoon een keer te komen rijden!

Sabien, agossie! Wat een lieverd!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 17:29

Wat een leuke foto's Sabine! :D Hoe oud is hij/zij nu? :)

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 17:31

Uhm.. 14 maanden volgens mij :D . We hebben haar nu een jaartje.. :)

gina2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 17:37

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 17:45

Waaaaaauuuuw Sabien!! Wat een mooie hond!!!

gina2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:01

Idd mooie hond!