Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:Aaah die veulen foto is echt super lief!! Ik heb ook veulen fotos van Djerkie! Echt leuk!
@ nadien, zijn er veel bijrijders bij jou in de omgeving of valt dat tegen?
Djerk van vandaag behoorlijk stout. Door de kou kan hij heel fris worden. Dan reageert hij heel erg op andere paarden en gaat hij er rennend (en soms ook bokkend) vandoor. Afgelopen week was eigenlijk juist heel sloomig.. Zou bijna denken dat er iets mis met hem was. Maar vandaag was hij weer helemaal wakker. Merkte het al met uit stal halen. Best balen eigenlijk. Want Maaike zou vandaag op hem rijden om te kijken hoe het zou gaan. Mijn moeder en ik zijn er as weekend namelijk allebei niet.
Ik ging er eerst even op. Hij liep echt wel fijn! Lekker veel pit, flink verruimen. En toen toen ging Maaike erop. Hij heeft haar echt in de maling genomen. Sprong bij voorbij komende paarden weg. Iedere keer weer rennen. Opgeven moment is maaik afgestapt. Nou en ik wilde er ook niet meer op. Haha hij is zoo snel..
Morgen ga ik hem weer lekker longeren en ik hoop dat hij dan woensdag weer wat braver is. Maar ik vind het wel jammer voor maaik want hij liep verder wel echt netjes bij haar! Ik ben toch ook wel bang dat hij een beetje eenkennig is..
Kirsten_S schreef:Nou miss wel, maar ik vind het een beetje gedoe allemaal om het voormekaar te krijgen haha. Het is stom dat je zo afhankelijk bent van de trailer. Dus ik wil effe kijken hoe het gaat en of ik er tijd voor heb.
Jaa we longeren hem vaak twee x per week met bijzet.
Ik ben ook een tijdje afhankelijk geweest en dat is echt zo irritant en een hoop geregel! Gelukkig hebben we nu onze eigen trailer
Afgelopen 3 dagen met Aiko op pad geweest en dan kun je pas merken hoe fijn het is om de trailer zonder geregel, gezeur, achter de auto te koppelen.
Iriis_ schreef:Aaah die veulen foto is echt super lief!! Ik heb ook veulen fotos van Djerkie! Echt leuk!
@ nadien, zijn er veel bijrijders bij jou in de omgeving of valt dat tegen?
Djerk van vandaag behoorlijk stout. Door de kou kan hij heel fris worden. Dan reageert hij heel erg op andere paarden en gaat hij er rennend (en soms ook bokkend) vandoor. Afgelopen week was eigenlijk juist heel sloomig.. Zou bijna denken dat er iets mis met hem was. Maar vandaag was hij weer helemaal wakker. Merkte het al met uit stal halen. Best balen eigenlijk. Want Maaike zou vandaag op hem rijden om te kijken hoe het zou gaan. Mijn moeder en ik zijn er as weekend namelijk allebei niet.
Ik ging er eerst even op. Hij liep echt wel fijn! Lekker veel pit, flink verruimen. En toen toen ging Maaike erop. Hij heeft haar echt in de maling genomen. Sprong bij voorbij komende paarden weg. Iedere keer weer rennen. Opgeven moment is maaik afgestapt. Nou en ik wilde er ook niet meer op. Haha hij is zoo snel..
Morgen ga ik hem weer lekker longeren en ik hoop dat hij dan woensdag weer wat braver is. Maar ik vind het wel jammer voor maaik want hij liep verder wel echt netjes bij haar! Ik ben toch ook wel bang dat hij een beetje eenkennig is..
Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:Nou miss wel, maar ik vind het een beetje gedoe allemaal om het voormekaar te krijgen haha. Het is stom dat je zo afhankelijk bent van de trailer. Dus ik wil effe kijken hoe het gaat en of ik er tijd voor heb.
Jaa we longeren hem vaak twee x per week met bijzet.
Pff nou! Dat is echt ruk hoor..Ik ben ook een tijdje afhankelijk geweest en dat is echt zo irritant en een hoop geregel! Gelukkig hebben we nu onze eigen trailer
Afgelopen 3 dagen met Aiko op pad geweest en dan kun je pas merken hoe fijn het is om de trailer zonder geregel, gezeur, achter de auto te koppelen.
Je mag mij niet vergeten! 

Ik wil lezen!
Kunnen we afspreken om naar dezelfde stal te gaan. Ik wil ook meer óp wedstrijd! Iriis_ schreef:Jaa Kirsten moet gaan starten!Kunnen we afspreken om naar dezelfde stal te gaan. Ik wil ook meer óp wedstrijd!
. En de andere bijrijder wilt ook graag wedstrijden doen en rianne dus dan
Heel jammer want ik had het graag willen proberen
Hoe oud is hij/zij nu?
. We hebben haar nu een jaartje..