dat waren ook de enigste gasten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Elja schreef:Wat naar ..
Vorige week was de broer van Marnix (vriend van vriendinnetje) bij zn ouders thuis en Marnix was net onderweg naar zn ouders tot hij gebeld werd door zijn ouders. Marnix' broer was weggelopen van huis en is van een flat afgesprongen. Afgelopen vrijdag was de uitvaart..

Nou kan ik aankomende dinsdag wéér niet rijden, kon vorige week ook al niet en twee weken daarvoor ook niet.
esiebessie schreef:Há! Ik wist gewoon in welke kleuren je interesse zou hebben!![]()
Aaaaah crap hier word ik toch zo schijtziek van.Nou kan ik aankomende dinsdag wéér niet rijden, kon vorige week ook al niet en twee weken daarvoor ook niet.
, tuurlijk babyblauw en donkergrijs, wat moet ik met andere kleuren (zwart heb ik al
)
Elja schreef:Woww dat is heftig.
Zelfmoord blijft voor mij een interessant en ingewikkeld onderwerp. Ik kan er uren over nadenken (niet voor mezelf overigens).. Ik vind het zo iets bizars en ik begrijp niet waarom mensen anderen zoveel pijn aandoen door het voor zichzelf zo makkelijk mogelijk te maken.
Hiermee zeg ik niet dat jezelf doden eenvoudig is, want dat zal het zeker niet zijn. Over zoiets denk je heel erg lang na en je hoofd moet ik wel pretty fiets up zijn om het uiteindelijk nog te doen, maar toch. Het is ontzettend egoïstisch want op deze manier kies je voor jezelf de makkelijke uitweg en zadel je anderen met jouw problemen op waardoor die mensen het nog zwaarder te voortduren krijgen. Dood zijn is één, maar zelfmoord is een heel ander verhaal.
Elja schreef:Woww dat is heftig.
Zelfmoord blijft voor mij een interessant en ingewikkeld onderwerp. Ik kan er uren over nadenken (niet voor mezelf overigens).. Ik vind het zo iets bizars en ik begrijp niet waarom mensen anderen zoveel pijn aandoen door het voor zichzelf zo makkelijk mogelijk te maken.
Hiermee zeg ik niet dat jezelf doden eenvoudig is, want dat zal het zeker niet zijn. Over zoiets denk je heel erg lang na en je hoofd moet ik wel pretty fiets up zijn om het uiteindelijk nog te doen, maar toch. Het is ontzettend egoïstisch want op deze manier kies je voor jezelf de makkelijke uitweg en zadel je anderen met jouw problemen op waardoor die mensen het nog zwaarder te voortduren krijgen. Dood zijn is één, maar zelfmoord is een heel ander verhaal.

Elja schreef:Wat naar ..
Vorige week was de broer van Marnix (vriend van vriendinnetje) bij zn ouders thuis en Marnix was net onderweg naar zn ouders tot hij gebeld werd door zijn ouders. Marnix' broer was weggelopen van huis en is van een flat afgesprongen. Afgelopen vrijdag was de uitvaart..
Broccoli schreef:Elja schreef:Woww dat is heftig.
Hoezo zadel je een ander op met jouw probleem? En waarom zou iemand moeten blijven voor een ander? Dat is ook egoïstisch van die ander dan. Maar goed, als je de definitie van egoïsme neemt, ja dan is het egoïstisch, maar wel dè ultieme manier van voor jezelf kiezen.
Marjolein29 schreef:Ik ben al jaren suïcidaal, weet ook al precies hoe en wanneer ik eruit stap.
Niet onaardig bedoelt maar je snapt er helemaal niets van en zo oordelen over iets waar je niets van snapt is nogal ruw.
Groetjes Marjolein.

Marjolein29 schreef:Ik ben al jaren suïcidaal, weet ook al precies hoe en wanneer ik eruit stap.
Niet onaardig bedoelt maar je snapt er helemaal niets van en zo oordelen over iets waar je niets van snapt is nogal ruw.
Groetjes Marjolein.
Marjolein29 schreef:Snap precies wat je bedoelt. Heb jij therapie gehad, of niet?Elja schreef:Woww dat is heftig.
Ik ben al jaren suïcidaal, weet ook al precies hoe en wanneer ik eruit stap.
Groetjes Marjolein.