Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ladyisabelle schreef:Super leuke foto's Damelza, ziet er goed uit!
We kregen vanmiddag de P&S binnen, incl. boekje van Eurostar ed.
Heb meteen een dekje en vestje besteld
En nog een zwart oornetje met gouden bies, voor een prijsuitreiking of een lawaaiige wedstrijd
Vandaag was Zen lekker hyper door de naastgelegen springring, 1e proef was iets rommelig, had daar 212 en 2e prijs dus wel super tevreden!
2e proef ging beter, wel beetje sterk en graag vooruit willen, 1 keer beetje stout(er stond een bak met spullen tussen de bosjes en die beten). Daar maar 2 wp's weggeven, had daar 197.
ladyisabelle schreef:http://www.euro-star.de/home-en/
Dat vestje en dekje, weer eens wat anders dan ik heb
(even vernieuwen tot het paard er voor komt)
Heb ook nog geregeld dat ik het paard erbij krijg![]()
riannhuh schreef:leuk dat je weer in lelystad geweest bent jetske!ik heb er donderdag ook weer getraind
ging super, alleen die greppel naast de trakhener (zat ook water in) kreeg ik hem echt niet over, die andere greppeltjes wel maar deze vond ie echt niet leuk. hij is er 1x 'per ongeluk' overheen gesprongen (na de 100e keer pas ofzo
) maar toen heeft ie bedacht dat hij dat écht niet weer ging doen
deze heb ik ook gedaan: http://www.xs4all.nl/~boonmc/lelylas14.jpg
en dan als dubbel, die vond ie geweldig, daar scheurde hij overheen en hij plonsde zo de waterbak in
ladyisabelle schreef:Hier ook een super tevreden dagje gehad!!
Was voor m'n paard de 1e keer L1, 1e proef ging heel fijn, 2e proef moesten we erg lang wachten(15 min) tot ik mijn 2e proef kon rijden en ik had er al 3 kwartier opgezeten omdat het eerst heel snel ging en toen weer langzaam.
1e proefje hadden we 194 en een 2e prijs(vd 22) en erg leuk commentaar, alleen een GGK Friese (dek)hengst met iemand die voor haar beroep paarden rijdt stond hoger dus ik ben stiekem wel een beetje trots op mijn 4 jarige jonkie!![]()
![]()
2e proefje kregen we wat foutjes waardoor er een 3 en 2 4'en hadden maar toch nog 181!
Heb van m'n prijzengeld een mooi kettinkje gekocht op de fair