Stal Midden Delfland roddels 4

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 21:19

:wave:
Net terug van paardrijden, was super! Er is sinds 2 weken geleden een nieuw paardje, heb er vandaag op gereden. Is een heel leuk beesje! Ook nog jong en in de galop weet hij nog niet echt welk tempo hij dan moet aannemen. Normaal ben ik niet zo van de haflingers maar deze is echt leuk! Ook heel lief. :+: En niet heel groot, 1.54 maar hij groeit nog ietsjes, niet veel.

Wij hebben een neppe boom.. ^)

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 21:31

Naoom_ schreef:
Net terug van paardrijden, was super! Er is sinds 2 weken geleden een nieuw paardje, heb er vandaag op gereden. Is een heel leuk beesje! Ook nog jong en in de galop weet hij nog niet echt welk tempo hij dan moet aannemen. Normaal ben ik niet zo van de haflingers maar deze is echt leuk! Ook heel lief. :+: En niet heel groot, 1.54 maar hij groeit nog ietsjes, niet veel.

^) Ik neem toch echt een echie elk jaar,vind het zo leuk al die naalden in je kamer 8-)
Nou heb weer een leuke uitgezocht samen met Sonny,morgen lichtjes en ballen er in en wij zijn er weer klaar voor }:0

sybje

Re: Stal Midden Delfland roddels 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 21:53

Goeeieeeavond.. Nou vandaag was het weer raak hoor.. Was weer vrijdag.. haha zeiknat! maar wel heel leuk met de kleine gewandeld :)

Sieb heeft een tijdje met der box deur open gestaan maar die kwam er echt niet uit := mijn dieren zijn nog erger dan ik.. Nino vertikte het het huis uit te gaan :D :+

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 21:56

doppie45 schreef:
De keuring is volgende week,ik denk Donderdag maar ben bang dat ie niet goed gekeurd gaat worden ;( en weet nog niet wat ik dan doe :=

Mischien is dit wel iets...wel erg jong...zit ik er dadelijk tot mijn zeventigste aan vast }:0
Maar ik denk dat hij wel snel weg zal zijn gezien de prijs en natuurlijk zijn prrachtige vlekken!

[url]Absoluut mooie en hele brave bonte E pony !!![/url]

Ik zou zelf ook niet zo snel een paardje kopen die (klinisch) afgekeurd wordt... tenzij je na verder onderzoek vindt wat er aan de hand is.. missch is t iets kleins en is t snel over... maar ja natuurlijk ook een grote kans dat het niet meer goed komt :(:)
Ik zou ook nog ff lekker verder kijken, je komt echt wel weer een paardje tegen die je net zo leuk vindt en die wel goed op de benen is.
die E pony is ook leuk, wel weer heel anders dan Jim

Ik heb vanmiddag nog redelijk droog gereden met Biz, rondje, Diddle mee op sleeptouw, die was vrij drukkies en had er veel zin in, verder wel braaf. Biz was gelukkig gewoon braaf, en dat na 2 dagen nixen :-)
Ik heb ook nog ff met marley gewandeld, ook nog redelijk droog gehouden, ivon was er voor Ko

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 21:59

straks heeft marley morgen spierpijn :=

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:00

ff serieus.. ze hebben hier beneden een feestje ofzo.. Maar dat lawaai ga ik echt niet trekken :+

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:02

sybje schreef:
straks heeft marley morgen spierpijn :=

lekkere Hollandse zin :+

haha, we hebben nog best ver gelopen, richting S'dam, denk dik half uur. Terugweg had Marley wel moeite om Ko bij te houden, maar hij was zo uberbraaf... lekker met los touwtje :-)

Politie bellen }:0 en anders oordoppies in :P

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:04

wat knap van marley!
Ik kom met clover niet verder meer dan de parkeerplaats...........

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:09

haha ik kom met marley ook alleen al stukje verder dan parkeerplaats :o maar samen met ander paard is hij op de terugweg wel wat rustiger :+
We hebben alleen moeite om hem voorbij kamer 12/uitloop te krijgen, staat elke x stil (toch kruising ezel??), zijn we voorbij dat punt dan loopt hij zo mee zonder problemen.

clover moet gewoon nog ff wennen, je komt vast beetje bij beetje een stukje verder. Loopt ze met een ander paard wel mee? Anders zou je dat een keer kunnen proberen? Ik wandel ook regelmatig, anders ga je een keertje met mij mee?

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:14

Ja dat is misschien wel goed idee :j

Ja ik ben 1 keer tot de overkant gekomen... Maar de laatste tijd is ze ZO opstandig, echt gewoon omhoog komen, en door de heen banjeren ( Baas mag ik in je broekzak :D? )
Ze is gewoon veel te veel met d'r omgeving bezig, waardoor ze mij vergeet.... ^)

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:14

doppie45 schreef:
Naoom_ schreef:

^) Ik neem toch echt een echie elk jaar,vind het zo leuk al die naalden in je kamer 8-)
Nou heb weer een leuke uitgezocht samen met Sonny,morgen lichtjes en ballen er in en wij zijn er weer klaar voor }:0

Ik vind echte bomen vele malen leuker, en de geur. :+:

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:23

Mallow schreef:
Ja dat is misschien wel goed idee :j

Ja ik ben 1 keer tot de overkant gekomen... Maar de laatste tijd is ze ZO opstandig, echt gewoon omhoog komen, en door de heen banjeren ( Baas mag ik in je broekzak :D? )
Ze is gewoon veel te veel met d'r omgeving bezig, waardoor ze mij vergeet.... ^)

geef maar een keer een gil als je wilt wandelen... ik heb keus zat, dus altijd wel 1 peerd om te wandelen :D
Je loopt al met touwhalster toch?
Je mag anders wel eens mijn Monty roberts halster lenen? Ik weet niet of ze die past (maat full), maar proberen kan altijd ;)
ik heb daar met Ko echt heel veel aan gehad, en karin gebruikt ook zo'n halster voor Blando.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:29

Dat is zo'n halster met dubbele neus bedoel je?
Ja lijkt me een goed plan :D, hoop dat ze daar beter op reageerd, want vind t gewoon beetje gevaarlijk om met zo'n zwaargewicht stuiterend aan een touwtje, zonder op mij te letten een stukje te gaan wandelen.. Terwijl ze verder op t erf 9 van de 10 keer ( :+ ) wel op me let. Maargoed zijn gewoon alle nieuwe indrukken, en daar wil ik haar ook geen slechte ervaring mee geven door het af te straffen ofzo. Lastig situatie haha :P

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:29

Dat halster is inderdaad heel fijn, bij Blando werkt het super! ^^

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:33

marion ik vind die andere e pony veel leuker!! niet beginnen hoor aan een oud paard met problemen

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:36

Ha ha meer jou dingetje volgens mij....maar mijn twijfels blijven hoor 8-)

Ik volg toch mijn hart..dan maar niet meer rijden...en als het mee zit wel :D
Laatst bijgewerkt door doppie45 op 04-12-09 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:38

Ach ik kom er wel uit hoor :D

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:53

ik vind hem niet zo leuk hihi := ik vind de grovere ook veel leuker! En Jim was mij ook al opgevallen..

Maar moet zeggen dat er wel heel veel leuke paardjes op mp staan!! wel veel jonge.. Ik vind deze leuk!!
http://link.marktplaats.nl/302328170

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:58

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 23:04

Ja Soof maar met een veulen zit er wel tot mijn 70 e aan vast hoor...er gaan geen paardjes weg bij mij!

Ik ga voor een doorgewinterde kanjer omdat ik ook het eeuwige leven niet heb 8-)

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 23:08

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 23:08

doppie45 schreef:
Ja Soof maar met een veulen zit er wel tot mijn 70 e aan vast hoor...er gaan geen paardjes weg bij mij!

Ik ga voor een doorgewinterde kanjer omdat ik ook het eeuwige leven niet heb 8-)

Begrijp ik maar zitten ook wel leuke oudere paardjes bij :j

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 23:09

zo ik ga slapen morgne weer vroeg werken :(

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 23:10

ja Jim toch?

Ja ik ben erg verliefd :o

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 23:15

ik ga ook lekkr mijnn mandje opzoeken :z