Melanieetjuh schreef:Oke, leuk!

Foto's van je lieveling & bijrijdpaard? Of heb je dat niet op je werk?

Beschrijf ze is als je wil

!
Ik heb wel ergens foto's van mijn bijrijpaard, maar geen idee hoe ik dat hierop krijg en van het manege paard heb ik geen foto's
Beschrijving.
Urielle (bijrijpaard) is een BWP merrie van ong 10 jaar, donkerbruin, zwarte manen en staart, ong 1.67m. Ze komt ook echt uit belgie, heeft daar springwedstrijden gereden (tot ong 1.40m). Ze is daar echt heel slecht gereden, kent geen dressuur, heeft knopen in haar rug. We zijn hard bezig om haar laag en rond te rijden zodat er wat meer ontspanning in komt. Ze heeft een enorme onderhals, dus is niet zo makkelijk. Ze heeft wel een heel goed karakter. We kunne het allebei niet zo goed en hebben regelmatig miscommunicaties maar wij, zij zeker ook, willen gewoon heel graag. Ze wil echt voor je werken. Het is wel het meest ranzige paard als ze haar slobber op heeft
Omar (manegepaard) lomp, groot beest van de manege, niemand wel erop, is niet te houden. De eerste keer dat ik erop zat heb ik mijn instructeur op het hart gedrukt me hier nooit meer op te zetten of ik zou hem wat aandoen. Paar maanden later moest ik er toch weer op, nu met slof. Het ging echt geweldig, sindsdien nooit meer op een ander paard gereden. Hij blijft er sterk, ook hij wil ontzettend graag, heel fijn karakter!
Ik zal proberen wat van Urieplurie hierop te krijgen

maar wordt dan sowieso vanavond