LIQUITA schreef:krijgen zo ook spijt vanNee hoor.....geintje. Ze willen ons graag of anders maar niet hoor.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
Ze weten alleen niet wat ze missen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:krijgen zo ook spijt vanNee hoor.....geintje. Ze willen ons graag of anders maar niet hoor.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
Ze weten alleen niet wat ze missen.
xan schreef:LIQUITA schreef:
Ik ben er onder tussen al aan gewend. Lees het gewoon nog een keer
Zal ik ook eens proberen
![]()
Maar Tilly heeft echt een heel leuk duivelspak. Rood dus. Had ze aan op een halloween party van de duikclub. Ik heb haar die avond nog helemaal rood geschminkt. (nou ja helemaal, gezicht en nek dus. Ze zag er wel spectaculair uit. Dus misschien als je het haar vraagt........
Samen op die friezen als duivels

LIQUITA schreef:Hahaha die Ate heeft ook en reactie geplaatst in dat topic. We kunnen ook nog bellen???
xan schreef:LIQUITA schreef:Hahaha die Ate heeft ook en reactie geplaatst in dat topic. We kunnen ook nog bellen???
Heb ook maar even een reactie gegeven

xan schreef:LIQUITA schreef:
Ik ben er onder tussen al aan gewend. Lees het gewoon nog een keer
Zal ik ook eens proberen
![]()
Maar Tilly heeft echt een heel leuk duivelspak. Rood dus. Had ze aan op een halloween party van de duikclub. Ik heb haar die avond nog helemaal rood geschminkt. (nou ja helemaal, gezicht en nek dus. Ze zag er wel spectaculair uit. Dus misschien als je het haar vraagt........
Samen op die friezen als duivels
ATE schreef:ja maar ik heb zo pakje niet hoor . kijk zei kan het nog gebruiken ik heb er niks aan na de kuur
) 
ATE schreef:xan schreef:Heb ook maar even een reactie gegeven
ja alsof jij niet weet waar die manege is

ATE schreef:ben benieuwd of het diana lukt het zalfje te krijgen uit engeland voor ate en nimf
meelen schreef:ATE schreef:ben benieuwd of het diana lukt het zalfje te krijgen uit engeland voor ate en nimf
Wat voor een zalfje?
Mocht het niet gaan lukken.........ik heb familie in Engeland, de man van 1 van mijn nichtjes is dierenarts/veearts. Dus kan ik evt. misschien iets regelen?!
LIQUITA schreef:Ik ben er klaar voor
ATE schreef:LIQUITA schreef:Ik ben er klaar voor
ga je doen dan ??

ga je doen dan ??

xan schreef:winnitou schreef:Vertel het nou anders kan ik niet slapen (kan ik tenminste iemand de schuld geven)
Het is blauw en het zit op je hoofd ????????????????

ga je doen dan ??
ATE schreef:Nee, maar ik zeg gewoon dat ik altijd in mijn wedstrijd outfit rijheb je bericht gehad dan ??

LIQUITA schreef:Hahahah die Ate en ik .....2 zielen.....

LIQUITA schreef:ATE schreef:Nee, maar ik zeg gewoon dat ik altijd in mijn wedstrijd outfit rijheb je bericht gehad dan ??
niet door

ATE schreef:kunnen morgen ook gewoon om 8 uur opstappen op onze paarden en dan zeggen we wij doen mee en anders gaat hetniet door