Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb van de week fantastische berichten aan jullie getypt, maar geen van allen kwamen door
Kim, ik kom hier ècht niet meer goed! Ik moet een schone panty
. Bril-jant
!
.
Graceful schreef:Pff, erg he, die wedstrijdstress. Ik heb er ook van gedroomd! En gisteravond ging het echt voor geen meter dus, vraag me af en toe af waarom ik reining doe,Vanavond nog maar even met Eef overleggen waar ik in zal starten. Changeren kan ik wel vergeten namelijk
Ik zit me dus zo te concentreren op dat changement dat Stace met 't oefenen opeens geweldig kon changeren, echt perfect, maar de rest van de proef ging gewoon flut.
In de halter zijn er natuurlijk mensen die al eeuwen langer meedoen dan ik, net als bij trail, kan ze netjes hoor maar dat zal op de wedstrijd wel niet zo zijn als ik erop zit te zenuwen. 
).

, maar ik kan Angelique haar kaartjes eindelijk in Tweety leggen.

heb besloten dat ik met de halter een hengstevlecht wil.
Volgens mij wint degene met de meeste stalen zenuwen gewoon! En we laten ons niet imponeren door de diehards met de halter hoor!! Wie hebben de mooiste peuwnies??? Wij toch zeker
Weet je nog, zelfvertrouwen uitstralen bij de halter, keep on smiling!! Ook al doet het pijn!!

Graceful schreef:@ Esther, heb je zondag nog een gaatje om bij Grace ook een hengstenvlecht te maken? Ik heb het gisteren geprobeerd, en kwam aardig in de richting, maar 't was het toch niet helemaal
Cassidy schreef:Het lijkt echt herfst buiten!
Was wel erg schattig Rieneke, de begroeting van Babe en Whiskey dat ik met Rejoice langs kwam.
Ik had haar gisteren van het land gehaald omdat ze in draf niet helemaal lekker liep in de ochtendles. Ik ben als de dood voor hoefbevangenheid, en nu staat ze ook wat lang op haar voeten voor. Hoop dat Norbert vandaag een gaatje vindt om even naar haar te kijken...
haha, rejoice is erg goed in het rondjes rennen achter Babe hihi, ondanks het gedreig en getrap door Babe........maar uiteindelijk staan ze wel weer gezellie bijelkaar te grazen...tis intrigerend hoe de relaties in elkaar steken......