Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

B_a_b_e

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:01

en San zie je het staat helemaal niet gek...

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:02

Pff, nou, ik had nogal een gevecht gisteren, volgens mij voordat jullie binnenkwamen. Dat achterwaarts was echt niet grappig! Maar Paulien stelde me gerust, die schijnt er bij te horen, is een fase.....

@ Rieneke, mag ik morgen ook meedoen hoefjes lakken?

@ San, heb je wat aan 1 van die riemen?

@ Suus, echt gaaf die buddha's!

@ Esther, heb je zondag nog een gaatje om bij Grace ook een hengstenvlecht te maken? Ik heb het gisteren geprobeerd, en kwam aardig in de richting, maar 't was het toch niet helemaal _O-

@ all, wie heeft er vliegenspray zonder hertshoornolie en zou ik een spraytje van mogen gebruiken?

En...waarom lukt het me niet om op bokt te reageren via m'n mobiel _-:( Heb van de week fantastische berichten aan jullie getypt, maar geen van allen kwamen door -:(-

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:04

@ Kim _O- Je bent te goed met plaatjes

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:05

T: je gevecht hebben we idd gemist......en tuurlijk mag je Grace een manicure geven! Was er nou nog een oefenles voor de halter morgen? Ik ben helemaal de tel kwijt haha.....

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:10

ja, er is om 9,30 halterles, ik geloof om 15 uur horsemanship en 16 uur trail

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:12

Graceful schreef:
@ all, wie heeft er vliegenspray zonder hertshoornolie en zou ik een spraytje van mogen gebruiken?

ik ga vanavond het huis tuin en keuken middeltje maken van San......en daar mag je wel wat van hoor (mits het gelukt is hihi)

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:14

spannend!!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:14

Heerlijk, alle verhalen over wedstrijdstress, heb echt in een deuk gelegen en die foto van Sandra met Beer voor de Sulky is meesterlijk!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:22

_O- _O- Kim, ik kom hier ècht niet meer goed! Ik moet een schone panty :') . Bril-jant :D !

Nee, echt het was een vreselijke droom. Ik kan me nog herinneren dat ik zo gefrustreerd was omdat ik in de les wel een goede rollback kon maken en tijdens de wedstrijd met die sulky niet :o .

Ik doe trouwens ook graag mee met de manicure/pedicure sessie als dat mag!

Thirz, ik heb de riemen nog niet geprobeerd. Voordat ik gister uit bad kwam had ik er de kracht niet meer voor. Ik ga morgenochtend op mijn gemakje even mijn out-fit met de riemen doorpassen.

Even nog over in welke klasse je wilt starten. Ookal gaat het fout, who cares? Je hebt het geprobeerd en je kunt in die proef ook nog een mooie stop, spin of tempowisseling laten zien. Dat heeft die andere proef niet. Alleen de kans dat we met een prijsje naar huis gaan is wel een stuk kleiner, want we moeten het 'opnemen' tegen best wel goede ruiters. Ik zat ook erg te twijfelen - ook omdat in de lessen waarin ik rij we dit soort dingen eigenlijk zelden doen - maar heb toch besloten dat ik met de Open (laagste level) mee doe. Ik ben benieuwd waar jij uiteindelijk voor gaat!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:27

Graceful schreef:
Pff, erg he, die wedstrijdstress. Ik heb er ook van gedroomd! En gisteravond ging het echt voor geen meter dus, vraag me af en toe af waarom ik reining doe, :? Vanavond nog maar even met Eef overleggen waar ik in zal starten. Changeren kan ik wel vergeten namelijk

Nou ik weet wel zeker dat jullie 't beter gaan doen dan wij. _O- Ik zit me dus zo te concentreren op dat changement dat Stace met 't oefenen opeens geweldig kon changeren, echt perfect, maar de rest van de proef ging gewoon flut. := In de halter zijn er natuurlijk mensen die al eeuwen langer meedoen dan ik, net als bij trail, kan ze netjes hoor maar dat zal op de wedstrijd wel niet zo zijn als ik erop zit te zenuwen. :o

Leek er van de week op dat ik niet mee kon doen in de open reining omdat ik om 7 uur een etentje hebt, maar Eef zei dat we 't wel redden qua tijd ( yeah -O- ).

Reining gaat niks worden, trail zou nog wat kunnen worden als ik niet te gestresst ga zitten doen en halter zie ik wel.

Overigens, sulkyBeer is echt geweldig _O-

En jullie mogen mij uitlachen. Ik dacht slim te zijn... Ik heb hier 10 A4'tjes liggen (concertkaartjes met een waarde van ongeveer 570 euro), onze werkster kennende zou ze dat opruimen en zou ik ze de dag na de concerten terugvinden. Nou van de week had ze dus een mooie grote stapel A4'tjes gemaakt op mijn kamer a 7 cm dik, dus ik zoeken en zoeken, zij zoeken en zoeken. Niet te vinden, ik chago a la "zie je wel". Kijk ik net onder mijn laptop, had ik ze daar neergelegd omdat ik weet dat ze niks van onder mijn laptop wegpakt, was ik een beetje vergeten dat ik haar voor dacht te zijn. :') _O-

Hihi ik heb nog nooit zo in de stress gezeten :') , maar ik kan Angelique haar kaartjes eindelijk in Tweety leggen. _O-

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:28

Ohja en ik vrees dat ik ook maar ga oefenen met hengstenvlechten maken -O- heb besloten dat ik met de halter een hengstevlecht wil. :=

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:35

@San: Sorry van je panty.

@Rien: Ja natuurlijk ga ik je pony penniën vlak voor jullie ‘op moeten’!

@Mayo: Niet helemaal geslaagd, maar in ieder geval voor het belangrijkste: Nieuw gootsteenputje. Is lang verhaal, maar het water blijft nu in ieder geval niet meer in de bak staan. Erg fijn. Aan t eind van de avond bedacht ik me dat ik ook nog een cadeautje moest shoppen voor vanavond, heb ik wel nog ff geregeld.
Hoe laat ben jij trouwens op stal zondag?

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:39

San1978 schreef:
Ik doe trouwens ook graag mee met de manicure/pedicure sessie als dat mag!

Ja hoor dat mag....vraag alleen wel 0.50 centjes voor p/paard......

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:39

He Suus, maak je niet druk, dat doen wij allemaal ook :+ Volgens mij wint degene met de meeste stalen zenuwen gewoon! En we laten ons niet imponeren door de diehards met de halter hoor!! Wie hebben de mooiste peuwnies??? Wij toch zeker :D Weet je nog, zelfvertrouwen uitstralen bij de halter, keep on smiling!! Ook al doet het pijn!! _O-

Ok, waarschijnlijk doe ik wel in de open mee, maar ik ga dan wel terug in draf ipv changeren. Hoef ik me over dat stukje niet meer zenuwachtig te maken!! Dat is dan 10% minder voor een hele dag wedstrijd ;)

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:40

Kunnen jullie even helpen duimen, ik heb zo een bruiloft in bergen? ben bang dat ik uit m'n jurk waai als ik nu naar buiten kijk.....

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:44

@Suus...neus in de lucht en arrogant kijken O:) ....net zoals je gister aan het oefenen was! En niet vergeten te lachen naar de jury hihi......

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:45

@ T: het is niet echt lekker weer voor een jurk........ik zo een skipak aantrekken hihi

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:49

B_a_b_e schreef:
@ T: het is niet echt lekker weer voor een jurk........ik zo een skipak aantrekken hihi

_O- Hahaha!! Ik ga voor je duimen hoor Thirz!
Zon kom, zon kom, zon kom

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:50

Het lijkt echt herfst buiten!

Was wel erg schattig Rieneke, de begroeting van Babe en Whiskey dat ik met Rejoice langs kwam.
Ik had haar gisteren van het land gehaald omdat ze in draf niet helemaal lekker liep in de ochtendles. Ik ben als de dood voor hoefbevangenheid, en nu staat ze ook wat lang op haar voeten voor. Hoop dat Norbert vandaag een gaatje vindt om even naar haar te kijken...

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:55

meiden meiden meiden...don't worry....billy jean en ik zorgen voor genoeg afleiding tijdens de proef met vooral niet stilstaan en de spaanse pas continue doen...dus als jullie gewoon blijven lachen komt het helemaal goed. zorg ik voor de blunders :-)

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:57

Ja maar Billy Jean heeft lange blonde manen, die oogverblindend zijn en dus afleiden van die spaanse pasjes :D Je doet gewoon mee in de strijd hoor!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:00

_O- ja die blonden haren gebruik ik ook altijd om af te leiden

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:02

KimLittle schreef:
@Rien: Ja natuurlijk ga ik je pony penniën vlak voor jullie ‘op moeten’!

gelukkig ........das al wat stress minder hihi.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:07

Graceful schreef:
@ Esther, heb je zondag nog een gaatje om bij Grace ook een hengstenvlecht te maken? Ik heb het gisteren geprobeerd, en kwam aardig in de richting, maar 't was het toch niet helemaal _O-

Ja wel hoor, iedereen die wil moet maar even zeggen wanneer en hoe laat, want ik weet niet hoe laat iedereen moet starten met die vlecht? Moet ik straks om zes uur me nest uit! :+

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:08

Cassidy schreef:
Het lijkt echt herfst buiten!

Was wel erg schattig Rieneke, de begroeting van Babe en Whiskey dat ik met Rejoice langs kwam.
Ik had haar gisteren van het land gehaald omdat ze in draf niet helemaal lekker liep in de ochtendles. Ik ben als de dood voor hoefbevangenheid, en nu staat ze ook wat lang op haar voeten voor. Hoop dat Norbert vandaag een gaatje vindt om even naar haar te kijken...

Het is altijd een beetje oppassen maar aangezien de dames al een periode hebben mogen wennen in de paddocks, zal de hoefbevangenheid wel meevallen. Tja het is een beetje een haat - liefde relatie wat ze hebben :? haha, rejoice is erg goed in het rondjes rennen achter Babe hihi, ondanks het gedreig en getrap door Babe........maar uiteindelijk staan ze wel weer gezellie bijelkaar te grazen...tis intrigerend hoe de relaties in elkaar steken......