Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nou mensen allemaal stemmen op dox
en jij gaat strakkies weer slapie doen als de mensen gaan werken......leuk hè nachtdienst...... 
.....Omdat hij nog niet aan water gewend is heb ik zijn staart maar in een emmer gehangen
. Op zich ging dat wel goed totdat hij in de gaten had dat zijn staart nat was en hij ermee ging zwiepen. Afijn weer emmertje gevuld en toen dacht Blando ......neeeeeee niet weer mijn staart in de emmer......en hij tilde zijn achterbeen even op en dreigde ermee
......heeft toen een flinke tik op zijn bil gekregen en bedacht toen dat hij wel even heen en weer kon gaan lopen en draaien. Oplossing....gewoon erachter aan lopen en staart vasthouden. Water is toch wel heel erg eng hoor......behalve als je het met de slang in zijn mond hangt, dat vindt ie wel leuk
......Maf beest maar wel lief.....
....ik nOUs geroepen die op het hoekje bezig was met Biz.....Toen heeft hij een tik op zijn kont gekregen en had Spetter zoiets van ......rennen!!!!!!!!!!!! Was wel lachen want iedere keer als hij langs dat plekkie kwam zag je hem kijken.....staat ze daar nog ergens.......Het is ook zo'n dondersteen, maar ook heel erg lief.....
spettertjuh schreef:Jij hebt ook een stout paardje hoor, probeert iedere keer in de billen van Blando te bijten als ik langsloop........Leuk hoor dat je genomineerd bent........Moet je niet naar school of ben je nog ziekjes of vrij kan natuurlijk ook.![]()
jarno schreef:spettertjuh schreef:Jij hebt ook een stout paardje hoor, probeert iedere keer in de billen van Blando te bijten als ik langsloop........Leuk hoor dat je genomineerd bent........Moet je niet naar school of ben je nog ziekjes of vrij kan natuurlijk ook.![]()
blando heeft het ook zwaar hihi
al die happende wezens waar hij langs moet,
........maar heb er wel wat op gevonden hoor hahahahahah.......loop altijd langs met een heel hard in de ronte draaiend halstertouw
...voor Amber, Vernania en Doxie........Als ik weer terug loop zonder paardje omdat ik ga mesten krijgen ze alledrie weer een aai over hun bol.

, hij kwam vanochtend niet eens ff kijken toen ik voor zijn deur stond
of zou hij ochtendhumeur hebben gehad en daarom met zijn kont richting de deur blijven staan
Binar schreef:Mogguh allemaal!!
Wat is het weer gezellie druk hier, zo op de vroege morgen!!
Shir, heb je banaan van de week al gereden?? was ff benieuwd of je verschil merkt nu de tanden zijn gedaan!
Iemand al wat voor Valentijn gehad??
ik heb nog niks gekregen voor Valetijn
Krijg van mijn wederhelft ook niks, wij doen er niet aan.
Weer doen sommige smileys het niet
Binar schreef:oh wat heb je gehad dan???
jarno schreef:Binar schreef:Mogguh allemaal!!
Wat is het weer gezellie druk hier, zo op de vroege morgen!!
Shir, heb je banaan van de week al gereden?? was ff benieuwd of je verschil merkt nu de tanden zijn gedaan!
Iemand al wat voor Valentijn gehad??
nee ik nog niet gereden maar als het goed is merel gisteren maar nog niets gehoord.
en voor valentijn ja heb iets gehad maar weet niet van wie hihi eerg lastig is dat.
en jij?
\gr