Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

johnvt

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 22:52

HIER
Vanavond zijn er flinke opklaringen en vooral in Noord-Nederland kan er wat mist ontstaan. De wind draait naar zuid en valt in het binnenland nagenoeg weg, Het koelt af naar 1-4 graden. In het oosten kan het lokaal aan de grond een graadje vriezen. In de loop van de nacht raakt het bewolkt en tegen de ochtend gaat het van het zuidwesten uit regenen. De wind ruimt dan verder naar zuidoost en trekt weer iets aan.

Morgen regent het nagenoeg de hele dag. Het kan af en toe flink doorregenen, vooral in de zuidelijke helft van het land. Er staat een matige tot vrij krachtige zuidoostenwind en het wordt niet veel warmer dan een graad of 6, wat overigens een normale temperatuur is voor de tijd van het jaar.

Donderdag wordt een betere dag wat het weer betreft. Het is, op een enkel klein buitje na, droog en de zon schijnt geregeld. Er staat maar weinig wind en de temperatuur komt uit op 6-8 graden.

Vrijdag wordt het met een zuid- tot zuidoostenwind nog wat warmer. In het zuiden van het land kan het lokaal meer dan 10 graden worden. Het blijft overwegend droog met af en toe zon.

In het weekend doet de temperatuur een klein stapje terug, maar blijft boven de normaal. In de nachten kan het in het binnenland wel weer afkoelen tot rondom het vriespunt. Aan het weerbeeld verandert weinig. De buienkans is niet zo groot en er is geregeld zon. De wind blijft voorlopig waaien uit zuidelijke richtingen.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 22:56

nou prettig geregelt hoor.Morgen ben ik vrij en donderdag moet ik werken wat wil een mens nog meer

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 22:58

Jij vraagt om het weer

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 23:02

ja maar ik wil alleen goed weer horen ,nou trek wel weer regenjas aan ,vooruit maar weer.wat is het stil op bokt,ook al niks te beleven

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 23:02

Ik ga ook, stal afsluiten en naar mijn mandje, weltrusten iedereen

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 23:04

truste Johnnie meer zijn er niet vanavond haha

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 23:04

TRUST, RUUB de groeten van me, HOIIIIIIIIIIIIIIII

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 23:40

Nou mensen.. ik ben hier alweer in me eentje!! lekker gezellig

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 08:14

viewtopic.php?f=142&t=711145&p=22879274#p22879274

whaha krijg ik ineens een pbtje a je paard is genomineerd voor de top 5 van paarden en pony's in de speelkamer echt grappig hij is genomineerd door iemand die ik wel eens tegenkom op bokt maar verder niet helemaal goed ken Tong uitsteken nou mensen allemaal stemmen op dox Tong uitsteken

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 08:19

goedemorgen

Ja Fallon .....je werkt nu ook op tijden dat mensen moeten gaan Slapen en jij gaat strakkies weer slapie doen als de mensen gaan werken......leuk hè nachtdienst...... Ach gut

Gisteren ben ik eens een keer lekker met beide paardjes bezig geweest (doe dat eigenlijk te weinig helaas) Blando zijn staart geprobeerd te wassen, zat een beetje veel mest aan en in enzo......oftewel een poepstaart Tong uitsteken .....Omdat hij nog niet aan water gewend is heb ik zijn staart maar in een emmer gehangen Haha! . Op zich ging dat wel goed totdat hij in de gaten had dat zijn staart nat was en hij ermee ging zwiepen. Afijn weer emmertje gevuld en toen dacht Blando ......neeeeeee niet weer mijn staart in de emmer......en hij tilde zijn achterbeen even op en dreigde ermee Boos! ......heeft toen een flinke tik op zijn bil gekregen en bedacht toen dat hij wel even heen en weer kon gaan lopen en draaien. Oplossing....gewoon erachter aan lopen en staart vasthouden. Water is toch wel heel erg eng hoor......behalve als je het met de slang in zijn mond hangt, dat vindt ie wel leuk Bloos ......Maf beest maar wel lief.....

Spetter dacht tijdens het longeren dat hij wel weer even kon omdraaien om vervolgens mij weer aan te gaan staan kijken Boos! ....ik nOUs geroepen die op het hoekje bezig was met Biz.....Toen heeft hij een tik op zijn kont gekregen en had Spetter zoiets van ......rennen!!!!!!!!!!!! Was wel lachen want iedere keer als hij langs dat plekkie kwam zag je hem kijken.....staat ze daar nog ergens.......Het is ook zo'n dondersteen, maar ook heel erg lief..... Ja

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 08:31

kaar wat heb je toch lieve gekke beestjes *LOL*

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 08:37

Jij hebt ook een stout paardje hoor, probeert iedere keer in de billen van Blando te bijten als ik langsloop........Leuk hoor dat je genomineerd bent........Moet je niet naar school of ben je nog ziekjes of vrij kan natuurlijk ook. Knipoog Haha!

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 08:45

nee heb het eerste uur vrij ga zo naar school tante kaar Schijnheilig Tong uitsteken Haha!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 08:49

Zo dan.....kon je lekker even een beetje uitslapen. Nou als ik je niet meer spreek veel plezier op school (of niet, weet niet of je het leuk vindt op school).

groetjes......

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 08:57

ja het is meestal wel leuk hoor dankje Haha!
maar nu gaat ik doeiiii Doei!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 08:58

spettertjuh schreef:
Jij hebt ook een stout paardje hoor, probeert iedere keer in de billen van Blando te bijten als ik langsloop........Leuk hoor dat je genomineerd bent........Moet je niet naar school of ben je nog ziekjes of vrij kan natuurlijk ook. Knipoog Haha!

blando heeft het ook zwaar hihi

al die happende wezens waar hij langs moet,

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 09:05

jarno schreef:
spettertjuh schreef:

blando heeft het ook zwaar hihi

al die happende wezens waar hij langs moet,

Ja hahahaaha...jou paardje doet ook bijten in mijn paardje Huilen ........maar heb er wel wat op gevonden hoor hahahahahah.......loop altijd langs met een heel hard in de ronte draaiend halstertouw Duivel ...voor Amber, Vernania en Doxie........Als ik weer terug loop zonder paardje omdat ik ga mesten krijgen ze alledrie weer een aai over hun bol. Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 09:11

Mogguh allemaal!!
Wat is het weer gezellie druk hier, zo op de vroege morgen!! Lachen

Shir, heb je banaan van de week al gereden?? was ff benieuwd of je verschil merkt nu de tanden zijn gedaan!

Iemand al wat voor Valentijn gehad??

Arme Blando, staat de hele week al los in de regen en dan moet zijn staart ook nog eens extra nat worden Ach gut Haha!
En ja die Spetter, dat was echt grappig gisteren, hij hield me wel erg goed in de gaten Bloos

Ko is echt fliefd op Donna Lovers , hij kwam vanochtend niet eens ff kijken toen ik voor zijn deur stond Verdrietig of zou hij ochtendhumeur hebben gehad en daarom met zijn kont richting de deur blijven staan Tong uitsteken

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 09:13

Binar schreef:
Mogguh allemaal!!

Shir, heb je banaan van de week al gereden?? was ff benieuwd of je verschil merkt nu de tanden zijn gedaan!

nee ik nog niet gereden maar als het goed is merel gisteren maar nog niets gehoord.

en voor valentijn ja heb iets gehad maar weet niet van wie hihi eerg lastig is dat.
en jij?
\gr

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 09:17

oh wat heb je gehad dan??? Tong uitsteken

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 09:17

ik heb nog niks gekregen voor Valetijn Ach gut Krijg van mijn wederhelft ook niks, wij doen er niet aan.
Maar het is wel leuk als er ineens een verrassingskaart in de bus ligt van iemand die je niet kent of misschien wel maar dat je niet weet van wie het kaartje afkomstig is....... Knipoog Weer doen sommige smileys het niet Boos!

Donna is natuurlijk wel een geweldig lekker ding voor Ko'tje, volgens mij heeft Ko alleen nog maar buurmannen gehad en geen buurvrouw!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 09:18

Binar schreef:
oh wat heb je gehad dan??? Tong uitsteken

een kaart met alleen maar xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx jes erop

verder helemaal niets

o wacht hihi ga even op de envelop kijken waar hij gepost is even in de container wroeten

gr

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 09:18

jarno schreef:
Binar schreef:
Mogguh allemaal!!

nee ik nog niet gereden maar als het goed is merel gisteren maar nog niets gehoord.

en voor valentijn ja heb iets gehad maar weet niet van wie hihi eerg lastig is dat.
en jij?
\gr

Volgens mij heeft Merel gisteren niet gereden maar Vernania even losgegooid maar helemaal zeker weten doe ik het niet.......

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 09:20

okey,

hmmmmmmm ik had haar al gebeld en pb gestuurd maar geen reactie nog gehad.
nou misschien dat ze vandaag reageerd

en ehm gepost in den haag maar dat zegt nog niets volgens mij ze worden allemaal daar afgestempelt of niet,
marion heb jij daar verstand van> ihihi

gr

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 09:24

Het moet in ieder geval iemand zijn die je kent Shirley.....want anders kunnen ze geen kaartje sturen naar je adres toch? Misschien is het je eigen ventje wel of Mike? Knipoog Tong uitsteken