Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Joki

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 20:21

Haha ja sorry Mendi ik rijd altijd met cap; geeft me nog steeds een veilig gevoel. Ooit zul je me wel zonder zien Knipoog

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 20:24

En ik ben nog voor iedereen een raadsel Nagelbijten / Gniffelen
We zitten alweer op pagina 432

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 20:26

Joki schreef:
Haha ja sorry Mendi ik rijd altijd met cap; geeft me nog steeds een veilig gevoel. Ooit zul je me wel zonder zien Knipoog

Moet je een keertje een lekker bakje thee komen drinken in de kantine!
Of anders op de meeting bij Schim, maar dat duurt te lang Bloos
Dus Ox viel niet tegen vandaag?
Dat bruggetje vinden alle paarden "eng" in het begin, dat went vanzelf. Mendi wilde er eerst ook niet over heen, nu loopt ze dapper door.
Nou Ralph ook nog, he Sabje? Knipoog

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 20:50

Nou had een heel verhaal en toen was er storing; dus nu maar nog een keer.

Ja was erg tevreden met Ox; hij reageerde op het been (ja moest nog regelmatig toucheren maar dat is voor meer reactie) en hij deed erg zijn best; probeerde me echt te plezieren en dus ook veel beloond. 1x ging hij weer een absoluut de andere kant op omdat hij het niet begreep en ik toen teveel druk zette wat leidde tot een algehele blokkade. De galop hebben we het nog maar niet over maar stap en draf beginnen echt goed te komen. Hij is nog steeds zoekende maar begint zichzelf te dragen daarom maakt het me tot hij dat kan ook niks uit op welke hoogte hij loopt zolang hij zijn rug maar niet wegdrukt en enigzins nageeflijk loopt. Maar het zal er vast nog allemaal prachtig als een beginner hebben uitgezien Knipoog. Ik ben blij met de kleine verbeteringen en werk totdat hij moe is want dan reageert hij duidelijk minder en conditie is er niet zomaar weer.

Tuurlijk kom ik een keer thee-en als ik op donderdag vrij ben heb ik veel meer tijd.

Morgen ga ik naar de kapper mijn haar blond verven als ik ten minste geen chicken ben. Dus dan hoop ik er weer anders uit te zien; liefst totaal onherkenbaar en natuurlijk ubergorgeous.

Ox vond Mendi ook wel lief; was verbaasd moet ik zeggen want toen hij naast een ponymerrie moest stappen was hij heel sjaggi.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 20:54

Myrtje_ schreef:
En ik ben nog voor iedereen een raadsel Nagelbijten / Gniffelen
We zitten alweer op pagina 432

Wat ben jij onbeleefd zeg Tong uitsteken

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 20:58

Joki schreef:
Ox vond Mendi ook wel lief; was verbaasd moet ik zeggen want toen hij naast een ponymerrie moest stappen was hij heel sjaggi.

Mendi heeft vandaag heel veel ruinen lopen versieren Afbeelding hahaha!!! Ze is echt superhengstig gewoon, wat me ook helemaal niet verbaast met al die lekkere hengsten die op het erf rondlopen Vingers aflikken
Dus zelfs Oxje viel voor haar charmes... maar Ralph is haar droomprins! Die heeft het echt helemaal bij haar gemaakt vandaag Afbeelding

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 21:07

Ralph heeft ook wat meer maat

Ox is echt het onderdeurtje (samen met mij)

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 21:24

Goedenavond Lachen Ben ik ook weer.. ben echt heeel erg moe, maar nog steeds te koppig om vroeg naar bed te gaan (ik kán het gewoon niet!)

Citaat:
Is je moeder verhuisd LJ?

Nee, nog niet Knipoog Zij en haar man (ja man, blegh, ze is 3? maanden geleden getrouwd) hebben wel net een huis gekocht en gaan als het goed is rond de 21ste van oktober verhuizen Lachen

sabje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 21:29

Nog even snel een berichtje voordat ik ga Slapen

Ralph is toch niet zo'n held als hij het bruggetje over moet, maar we hebben het voor elkaar gekregen. Ondanks dat hij liever er achteruit over heen gaat, dan vooruit Haha!
Hij wilde ook liefst over alle plassen heen springen, maar we zijn ook door de plassen heen gekomen.
Ralph en Mendi sporen echt niet met z'n tweeën, hij was lekker aan het snuifen en knuffelen.
Hij vond Socrates ook wel erg leuk, af en toe denk ik toch dat het geen "echte" ruin is Knipoog

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 21:30

Nou ik ben er ook nog even voor het slapen gaan (mijn laatste nacht als tiener Tong uitsteken )

Verder niets te melden. Ohw, heb een kwarktaart gemaakt voor morgen Haha!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 21:31

Hallo, hier is ikke ook weer Doei!
Jullie moeten echt niet zoveel kletsen, want ik hou dat zo echt niet bij Ziek

Schim, fijn dat je een goede plek voor markies hebt.

Mendi met zenuwachtige Mendi Knipoog Ach gut Komt vast wel goed.

Ladyjoy, nog steeds last van je buik. Balen Ach gut

en sorry, nu weet ik het niet meer Bloos

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 21:33

Hihihi kwarktaart Pluut? Ik kom morgen langs hoor! Weet waar je woont Tong uitsteken Ooh nee, ik mag geen taart van mezelf Boos!

Ja stomme buik heb ik he Bonte! Grrr

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 21:34

Nou je mag langskomen hoor Tong uitsteken Ben alleen bijna de hele dag niet thuis.

Niki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 21:35

Zo ook eens van hier een teken van leven.

Haha wat een dag vandaag.
Druk Lijst Gaaaap
5.00u opstaan, doggie rondslingeren. Auto paar blokken vederop uit de garage krikken (eerst 2 auto's eruit rijden, die van mij stond weer eens achterin Haha!, maarja die moeten ook weer beide terug erin gereden... dus dat duurde wat langer).. Druk op de weg Clown Cas opgehaald.. wat een lief pennymeisje.. zat ze daar met haar tassen en poetskistje, ja op het kistje.. langs de weg Tong uitsteken in het donker.. om 6.45u Haha!.
Naar stage/werk gereden, uitgestapt en Cas in de auto gedumpt, nouja zij ging rijden ermee naar stal Haha!.
De dag begon goed... Ik was idoot etc:P leuk zulke cliënten haha. Nee ach mensen met mogelijkheden he Haha!, schelden kunnen ze als de beste hier Bloos
Pff van hot naar her gerend, 3 gebouwen, 6 clienten gedaan.. daarna taxi's besteld voor 4 clienten, overdracht gedaan met collega's.. tussen collega's leiding gehad.. met ideeen gekomen etc etc.. haha en dat als stagaire Tong uitsteken.
Afgesproken met Cas dat ik om 15.00u klaar was.. uhu, dat heeft ze geweten ook Tong uitsteken Ja ik kan er ook niks aan doen door noodophoud (kotsende clienten midden op straat enz Ach gut etc etc etc Haha!)
Was pas om 16.15u weer terug op locatie (was buiten de instelling met cliënt). Mijn dienst zat er al lang op.
Korte overdracht gedaan want ik moest toch echt weg met Cas voor de afspraak voor de tanden van Veyton en Pascal, snel nog even wat overover gewerkt in privetijd.. jaja.. nee even snel naar het Vu gereden voor een cliënt die vanmiddag is opgenomen voor de operatie van morgen, beenbreuk moet gezet worden ed. Via de goedereningang naar binnen, handig hoor dat Cas er werkt haha.
Zo lief mens (down syndroom), was haar eerste bezoek Haha! Cas was mee, mijn cliént was helemaal blij dat Cas in het ziekenhuis werkte (voorstellen aan cliënt is dan wel zo netjes haha) dus wie weet word Cas binnenkort "lastig" gevallen door haar (haha nee hoor, lastigvallen doet ze niet aan Haha!).. daarna naar Cas haar afdeling gegaan.

Door naar stal, beide peerdjes naar de tandarts. Leuk om te zien en te voelen enz Haha!.
Haha ik zei nog toen ik had gevoeld en mijn hand net uit Pascal zijn mond haalde.. goh dat ding zou maar losklappen.. 3 keer raden.. bij Jurgen aan het einde bij het navoelen.. kapang! klapt dat ding dicht Bloos! wow net op tijd zijn hand er al uit.. woepsie.
Aardige man, leuke uitleg over alles Lachen.

Haha ja gisteren.. ik alvast in de auto, mijn schoenen waren doorweekt, was mijn bergschoenen ergens anders vergeten... komt Cas na een tijdje aan.. heeft ze Pien en Linda ontmoet... mis ik het weer!
Dus dat meisje van de middag was ik die jullie zagen Haha!
Maarja vandaag was het een herhaling, eindelijk ontmoet. Kort maar leuk Haha!.

Ik zie mijn naam ergens op een lijst, als 13.5... waarvan is die lijst.. haha ja heb niet alles bijgelezen.. daar ben ik te gesloopt voor, lees het donderdagavond allemaal bij, dan ben ik weer van de partij (in de na avond pas).

Iedereen die gaat slapen, weltrusten.. en anders voor later alvast Haha!

Zo ik ga maar eens de hond rondslingeren, morgen weer drukke dag.. drukke week zelfs Gaaaap Spreek jullie snel weer.. en moet dan echt eens gaan bijlezen haha!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 21:51

Zo wat een verhaal; nou jou moet ik dus ook nog meeten. Ik ga maar beginnen aan een lijstje

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 21:52

Gewoon allemaal naar Schimm komen! Haha!

Maare, hoe zit het nou met 21 oktober? Alleen een rit?

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 21:53

Ja en chocomel he! Tong uitsteken

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 21:54

Ohwwwww. Daarna ofzo? op W?

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 21:54

Joki schreef:
Zo wat een verhaal; nou jou moet ik dus ook nog meeten. Ik ga maar beginnen aan een lijstje

ik moet precies dezelfde mensen als jou meeten alleen heb geen idee wie wie is Knipoog casjuh kan ik nog wel vinden maar de rest...... Clown Haha!

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 21:56

ik ga woef laten plassen
medicijnen geven
en slapen
tot morgen

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 21:56

Haha nou dat word een lijst maken en afstrepen maar; op zich ben jij nog wel opvallend Alano dus jou moeten ze kunnen vinden

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 21:57

Joki schreef:
Haha nou dat word een lijst maken en afstrepen maar; op zich ben jij nog wel opvallend Alano dus jou moeten ze kunnen vinden

hahah ben ik opvallend Clown Haha! zal het maar positief ervaren Koe Vork Tong uitsteken

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 22:00

Pluutje schreef:
Ohwwwww. Daarna ofzo? op W?

I think so!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 22:00

alano schreef:
ik moet precies dezelfde mensen als jou meeten alleen heb geen idee wie wie is Knipoog casjuh kan ik nog wel vinden maar de rest...... Clown Haha!

Mij ken je nou toch wel! Knipoog Ik ging je helpen met springen!! Haha!

Goeden avond trouwens allemaal! Doei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 22:03

oeps dubbelpost weer.. sorry Bloos bokt doet weer gek bij mij..