Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Joki schreef:Haha ja sorry Mendi ik rijd altijd met cap; geeft me nog steeds een veilig gevoel. Ooit zul je me wel zonder zien
. Ik ben blij met de kleine verbeteringen en werk totdat hij moe is want dan reageert hij duidelijk minder en conditie is er niet zomaar weer.Myrtje_ schreef:En ik ben nog voor iedereen een raadsel
We zitten alweer op pagina 432
Joki schreef:Ox vond Mendi ook wel lief; was verbaasd moet ik zeggen want toen hij naast een ponymerrie moest stappen was hij heel sjaggi.
hahaha!!! Ze is echt superhengstig gewoon, wat me ook helemaal niet verbaast met al die lekkere hengsten die op het erf rondlopen
Ben ik ook weer.. ben echt heeel erg moe, maar nog steeds te koppig om vroeg naar bed te gaan (ik kán het gewoon niet!)Citaat:Is je moeder verhuisd LJ?
Zij en haar man (ja man, blegh, ze is 3? maanden geleden getrouwd) hebben wel net een huis gekocht en gaan als het goed is rond de 21ste van oktober verhuizen
)
Komt vast wel goed.
Ooh nee, ik mag geen taart van mezelf 
Ben alleen bijna de hele dag niet thuis.
, maarja die moeten ook weer beide terug erin gereden... dus dat duurde wat langer).. Druk op de weg
Cas opgehaald.. wat een lief pennymeisje.. zat ze daar met haar tassen en poetskistje, ja op het kistje.. langs de weg
in het donker.. om 6.45u
.
.
, schelden kunnen ze als de beste hier
.
Ja ik kan er ook niks aan doen door noodophoud (kotsende clienten midden op straat enz
etc etc etc
)
Cas was mee, mijn cliént was helemaal blij dat Cas in het ziekenhuis werkte (voorstellen aan cliënt is dan wel zo netjes haha) dus wie weet word Cas binnenkort "lastig" gevallen door haar (haha nee hoor, lastigvallen doet ze niet aan
).. daarna naar Cas haar afdeling gegaan.
.
wow net op tijd zijn hand er al uit.. woepsie.
.
.
Spreek jullie snel weer.. en moet dan echt eens gaan bijlezen haha!
Joki schreef:Zo wat een verhaal; nou jou moet ik dus ook nog meeten. Ik ga maar beginnen aan een lijstje
casjuh kan ik nog wel vinden maar de rest......
Joki schreef:Haha nou dat word een lijst maken en afstrepen maar; op zich ben jij nog wel opvallend Alano dus jou moeten ze kunnen vinden
zal het maar positief ervaren
Pluutje schreef:Ohwwwww. Daarna ofzo? op W?
alano schreef:ik moet precies dezelfde mensen als jou meeten alleen heb geen idee wie wie iscasjuh kan ik nog wel vinden maar de rest......
![]()
Ik ging je helpen met springen!! 
bokt doet weer gek bij mij..