Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

d0nnaa_dan schreef:@ Roos; er staat een verhaal van twee pagina's in het schriftjeVoor je dingen nog niet wist
En mijn moeder vind 'm steeds liever volgens mij, want ze heeft een hele zak met appels en brood en wortels bewaardZegt ze; "Ja, dat kan Roos dan toch geven? Dan krijgt hij heerlijk te eten als wij weg zijn". Lief hea?
Dan ga ik dat vanmiddag wel lezen.

Georgette schreef:Ik heb geen startlijst kunnen vinden op de computer Roosmarijn. Je had ook kunnen bellen.

Mocht je je willen uitleven met poetsen; er staat een wit emmertje boven in de kast, met een borsteltje erin, daar kan je z'n hoeven mee borstelen, met een beetje (warm) water
En ernaast staat een bruin bakje, die je kunt vullen met sla-olie wat onderin de kast staat
Er zweeft ook nog ergens een kwast rond, en dan kun je z'n hoefjes invetten. 
. 

Haha maar goed ik heb dandy idd wel lekker gepoetst enzo.. en z'n 5 gangen menu klaar gemaakt voor m
En roos was ondertussen Tukker aan het doen en gingen we daarna Tukker longeren
Dus van de 4 paarden die we van plan waren te doen in 2 uur zijn het er maar 2 geworden
maar goed.. die waren het belangrijkste, Roos had gips gister ook nog gedaan, dus die kon best een dagje overslaan
En max wordt ook niet elke dag gedaan, dus die kon ook best een dagje overslaan
Maar dandy is weer lekker schoon en was heel blij met z'n eten!
Was wel leuk om dan weer een keer te doen

ok 2 keer bij het 'spel' DPBM 

haha doei!!

hoi lisa!

Volgende week ben ik er weer