Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eefje23

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 12:18

Haha, die Evita!!! Gaat nu gewoon alle landjes bekijken waar er nog lekker gras staat!! En als er dan ook nog een leuke ruin in staat is het helemaal feest!! Haha!

Nou Anoeska, ik ga straks samen met anous het grote ruinenland doen, bikini maar aan en veel water meenemen!!
Het is echt snikheet, was even Bora uitlaten kom ik een van mijn katten tegen, languit te hijgen op de straat! Gelukkig zijn ze nu binnen, liggen helemaal uitgeteld!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 12:19

O dus heli heeft er weer een vriendin bij!!! Knipoog

Ja die vrouwen vinden mijn witte americo echt wel geweldig hoor!! Haha!
Gelukkig is evita niet hengstig geworden want dan is americo echt niet meer te houden Bloos Bloos Haha!
Groot, klein oud jong het maakt hem niet uit. En dat op 17 jarige leeftijd he! Knipoog

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 12:36

Hallo

Heb eigenlijk best wel een beetje medelijden met de paardjes nu op het land in die hitte......of staat er nog een lekker windje.....
In mijn receptie is het wel goed vol te houden hoor maar als ik erbuiten kom dan krijg je toch een klap in je gezicht van de muur van warmte......poeh hé!!!!!

LOES
Als je dit leest wil je dan eens vertellen hoe het nu met Epie/hecuras/Anna/Mark gaat. Kom je ook nog eens het bakkie koffie halen (koffie is inmiddels wel oud en koud).... maar we zetten wel verse voor je hoor. Knipoog Haha!
Hoorde van Renée dat het niet zo goed ging met E-tje.....

groetjes......

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 13:02

Eefje@ Ja die Evita is er eentje hoor. Haha! Pff veel succes met het mesten dan.
Madelon@ Hahaa die Helli vind het dus niet zo erg, alleen maar beter. Toen ik Evita in haar landje zette ging Hellion keihard meegalopperen, hij werd helemaal gek! Clown
Spettertjuh@ Soms staat er een windje, maar dat is ook niet veel.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 15:58

ooooh Evitaaaaaa Hamer Nagelbijten / Gniffelen
haha wat moet ik nou met haar?! ze is echt te handig met stroomdraadjes.
Dat ze af en toe op het pad stond vond ik niet zo erg, beetje de kantjes bijwerken en niemand had er last van, maar andere landjes zijn niet helemaal de bedoeling Haha! ze staat niet voor niks in de ouwe tuttenclub.
Dan moet ze trouwens door de bak/over het erf gelopen zijn om in het ruinenland te komen, of niet?

ik schaam me nou wel een beetje voor haar hoor Nagelbijten / Gniffelen sjongejonge.. ze had ook wel iets minder intelligent mogen zijn Knipoog

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 16:00

Hahaa ik heb geen idee hoe ze dat geflikt heeft. Haha!

Toen ik het land ging doen stond ze al klef te doen bij Hellion. Clown Ik heb eerst het land helemaal gedaan en haar daarna bij de damesclub gezet. Knipoog

Hopen dat ze daar voorlopig blijft staan. Schijnheilig

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 16:18

Ireen, via het pad kan ze de draad onderdoor en dan staat ze bij de mannen Clown (bij het 1e stuk land zit sloot, bij de 2e helft zit geen sloot meer Knipoog ) Ze loopt dus niet over het erf heen te banjeren!!
John heeft vanmiddag eea aan het stroomdraad gedaan en er staat nu weer meer stroom op (als het goed is) dus ben erg benieuwd, morgenochtend Cool

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 16:31

Oooe Anous wat klinkt dat gemeen. Haha!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 19:43

nou ik ben heeeel boos!!! Stoom uit je oren heb ik vanmorgen mijn reisje geboekt naar griekenland, krijg ik een bevestiging via de mail dat alles goed is, bellen ze om 17.00 uur op dat het niet door gaat omdat er iemand anders net voor mij was!!!! Stoom uit je oren Stoom uit je oren

Een hoop ruzie gemaakt aan de tel maar helaas trek je altijd aan het kortste eind. Volgens de anvr reisvoorwaarden mag er geannuleerd worden door de reisorganisatie binnen 8 uur na boeking!!!
Alternatief is er niet want wij willen naar kreta!!! dus ben al geloof ik al bijna 4 uur aan het zoeken naar iets anders in die periode,maar helaas het wil nog niet helemaal lukken.
Er lopen nu 2 aanvragen dus hoop daar morgen iets van te horen. Boos!

belachelijk he!!!!! kl*te zooi!!!! Boos! Stoom uit je oren

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 20:27

He BAHHHH Madelon, wat een pech zeg!
Aan de andere kant....kan je toch mooi mee naar Jaq haar verjaardag Knipoog Ach gut

Het zal wel aan het weer liggen maar mijn barstende koppijn is in vijfvoud terug gekomen, nog meer mensen daar last van nu?

Had trouwens wel gezien dat er een paar drollen lagen helemaal achterin op het stukje tussen het merrieland (de jonkies) en het ruinenland, zou me dus niet verbazen als die slimme Evita aan die kant er door heen is gegaan, want ze lagen behoorlijk dicht bij het hek en waren nog netjes heel.
Ook stond er daar geen stroom op want ga zelf nog weleens via dat gedeelte door naar de merries vanaf Beer (stout voorbeeld gegeven aan Evita Bloos )

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 21:08

Nou Madelon, het zit je ook niet mee he??? Ach gut Hoop dat je morgen nog iets hoort!! Wat ga je anders doen?? toch nog ergens heen of blijven jullie dan thuis en ga je dagjes weg ofzo?

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 21:24

Das balen zeg Madelon!!! Er zal toch nog wel ergens een reisje voor je zijn!! Hoop dat een van die 2 aanvragen wat wordt!!!!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 21:56

nou dat is zeker balen!! hopelijk is er nog ergens iets te vinden naar kreta!

Evita is er vanavond weer 2 keer uitgegaan, terwijl er nu flink wat stroom op staat Nagelbijten / Gniffelen Ik ben bang dat ze met haar manenkam de bovenste draad omhoog duwt en dat ze door haar dikke manen/manenkam toch niet zo veel voelt van de stroom, of het interesseert haar gewoon niet.
Ik heb haar vanavond met haar neus contact laten maken met de draad (ja beetje zielig wel ik weet het.. maar het hielp de vorige keer wel), toen kreeg ze wel even een schok waar ze van terugsprong, daarna wilde ze niet meer bij het draadje komen.. dus ik hoop maar dat het indruk heeft gemaakt! we zullen morgenochtend wel zien Nagelbijten / Gniffelen

JaSpJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 22:10

Xenia mag morgen weer naar huis:P jeeeh()K)

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 23:04

o gelukkig zeg!!! fijn dat het beter gaat met haar! Knipoog

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 23:15

fijn dat ze weer naar huis mag!! komt mijn kaartje wel een beetje laat Clown maargoed...

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 06:42

Hey goed nieuws dat Xeen weer naar huis mag Haha! OK dan! . Nu maar hopen dat ze het rustig aan blijft doen..... dus Xenia.. Knipoog als je dit leest....rustig aan blijven doen, de paarden lopen niet weg.....We zullen je goed in de gaten blijven houden hoor als je op stal komt dat je niet teveel doet.......

Jet wil je tegen Zara zeggen dat ik haar onwijs dankbaar ben voor haar goede zorgen Ja OK dan! . Nou maar hopen dat het zaterdag weer zo goed gaat met Spetter....hahaha....Heb nu ook een nieuw tuig besteld (wel een zwarte) en die komt ergens in de loop van volgende week binnen en bij het niet goed passen mag die teruggestuurd worden.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 08:47

Lieve meisjes, als jullie naar StaRho gaan, mag ik dan even mee? Ik heb vakantie, dus ik kan altijd! Evt. Zarah ook, maar dan moet er plek zijn!

Karin, Zarah doet het heel rustig aan met Spetterdespet, het is erg warm en hij is erg eigenwijs! Vanavond gaat ze even met hem aan de gang, ze heeft niet meer gehangen-gezeten op hem, zo warm! Niet te doen gewoon!
Vanavond als het wat koeler is, doen we ook effe poepie ruimen.
Leuk, een echt deftig tuigje! Sjiek, hoor!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 08:52

Sil, ik hoorde dat Kim vrijdag ook naar Starho gaat, zij gaat wel vanaf huis (woont in R'dam) dus missch kan zij evt ook je zadel meenemen?
Of wil je daar zelf nog ff rondneuzen??

Wij hebben gisteravond ook pas het land uitgemest, 's middags was het echt veeeeels te heet!!

leuk Kaar, nieuw tuig!! ben benieuwd!

Goed nieuws dat Xeen naar huis mag!!

Oh en Ireen, Vietje liep vanochtend weer los hoor Clown

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 09:20

Neuh, rondneuzen is sowieso niet goed voor mijn porto Haha!
Dus dat is misschien idd ook wel handig,als ze dat zou willen doen.

Xeen hardstikke fijne dat je weer naar huis mag, maar ga helemaal met Karin mee hoor, rustig aan doen en helemaal goed beter worden Ach gut

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 09:28

Sily schreef:
Neuh, rondneuzen is sowieso niet goed voor mijn porto Haha!
Dus dat is misschien idd ook wel handig,als ze dat zou willen doen.

Xeen hardstikke fijne dat je weer naar huis mag, maar ga helemaal met Karin mee hoor, rustig aan doen en helemaal goed beter worden Ach gut

Sil, dat wil ze vast wel voor je doen hoor, ze is er dan toch Knipoog Heb je haar nr? anders bel je haar toch ff??

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 09:37

Nope, heb haar nummer niet, heb jij hem?
Vraag ik het op mijn allerliefst aan haar Haha!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 09:49

Nou ik hoop dat ik nu wel geluk heb.....ik heb nog iets kunnen vinden voor aanstaande maandag naar kreta voor 8 dagen!!

Ik juig niet te vroeg want ik heb nu al 2x pech gehad en3x is scheepsrecht zeggen ze!

Dus tot dat ik geen definitieve bevestiging heb of iets betaald heb juig ik helemaal nog niet! Bloos
Misschien klein beetje dan Knipoog

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 09:50

sorry juig = met ch hahaha vond het al zo gek staan oeps!!! Bloos Bloos

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 15:17

Nou Madelon zal voor je duimen hoor Haha!

Pfoe wat een hitte zeg, die arme paardjes zonder beschutting in de felle zon,vind ze stiekum wel een beetje zielig.

Anous Kim neemt zadel voor mij mee Haha!
Moet alleen StaRho even bellen voor het bedrag, heb jij toevallig het telefoon nummer?
Of iemand anders, mag natuurlijk ook Haha!