Echt een wereld van verschil. Eindelijk de scherpte die ik zocht bij de Canon! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Echt een wereld van verschil. Eindelijk de scherpte die ik zocht bij de Canon! 

Melanie_B schreef:@ Sabine, leuk dat je het vraagt! Longeren ging heel erg goed, gisteren moest ze er nog wel weer even 'in' komen: het omdraaien vond ze nog niet heel grappig, maar vandaag ging dat al veel beter en heeft ze maar 1 keer stil gestaan omdat ze het even niet snapte, haha! Maar ze loopt echt super mooi!
[ Afbeelding ]
Gisteren heb ik haar gelongeerd in die bak waar ik voor een kleine vergoeding terecht kan, en vandaag bij ons op de vereniging, dus beide keren vreemd terrein en ze was zooo braaf! En ze is zoooo anders dan WB!
Ik heb trouwens voor diegene die dat wil foto's van haar, dan kun je een overzicht zien hoe ze qua bouw is veranderd al in nog geen week tijd! Wel via pb!
Iriis_ schreef:Wouwww ziet er super gaaf uit Melis!! Kan je misschien uitleggen wat je met zo'n lens meer en beter kan? Ik weet dat allemaal niet zo heel goed, maar vind het wel heel interessant! Heb je zeker flink voor moeten sparen? Haha
. Maar na een kwartiertje uitrazen liep die hartstikke fijn dus ik benn tevreden. Gelukkig effe wat beweging want anders was de springles woensdag niet heel verstandig haha
Melanie_B schreef:Kirsten en Iris, jullie hebben een PB!
Haha, hij zal wel fris zijn geweest Kirst?
Astor schreef:Iriis_ schreef:Wouwww ziet er super gaaf uit Melis!! Kan je misschien uitleggen wat je met zo'n lens meer en beter kan? Ik weet dat allemaal niet zo heel goed, maar vind het wel heel interessant! Heb je zeker flink voor moeten sparen? Haha
Die lens geeft mijn foto's zoveel meer scherpte. En dat heb ik gewoon heel lang niet gehad.
En een pluspunt aan deze lens is, dan het een lichtsterke lens is. Dus ik kan met weinig licht beter fotograferen zonder dat er veel ruis oid bij komt kijken.
Je krijgt ook een hele mooie wazige achtergrond en het onderwerp is dan juist heel mooi scherp. En het is een tele zoom lens dus ik kan verder zoomen dan met mijn vorige lens.
Ben benieuwd naar wat voor foto's je ermee zal gaan schieten. Die van Thirza waren in ieder geval alweer mooi! Vooral met rij foto's een wazig achtergrond krijgen vind ik altijd zo gaaf
Ik ben ook wel erg benieuwd naar de foto's van Aiko hoe ze 'aangekomen' is deze week! Fijn dat het zo goed gaat! Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:Kirsten en Iris, jullie hebben een PB!
Haha, hij zal wel fris zijn geweest Kirst?
Haha jaa nog zacht uitgedrukt.
Eerste kwartier was het een stuiterbal qua rechte lijnen lopen, alle paarden interessant , niet kunnen stappen. Dus hij mocht even fijn een aantal rondjes uitgestrekte draf lopen haha.
En hij deed bokken haha, elke keer met aanspringen of wissels haha. Arme paard weet dan echt niet wat hij met zichzelf aanmoet. Gelukkig wordt hij wel steeds controleerbaarder. Vroeger kon die nog heeel sterk worden en nu veel minder en krijgt hij een zachter mondje. Dus dat is heel fijn.
Enn waar ik gewoon blij mee ben, een simpel overgang van stap naar draf gewoon contstant blijven in hoofdhouding. Dat lukt steeds beter. We gaan (on)bewust erg goed vooruit.