Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
?
Broccoli schreef:Kirsten_S schreef:oh gelukkig is het mysterie van de verdwenen camera opgelost, altijd zo'n gestress als iets belangrijks kwijt is! kan het filmpje niet op de foon zien dus die kijk ik laterrr..
Nadien had jij ook filmpjes van jou op paard? Ikke ziennnn
Ja heb ik, maar die houd ik lekker voor mezelf
Pebbs schreef:Nee weet ik! Maar je bent het toch met me eens dat dat ene filmpje er super goed uit ziet!
Dat beenwerk van Zamora man! Wist niet wat ik zag! Gewoon schijt aan hebben
! Pebbs schreef:Jaa je ziet echt al heel verschil hoor Kirsten bij de foto's van jouw en Ringo!
Kirsten_S schreef:Pebbs schreef:Jaa je ziet echt al heel verschil hoor Kirsten bij de foto's van jouw en Ringo!
Ja! En dan hebben we nog niet alle foto's gezien haha![]()
Gisteren op het grasveld ook super goed kunnen oefenen met het loslaten.
Toch is het nog wel lastig, zeker in de galop ben ik geneigd om de binnenhand
vast te houden, heb zeker iets met controle te maken ofzo. Maar dat ik uberhaupt
op vreemd terrein zoo ontspannen heb kunnen rijden en hij zich niet druk
maakte, poe dat mag die vaker doen
Pebbs schreef:een filmpje van de beeb en mij!
Zoals je ziet is er nog genoeg werk aan de winkel! we gaan graag erg hard en willen allebei TE graag aan het werk waardoor we dus regelmatig over ons tempo lopen. We zijn hard met het tempo bezig dat hij bij mij blijft en niet onder me uit loopt, dit doet hij soms heel sneaky waardoor ik het niet altijd door heb
In de galop gaan we vooral erg hard omdat we dat zo ontzettend leuk vinden! Zoals je kan zien aan de achtergrond en de filmkunsten van Nadine ( ze kon ons niet bijhouden zo hard dat we gingen)
http://www.youtube.com/watch?v=-phdp3Ht8Wo
!!

Sabinee__ schreef:@ Noor ; rug is hetzelfde.. misschien ietsje verbeterd maar doet nog veel zeer helaas ..
Hoe is het met jouu?
Pebbs schreef:Jaa ik moet alleen wel heel veel moeite doen om hem terug te krijgen, het duurt erg lang. Hij blijft maar doorgaan, snap dat ie galopperen leuk vind, maar hij moet wel luisteren.
Net zoals dat hij uit zichzelf af wend, jaja ik heb een creatief paard
Ik rij nu ook zonder sporen
. Maar miss wel een goede keuze , het is