Haha Armani denkt jeaaaah
Haha ik zeg je heeeeel anders.
Sup is trouwens in het bos wel veel drukker hoor

Mongel beest
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en vond het heel leuk! En ik ook! Dus sorry als ik d'r al een beetje moe heb gemaakt haha
Maar ik reageer altijd hoor !
_Caitlinnn schreef:aaah ik lig nu in bed omdat ik niet te moe wil beginnen morgen..
Maar heb er weerzoveel zin in dat ik er gewoon zenuwachtig van word en ni kan slapen :p
Stel nou dat jullie dingen willen weten.. stuur dan effe een bericht en als het dan te lang word post ik ut hier wel..Maar ik reageer altijd hoor !
Wat zijn eigenlijk de prijzen dit jaar?
Is de taart alweer terug? :p

marjoleinx schreef:Hallo bokkers!
Ik ben niet zo goed met bokt, reageer ook nooit op topics en schrijf nooit topics, maar ik wou toch even reageren.
Ik ben afgelopen week weer op JT geweest! 5e keer alweer!En ook me laatste! Volgend jaar TREC!
Maar ik wou even zeggen dat ik degene was die op L'avenir reed en dat hetgeen wat caitlin schreef een beetje overdreven was. L'avenir had vorige week ook al JT gelopen en was waarschijnlijk daardoor ontzettend vermoeid geraakt waardoor hij geen zin meer had in het rijden. Hij werd daarom drammerig onder het rijden en begon te stijgeren. Ik heb tot dinsdag middag op hem gereden en toen voelde het niet meer goed aan tijdens de cross. Ik vond het niet meer veilig om zo op JT te gaan. Vandaar de cross op Tommy en Cobrizo gedaan! 2 echte Toppers! Ik raad vooral Cobrizo erg aan!!En de rest van de JT op Armani gereden!