neee niet harry potter!! Daar moet ik al met t gezin heen en wat dacht je van volgende week?? of het drankjedoen in de stad moet niet te laat worden want ik heb zondag wedstrijd
neee niet harry potter!! Daar moet ik al met t gezin heen en wat dacht je van volgende week?? of het drankjedoen in de stad moet niet te laat worden want ik heb zondag wedstrijd
ik vier het wel maar maakt niet uit kan ik wel tegen
_Lucy
Geplaatst: 23-11-10 20:31
k heb een een beetje dom vraagje als jullie uit gaan, tot hoelaat is dat dan meestal? want we gingen een keertje uit met mn nichtjes, was wel in een dorp (Abcoude), maar na 3uur was daar echt al niks meer te doen, dus wij helemaal verbaasd, maar mn nichtjes zeiden dat ze als ze ergens anders uit gingen ook niet veel langer uit gingen, dat er dan gewoon niet zo veel meer te doen was..
Jaa idd je kan in utrecht bij wijze van spreke doorgaan tot het licht wordt. Maar ik doe het ook nooit heb er eigenlijk niet zoveel tijd voor. Dit weekend was ik toevallig elke avond thuis maar dat was al zoooo lang geleden dat ik lekker languit op de bank ben gaan liggen
haha nee ik ook niet maar mn zus komt vaak genoeg om 6uur/half 7 thuis
ik kom jammergenoeg nog bijna nergens in word best wel streng gecontroleerd.. heb nu al weer zin in koninginnenacht dat is echt zoooo gezellig hier en hoef ik niet eens ergens naar binnen, want staan allemaal podiums enz.
Ik hou dr heeleemaaalll niet van, geef mij maar lekker me bedje
_Lucy
Geplaatst: 23-11-10 20:41
ook erg handig dat een van mn leraren uitsmijter is.. haha echt grappig, leerlingen die hij niet mag, en hij weet dat ze niet oudgenoeg zijn, zet ie r altijd uit, maar gelukkig mag hij mij maar k kom m niet zo vaak tegen, meestal staat hij bij 18+ en daar kom k toch niet in xD
_Lucy
Geplaatst: 23-11-10 20:46
oehh volgende week ga ik wokken omdat mn ouders 15jaar getrouwd zijn nog nooit gedaan, lijkt me vet leuk