LIQUITA schreef:ATE schreef:Jaja, heb gewerkt. Ben nu weer vrij t/m 27 oktoberheb je al gewerkt /
of moet je nog >?
ATE schreef:tot 27 okt??????
bedoel je niet sept ?
Whahahaha...ja ik bedoel 27 september
. Goed van je Jo
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:ach ik klaag ook niet hoor moet vanaaf en vrijdag en dan nog keer woensdag vond en dan ook weer lekker vrij
. LIQUITA schreef:ATE schreef:ach ik klaag ook niet hoor moet vanaaf en vrijdag en dan nog keer woensdag vond en dan ook weer lekker vrij
Ik wou ook wel weer gewoon aan het werk hoor. Maar ik heb het niet voor het zeggen, hahaha. Ben wel blij dat ik in ieder geval deze maand en in oktober nog geen nachtdiensten heb. De vaste nachtdienst die week op week af werkt is weer tijdelijk terug.
Nicole1995 schreef:Ik heb al een tijdje last(de auto dan) van zingende/fluitende banden zo noem ik het maar...als ik rij met de auto en ik harder ga als 40 km.per uur.Nou dachten we aan niet goed uitgelijnd of te grote banden die ze er onder hebben gezet.We moesten nieuwe banden bij de grote beurt en op mijn werk zeiden ze dat dat het wel eens kon wezen.Bert net heen met de auto en man mee ritje maken..Hoo ik hoor al genoeg zegt ie dit zijn de banden niet maar je lager is stuk.Dus op de brug en aan husby laten zien links achter stuk,weer 100 euries.Eerst wasmachine nu autootje maar laten maken.Hij doet het meteen ff heb hem straks terug als het goed is.Hoop niet dat het gezegde op gaat deze keer van "'alles komt in 3-en "'
winnitou schreef:Shenavallie schreef:Volgens mij wordt/is dit de week van "de hele wereld is chagerijnig en ik sta met stip bovenaan"Aan werkelijk alles en iedereen erger ik me en volgens mij ergert alles en iedereen zich momenteel aan mij
Hopelijk is het snel volgende week, dan zal alles vast weer beter gaan!
niet te snel hoor, ik geniet op het moment met volle teugen (als ik de pijn wegdenk).
Ben goed gehumeurd, heb sjans bij het leven en lach de hele wereld toe en uit.
Hackie schreef:Verschrikkelijk geen wasmasjien, hebben wij hier ook gehad en een spijkerbroek kun je wel 2x aan, maar ik gooi alles na 1x wassen in de was.
Maar hier hebben ze alleen van die stomme (amerikaanse) bovenladers.
De miele was en droger is bijna 12 jaar meegegaan, hier gaan ze maar een jaar mee
Wegens de lucht, zout, roest en het rode stof wat overal in gaat zitten...
Citaat:Welk herfstachtig weer ??
Pfff het is in september zoooo warm, helemaal geen wind
Wordt weggetrokken door al die rot tornados

vijf gangen, nog niet helemaal bevestigd
een klein merrietje, voor de kinderen, en nog een paso fino merrrie