Jep en zondag ook Ik moet om half 10 en rond 11 uur.
Net even hardgelopen, ga m'n conditie weer wat meer opbouwen, richting de 5 km
Elbrich
Geplaatst: 31-08-10 21:53
Oké! Zonet springles gehad, ging super! Een dikke meter gesprongen, ging erg goed! Hoog springen geeft wel een kick! Ik kijk zaterdag wel even hoe het gaat, misschien het 2e parcours L!
riannhuh
Geplaatst: 01-09-10 00:37
Syl heeft nu Farried ingepikt omdat die dressuurmatig beter kan rijden, foto's zijn van 2 weken terug, 2e keer dat ze hem reed geloof ik. Vandaag ging het echt super, hij heeft nu ook een hele mooie nek En zijn galop is ook heel fijn, lekker makkelijk en je voelt hem echt onder je galopperen En hij toont veel groter dan Popeye en Twinkel, terwijl die even groot zijn
Gister hele fijne crossles gereden, was nog wel wat glibberen. Dus ik met stiften en lesgenootje zonder ijzers hebben met zn 2en al flink wat kapot getrapt
Maar echt heel fijn afstanden kunnen rijden Ook voornamelijk lijntjes gereden. Vandaag kon Mist eindelijk weer een uurtje het land op, morgen weer 2 uurtjes. Land is eindelijk een beetje bijgetrokken van die regenval..
Ik lees echt altijd bij maar omdat ik niet zoveel post reageer ik niet overal op. Sorryyyyyyyyy.
Iemand nog iets leuks gedaan?
Damelza
Geplaatst: 03-09-10 22:25
Natalie1993 schreef:
Ik lees echt altijd bij maar omdat ik niet zoveel post reageer ik niet overal op. Sorryyyyyyyyy.
Iemand nog iets leuks gedaan?
helemaal niks, school is weer begonnen Zou donderdag op oefenparcour gaan ging niet door... Wedstrijd vorig weekend ging ook niet door... Grr poedersuiker
Ik heb spierpijn van gym.. Te actief mee gedaan met hockey Ik heb zo les, en morgen wedstrijd. Nothing fun done yet. maar wel binnenkort feestjes enzo, en over 5 weken naar Londen met school
Gaan we nou nog meeeten in Utrecht??
Natalie1993
Geplaatst: 04-09-10 10:21
Londen?! Dat is gaaf! En Damelza, die 1e foto is super leuk!
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeten in Utrecht!
ladyisabelle
Geplaatst: 04-09-10 19:43
Super leuke foto's Damelza, ziet er goed uit!
We kregen vanmiddag de P&S binnen, incl. boekje van Eurostar ed. Heb meteen een dekje en vestje besteld En nog een zwart oornetje met gouden bies, voor een prijsuitreiking of een lawaaiige wedstrijd Vandaag was Zen lekker hyper door de naastgelegen springring, 1e proef was iets rommelig, had daar 212 en 2e prijs dus wel super tevreden! 2e proef ging beter, wel beetje sterk en graag vooruit willen, 1 keer beetje stout(er stond een bak met spullen tussen de bosjes en die beten ). Daar maar 2 wp's weggeven, had daar 197.