Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dit is iets wat al weken geleden is gepland en wat ik echt niet wil missen. Vanavond ga ik naar moddie Leo toe en blijf bij haar slapen tot zaterdag.. Helemaal gezellig 

Binar schreef:anit, XXXl patat?? zijn dat hele aardappels gefrituurd?
)

horsii schreef:Nou ik heb de zadelmaker vandaag gebeld( 2 zelfs) en beide hebben ze op dit moment geen zadels met de boommaat die peeps nodig heb.
Dus wordt het een barefoot london.
Ook wel handig, boomloos i.v.m. de dracht, zit zelf alleen liever op een boomzadel maarja
Ik heb een boom en boomloos, kon niet kiezen

Binar schreef:**Nog trotser**![]()
Ik heb vandaag zelf de trailer verplaatst naar de laadplek (dus vooruit, keren en weer bocht om richting de uitloop van Biz en Ko)
Ennnnnnn daarna heb ik ook nog de trailer zelf teruggezet, achteruit, keren en op de plek naast de schuur![]()
oke, zonder aanwijzing van John was t natuurlijk nooit gelukt, maar ik heb t uiteindelijk toch zelf moeten doen
blij blij
Binar schreef:*trots* Marley vandaag weer geladen, stond er nu vrijwel meteen op en zelfs John heeft hem kunnen laden![]()
Na paar x liep hij ineens achteruit (niet heel snel) daarna wilde hij heel ff niet meer erop maar volgde al weer vrij rap (werd ook afgeleid door andere paarden, auto)
Wil vh weekend ofzo nog ff oefenen en dan de x daarna stang erachter doen![]()
Denk dat ik ook nog ff Petra ga bellen voor overleg, ff vragen of de stang er idd al achterkan en wanneer we de klep dicht kunnen doen

horsii schreef:Echt fijn dat die zo goed te laden is, kan peeps een voorbeeld aan nemen haha die is onvoorspelbaar![]()
@ marjo, ja het zit opzich wel lekker heb een boomloos randolls zadel gehad maar die schoof ontzetten en ik denk dat een boomloos dres. al beter zit dan een vzh boomloos.
De wintec van chantal met de wijdste boom pastten ook niet op peeps.
Ik ga even cake bakken, want heb morgen mn laatste stage dag dus dan willen ze wel wat lekkers( verst. gehandicapten)!!!

Binar schreef:horsii schreef:Echt fijn dat die zo goed te laden is, kan peeps een voorbeeld aan nemen haha die is onvoorspelbaar![]()
@ marjo, ja het zit opzich wel lekker heb een boomloos randolls zadel gehad maar die schoof ontzetten en ik denk dat een boomloos dres. al beter zit dan een vzh boomloos.
De wintec van chantal met de wijdste boom pastten ook niet op peeps.
Ik ga even cake bakken, want heb morgen mn laatste stage dag dus dan willen ze wel wat lekkers( verst. gehandicapten)!!!
oeee wij lusten hier ook wel wat lekkers
Enneh, Marley is nog niet 'goed' te laden maar we zijn dan ook pas net aan t oefenen... maar afgelopen weekend duurde t denk ik 10 minuutjes voor hij erop stond en nu minuutje denk ik, dus er zit zeker verbetering op... stapjee voor stapje rustiger verder, we komen er wel
anders moet je zo'n bananensingel nemen, dat schijnt t schuiven te voorkomen
Neem je eerst een testzadel of ga je meteen bestellen?
johnvt schreef:Spannend spannend en nog eens spannend, krijg eind augustus bezoek van iemand die lid is van de tweede kamer in Den Haag.
!!!
Marjo_Wystan schreef:goed anous dat het laden en trailer rijden zo goed gaat!!!
vertrouwen in jezelf hebben en het komt helemaal goed met afrijden straks
afrijden weet ik nog niet wanneer, moet eerst geld hebben voor les en examen

was toch te laat thuis ondanks mn haasten 
hihihi eerst de B nog maar door proberen te komen 
hahaha..
(wordt dan 1e keer alleen maar lage hekjes *begint nu al beetje panisch te worden*
)
en dan heb ik 2 wisselende dekens voor als dr gaatjes in deze weer komen.. en heb ik 1 verknipbare deken
hihihi..
*