Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amber2202

Re: Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 14:28

en weer :+

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 14:29

Met mijn blessure gaat het wel goed komen. Van de fysio mocht ik ook weer gaan zwemmen en zolang ik niet teveel gekke dingen doe op het paard, mocht ik daar ook wel weer opklimmen dus dat doen we morgen gewoon even O:) Dit is iets wat al weken geleden is gepland en wat ik echt niet wil missen. Vanavond ga ik naar moddie Leo toe en blijf bij haar slapen tot zaterdag.. Helemaal gezellig :D

Als het zo vies warm is heb je ook helemaal geen zin meer om je te concentreren. Ik heb net mijn tas ingepakt, nu nog beetje opruimen en dan ben ik klaar voor vandaag :j

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 15:26

Nou ik heb de zadelmaker vandaag gebeld( 2 zelfs) en beide hebben ze op dit moment geen zadels met de boommaat die peeps nodig heb.
Dus wordt het een barefoot london.
Ook wel handig, boomloos i.v.m. de dracht, zit zelf alleen liever op een boomzadel maarja :P

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 16:10

Binar schreef:
anit, XXXl patat?? zijn dat hele aardappels gefrituurd? :P

Oe ik denk gelijk aan die Antilliaanse patat... hoe heet dat ook alweer... Sateku batata ofzo... jam!!! (met sate ja ;)) :Y)

Soph: hoop dat het gaat werken!!!

Olympia: welkom

Chantal: heb geen cupcakes geproefd, was voor een traktatie |(

Do: gefeliciteerd met je vakantie en het 'geen-brugklasser-meer-zijn-gevoel' !!!

Vanavond les afgezegd (ivm te weinig kunnen oefenen), ik ga zo wel buitenrijden denk... nu even eten en leren
Laatst bijgewerkt door Marjo_Wystan op 17-06-10 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 16:12

horsii schreef:
Nou ik heb de zadelmaker vandaag gebeld( 2 zelfs) en beide hebben ze op dit moment geen zadels met de boommaat die peeps nodig heb.
Dus wordt het een barefoot london.
Ook wel handig, boomloos i.v.m. de dracht, zit zelf alleen liever op een boomzadel maarja :P

Je houding is mooier op een boomzadel, maar het zit zo ontzettend lekker op een boomloos! :j Ik heb een boom en boomloos, kon niet kiezen }:0

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 16:24

en weer is iedereen weg... ? :(

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 16:29

Ik ben er weer eventjes.. Ik was aan het eten.. :)

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 17:24

wil je dat nooooooit meer doen ?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 17:35

Maar anders had ik met een hoop honger in een drukke trein gezeten.. :')

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 17:40

nou en, ik zat alleen met een volle maag? :P

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 17:43

ik zat ook alleen zonder bokt :+

Net in de trein.. worden twee mensen helemaal boos op iemand die zit te bellen :?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 17:44

T kan wel irritant zijn :=
Maar alleen als het van die vismuilen zijn.. :P
Die heel hard door de trein bleren. Anders boeit het me ook niks :P

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 17:46

*trots* Marley vandaag weer geladen, stond er nu vrijwel meteen op en zelfs John heeft hem kunnen laden 8-)
Na paar x liep hij ineens achteruit (niet heel snel) daarna wilde hij heel ff niet meer erop maar volgde al weer vrij rap (werd ook afgeleid door andere paarden, auto)
Wil vh weekend ofzo nog ff oefenen en dan de x daarna stang erachter doen *D
Denk dat ik ook nog ff Petra ga bellen voor overleg, ff vragen of de stang er idd al achterkan en wanneer we de klep dicht kunnen doen :-)

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 17:48

**Nog trotser** :D

Ik heb vandaag zelf de trailer verplaatst naar de laadplek (dus vooruit, keren en weer bocht om richting de uitloop van Biz en Ko)
Ennnnnnn daarna heb ik ook nog de trailer zelf teruggezet, achteruit, keren en op de plek naast de schuur 8-)

oke, zonder aanwijzing van John was t natuurlijk nooit gelukt, maar ik heb t uiteindelijk toch zelf moeten doen
blij blij }:0

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 17:53

Binar schreef:
**Nog trotser** :D

Ik heb vandaag zelf de trailer verplaatst naar de laadplek (dus vooruit, keren en weer bocht om richting de uitloop van Biz en Ko)
Ennnnnnn daarna heb ik ook nog de trailer zelf teruggezet, achteruit, keren en op de plek naast de schuur 8-)

oke, zonder aanwijzing van John was t natuurlijk nooit gelukt, maar ik heb t uiteindelijk toch zelf moeten doen
blij blij }:0

Gaat helemaal goed komen met je trailer rijden. Ben ik van overtuigd. Alle begin is moeilijk.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 17:57

Spannend spannend en nog eens spannend, krijg eind augustus bezoek van iemand die lid is van de tweede kamer in Den Haag.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 17:58

Binar schreef:
*trots* Marley vandaag weer geladen, stond er nu vrijwel meteen op en zelfs John heeft hem kunnen laden 8-)
Na paar x liep hij ineens achteruit (niet heel snel) daarna wilde hij heel ff niet meer erop maar volgde al weer vrij rap (werd ook afgeleid door andere paarden, auto)
Wil vh weekend ofzo nog ff oefenen en dan de x daarna stang erachter doen *D
Denk dat ik ook nog ff Petra ga bellen voor overleg, ff vragen of de stang er idd al achterkan en wanneer we de klep dicht kunnen doen :-)

Ging goed he he met onze Marley.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 18:01

Echt fijn dat die zo goed te laden is, kan peeps een voorbeeld aan nemen haha die is onvoorspelbaar :P

@ marjo, ja het zit opzich wel lekker heb een boomloos randolls zadel gehad maar die schoof ontzetten en ik denk dat een boomloos dres. al beter zit dan een vzh boomloos.
De wintec van chantal met de wijdste boom pastten ook niet op peeps.

Ik ga even cake bakken, want heb morgen mn laatste stage dag dus dan willen ze wel wat lekkers( verst. gehandicapten)!!!
:D

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 18:04

horsii schreef:
Echt fijn dat die zo goed te laden is, kan peeps een voorbeeld aan nemen haha die is onvoorspelbaar :P

@ marjo, ja het zit opzich wel lekker heb een boomloos randolls zadel gehad maar die schoof ontzetten en ik denk dat een boomloos dres. al beter zit dan een vzh boomloos.

Ik ga even cake bakken, want heb morgen mn laatste stage dag dus dan willen ze wel wat lekkers( verst. gehandicapten)!!!

oeee wij lusten hier ook wel wat lekkers

Enneh, Marley is nog niet 'goed' te laden maar we zijn dan ook pas net aan t oefenen... maar afgelopen weekend duurde t denk ik 10 minuutjes voor hij erop stond en nu minuutje denk ik, dus er zit zeker verbetering op... stapjee voor stapje rustiger verder, we komen er wel :-)

anders moet je zo'n bananensingel nemen, dat schijnt t schuiven te voorkomen
Neem je eerst een testzadel of ga je meteen bestellen?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 18:04

Ga nog ff buiten kijken, nog best lekker weer

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 18:25

Binar schreef:
horsii schreef:

oeee wij lusten hier ook wel wat lekkers

Enneh, Marley is nog niet 'goed' te laden maar we zijn dan ook pas net aan t oefenen... maar afgelopen weekend duurde t denk ik 10 minuutjes voor hij erop stond en nu minuutje denk ik, dus er zit zeker verbetering op... stapjee voor stapje rustiger verder, we komen er wel :-)

anders moet je zo'n bananensingel nemen, dat schijnt t schuiven te voorkomen
Neem je eerst een testzadel of ga je meteen bestellen?

We nemen tweedehands voor een leuk bedragje. Wil na de dracht zoiezo hoe duur het ook is een wowzadel of een massimo laten aanmeten even der figuurtje dan afwachten maar ook.

Nou geweldig toch elk stapje is een stap in de goede richting:) Peep kan er binnen een seconde opstaan maar ook binnen 3 uur pas haha. En dan durf ze er soms niet uit wat ook een uur kan duren soms.

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 19:24

johnvt schreef:
Spannend spannend en nog eens spannend, krijg eind augustus bezoek van iemand die lid is van de tweede kamer in Den Haag.

en wat komt die persoon doen johnnie... ?

goed anous dat het laden en trailer rijden zo goed gaat :j !!!

vertrouwen in jezelf hebben en het komt helemaal goed met afrijden straks ;)

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 19:26

Mn cakes zijn klaar, hopen dat ze m op stage lekker vinden haha!
Morgen dubbel feest.
Ik trakteer omdat t mn laatste dag is en een client is jarig.
Dus 1x cake en 1x taart. :9

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 19:40

Marjo_Wystan schreef:
goed anous dat het laden en trailer rijden zo goed gaat :j !!!

vertrouwen in jezelf hebben en het komt helemaal goed met afrijden straks ;)

Haha nou ik moet eerst nog gaan lessen hoor :+ afrijden weet ik nog niet wanneer, moet eerst geld hebben voor les en examen :o
maar t is natuurlijk mooi meengenomen dat ik hier op t terrein mooi t keren en achteruit e.d. kan oefenen :-)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 20:28

Komt helemaal goed joh nouss!! ;)

vanaaf les gehad..
jammer genoeg wat later moeten beginnen waardoor ik vanavond niet meer naar de bios kon :( was toch te laat thuis ondanks mn haasten :(
de les begon wat stroef ondanks dat hij dinsdag zo mega lekker liep!!
uiteindelijk wel goed geeindigd..
1e keer wijken gedaan.. bij de 3e keer zij ze dat ik t zo moest doen in mn L1 proef :+ hihihi eerst de B nog maar door proberen te komen :P
ennne.. Pres, we moeten ons inschrijven voor het Primeval concours!!! :P hahaha..
ik gaat eens even kijken op startlijsten.. enja ik doe het maar gewoon denk.. ;)
Astrid komt dan helpen :D (wordt dan 1e keer alleen maar lage hekjes *begint nu al beetje panisch te worden* :o )

maargoed.. we gaan het gewoon doen! *zegt ze heel trots* :o

Nou ik gaat me inschrijven en lekker douche en op bedje liggen..
Vriendlief zit lekker zn verslag af te maken achter mijn pc..

Paardje staat weer met nieuwe deken in het land.. de 2 oude dekens worden dalijk weer 1 :P en dan heb ik 2 wisselende dekens voor als dr gaatjes in deze weer komen.. en heb ik 1 verknipbare deken :+ hihihi..

Nou ik gaat dr weer vandoor..
*niet teveel kletsen he :P :o *