. Ik wens jullie er heel veel plezier mee! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ik wens jullie er heel veel plezier mee! LIQUITA schreef:Sanniiy16 schreef:zoooo hier ben ik dan ook weer eens
Alles goed hier??
Vandaag helaas afscheid moeten nemen van kalinka :'(
Maar ze krijgt het wel goed bij dr nieuwe baasjes
(we hebben ff lekker staan huilen met zn alle)
verder niet zo veel mee gemaakt
Aah...dat is nooit leuk he, afscheid nemen. Maar ik heb begrepen dat Kalinka het erg goed gaat krijgen. STERKTE i.i.g.

winnitou schreef:ik heb jou niet kunnen ontdekken hoor Nicole 1995, maar werd te veel afgeleid door het prachtige paard en zijn ruiter, waar zaten jullie en welke kleuren had je aan
Als je hem pauzeert op dat stukje zie je het wel.Je moet er wat voor doen maar dan zie je ook wat je zoekt hihihi.Geef toe beetje moeilijk maar voor de speurneuzen onder ons..... Nicole1995 schreef:winnitou schreef:ik heb jou niet kunnen ontdekken hoor Nicole 1995, maar werd te veel afgeleid door het prachtige paard en zijn ruiter, waar zaten jullie en welke kleuren had je aan
Wij zaten 4e rij in de hoek waar een bord BMC staat met de stoeltjes eronder voor die mensen die het hekje dicht deden als ze in de baan waren.Hij rijd voor ons langs voor ie de bak in gaat,dan zie je links onder een streep oranje van een bord en dan 4e rij,ik zit naast me collega die een witte jas aan heeft met blond haar zij is het makkelijkst te herkennen,ik zit rechts daarvan ik kijk een beetje naar links.Heb je me gevonden HORATIO CANE hihihiAls je hem pauzeert op dat stukje zie je het wel.Je moet er wat voor doen maar dan zie je ook wat je zoekt hihihi.Geef toe beetje moeilijk maar voor de speurneuzen onder ons.....
meelen schreef:Komende nacht en zondagochtend valt er met uitzondering van het zuidwesten nog sneeuw, alhoewel de intensiteit steeds minder wordt. De hoeveelheden sneeuw tot morgenochtend liggen over het algemeen rond 5 cm. In de middag is het op de meeste plaatsen droog. De minimumtemperatuur loopt uiteen van -5 in het noordoosten tot +2 in het zuidwesten. Overdag blijft het in het noordoosten licht vriezen, in het zuiden wordt het rond de 3 graden. De zuidoostenwind is matig en draait geleidelijk naar meer oostelijke richtingen.
Nicole1995 schreef:winnitou schreef:ik heb jou niet kunnen ontdekken hoor Nicole 1995, maar werd te veel afgeleid door het prachtige paard en zijn ruiter, waar zaten jullie en welke kleuren had je aan
Wij zaten 4e rij in de hoek waar een bord BMC staat met de stoeltjes eronder voor die mensen die het hekje dicht deden als ze in de baan waren.Hij rijd voor ons langs voor ie de bak in gaat,dan zie je links onder een streep oranje van een bord en dan 4e rij,ik zit naast me collega die een witte jas aan heeft met blond haar zij is het makkelijkst te herkennen,ik zit rechts daarvan ik kijk een beetje naar links.Heb je me gevonden HORATIO CANE hihihiAls je hem pauzeert op dat stukje zie je het wel.Je moet er wat voor doen maar dan zie je ook wat je zoekt hihihi.Geef toe beetje moeilijk maar voor de speurneuzen onder ons.....
Tytje schreef:meelen schreef:Komende nacht en zondagochtend valt er met uitzondering van het zuidwesten nog sneeuw, alhoewel de intensiteit steeds minder wordt. De hoeveelheden sneeuw tot morgenochtend liggen over het algemeen rond 5 cm. In de middag is het op de meeste plaatsen droog. De minimumtemperatuur loopt uiteen van -5 in het noordoosten tot +2 in het zuidwesten. Overdag blijft het in het noordoosten licht vriezen, in het zuiden wordt het rond de 3 graden. De zuidoostenwind is matig en draait geleidelijk naar meer oostelijke richtingen.
OOOOOOOO, help, we beginnen toch niet weer van voren af aan??????

Tytje schreef:meelen schreef:Komende nacht en zondagochtend valt er met uitzondering van het zuidwesten nog sneeuw, alhoewel de intensiteit steeds minder wordt. De hoeveelheden sneeuw tot morgenochtend liggen over het algemeen rond 5 cm. In de middag is het op de meeste plaatsen droog. De minimumtemperatuur loopt uiteen van -5 in het noordoosten tot +2 in het zuidwesten. Overdag blijft het in het noordoosten licht vriezen, in het zuiden wordt het rond de 3 graden. De zuidoostenwind is matig en draait geleidelijk naar meer oostelijke richtingen.
OOOOOOOO, help, we beginnen toch niet weer van voren af aan??????