De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-10 10:46

Winnitou, wat een prachtige caravan :j . Ik wens jullie er heel veel plezier mee!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-10 10:50

Wat een sneeuw weer he. Ik vind het niet zo erg hoor, maar had het ook niet erg gevonden als het er niet was geweest. Wilde vandaag naar Liquita gaan, maar zit nu wel erg te twijfelen. Denk dat we het maar weer een weekje opschuiven ;( . We wachten het weer vanmiddag nog even af.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 11:02

wat een plaatje winn ziet er super uit zal je veel plezier aan beleven
rot sneeuw
ate heeft dus vrij vandaag
ga later in de middag wel ff naar de manege gipsy moet er zeker uit en die staat binnen dus dat gaat lukken

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 11:42

LIQUITA schreef:
meelen schreef:
Hihi, moet opeens weer aan die ruiter denken met die bruine vlek in d'r broek.

WAT Afbeelding

een duitse springruiter had een vlek op haar broek zitten precies, ja daar... dus het begon met Schei(waar zit de RingelS)e / s h i t en meer van dat soort opmerkingen.

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 11:53

winnitou schreef:
Afbeelding
de slaapkamer

Afbeelding
de boekenplank in de slaapkamer

Afbeelding
en nog meer kastjes

Ziet er goed uit Winnetou. Veel plezier van de zomer met je nieuwe aanwinst....

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:00

LIQUITA schreef:
Sanniiy16 schreef:
zoooo hier ben ik dan ook weer eens :)
Alles goed hier?? :P

Vandaag helaas afscheid moeten nemen van kalinka :'(
Maar ze krijgt het wel goed bij dr nieuwe baasjes :)

(we hebben ff lekker staan huilen met zn alle :) )

verder niet zo veel mee gemaakt :P

Aah...dat is nooit leuk he, afscheid nemen. Maar ik heb begrepen dat Kalinka het erg goed gaat krijgen. STERKTE i.i.g. :(:)

Ik wist niet dat Kalinka van jou was. Als je op m'n hyves kijkt zie je haar in aktie toen ze even manegepaard was.
Afscheid nemen is altijd zwaar, maar ze gaat naar een nieuwe baas. Erg goed. :(:) :(:)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:05

smuidra schreef:
winnitou schreef:
Afbeelding
de slaapkamer

Afbeelding
de boekenplank in de slaapkamer

Afbeelding
en nog meer kastjes

Ziet er goed uit Winnetou. Veel plezier van de zomer met je nieuwe aanwinst....

heb nu al zin om naar de camping te gaan, zit ringverwarming in dus das lekker tegen de koude voeten

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:20

winnitou schreef:
Nicole1995 schreef:
Ik heb je gezien hoor,hihihi geinig he.Wass leuik he.Volgend jaar gaan we weer.

ja wil volgens jaar ook wel weer

Gaan we toch vanaaf nog een keer :D

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:21

smuidra schreef:
Ik wist niet dat Kalinka van jou was. Als je op m'n hyves kijkt zie je haar in aktie toen ze even manegepaard was.
Afscheid nemen is altijd zwaar, maar ze gaat naar een nieuwe baas. Erg goed. :(:) :(:)

Kalinka was van Saskia, maar ja, die meiden zijn allemaal zo emotioneel bij elkaar he.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:37

meelen schreef:
winnitou schreef:
ja wil volgens jaar ook wel weer

Gaan we toch vanaaf nog een keer :D

ook goed

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:39

zit hier heerlijk te niksen, moet mezelf een schop onder de kont geven om wat te gaan doen, anders heb ik nog niet gedaan wat ik wil nu Rowan er niet is

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:40

winnitou schreef:
ik heb jou niet kunnen ontdekken hoor Nicole 1995, maar werd te veel afgeleid door het prachtige paard en zijn ruiter, waar zaten jullie en welke kleuren had je aan

Wij zaten 4e rij in de hoek waar een bord BMC staat met de stoeltjes eronder voor die mensen die het hekje dicht deden als ze in de baan waren.Hij rijd voor ons langs voor ie de bak in gaat,dan zie je links onder een streep oranje van een bord en dan 4e rij,ik zit naast me collega die een witte jas aan heeft met blond haar zij is het makkelijkst te herkennen,ik zit rechts daarvan ik kijk een beetje naar links.Heb je me gevonden HORATIO CANE hihihi :D Als je hem pauzeert op dat stukje zie je het wel.Je moet er wat voor doen maar dan zie je ook wat je zoekt hihihi.Geef toe beetje moeilijk maar voor de speurneuzen onder ons.....

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:42

Moet binnenkort aan het winkelen gaan voor nieuwe beddengoed voor in de caravan. o.a. 2 persoonsdekbed past niet op eenspersoons bedden.
Laatst bijgewerkt door winnitou op 24-01-10 12:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:42

winnitou schreef:
Nicole1995 schreef:
Volgend jaar willen we ook weer naar de Equitana in Duitsland

Lijkt we ook wel wat

Is ook erg leuk,je kan je geld wel kwijt daar hoor.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:44

Nicole1995 schreef:
winnitou schreef:
ik heb jou niet kunnen ontdekken hoor Nicole 1995, maar werd te veel afgeleid door het prachtige paard en zijn ruiter, waar zaten jullie en welke kleuren had je aan

Wij zaten 4e rij in de hoek waar een bord BMC staat met de stoeltjes eronder voor die mensen die het hekje dicht deden als ze in de baan waren.Hij rijd voor ons langs voor ie de bak in gaat,dan zie je links onder een streep oranje van een bord en dan 4e rij,ik zit naast me collega die een witte jas aan heeft met blond haar zij is het makkelijkst te herkennen,ik zit rechts daarvan ik kijk een beetje naar links.Heb je me gevonden HORATIO CANE hihihi :D Als je hem pauzeert op dat stukje zie je het wel.Je moet er wat voor doen maar dan zie je ook wat je zoekt hihihi.Geef toe beetje moeilijk maar voor de speurneuzen onder ons.....

ga nog een keer kijken

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:44

Nicole1995 schreef:
winnitou schreef:
Lijkt we ook wel wat

Is ook erg leuk,je kan je geld wel kwijt daar hoor.

bedenk op eens dat ik gisteren ook een jas heb gekocht

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:48

Super je caravan Winnitou!!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:50

meelen schreef:
Komende nacht en zondagochtend valt er met uitzondering van het zuidwesten nog sneeuw, alhoewel de intensiteit steeds minder wordt. De hoeveelheden sneeuw tot morgenochtend liggen over het algemeen rond 5 cm. In de middag is het op de meeste plaatsen droog. De minimumtemperatuur loopt uiteen van -5 in het noordoosten tot +2 in het zuidwesten. Overdag blijft het in het noordoosten licht vriezen, in het zuiden wordt het rond de 3 graden. De zuidoostenwind is matig en draait geleidelijk naar meer oostelijke richtingen.

OOOOOOOO, help, we beginnen toch niet weer van voren af aan?????? :+

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:52

Nicole1995 schreef:
winnitou schreef:

gezien, op ongeveer 21 ,22 en 23 seconden van het filmpje. was even flink zoeken maar het oranje stukje heeft geholpen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:53

Tytje schreef:
meelen schreef:
Komende nacht en zondagochtend valt er met uitzondering van het zuidwesten nog sneeuw, alhoewel de intensiteit steeds minder wordt. De hoeveelheden sneeuw tot morgenochtend liggen over het algemeen rond 5 cm. In de middag is het op de meeste plaatsen droog. De minimumtemperatuur loopt uiteen van -5 in het noordoosten tot +2 in het zuidwesten. Overdag blijft het in het noordoosten licht vriezen, in het zuiden wordt het rond de 3 graden. De zuidoostenwind is matig en draait geleidelijk naar meer oostelijke richtingen.

hoop het toch niet

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 13:01

Hahahhaha,goedzo Winnitou

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 13:02

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 13:03

Tytje schreef:
meelen schreef:

:P :j
Laatst bijgewerkt door meelen op 24-01-10 13:05, in het totaal 2 keer bewerkt

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 13:04

Zat net ff het weerbericht te google,jeetje zeg word weer helemaak niks.Geloof Tytje dat je beter met Val kunt overwinteren in Sapnje voor je handen ook wel fijn denk ik.Pfff was net blij dat je weer gewoon kon rijden met de auto.Van mij hoeft het ook niet meer heb wel sneeuw genoeg gezien nu.Op me werk zie je al leuke bloembolletjes in mandjes enz.dan begin je naar de lente te verlangen en dan krijg je dit weer

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 13:07