DJoysDesignz schreef:
Veel juist! Ik ben opeens zo laag op de lijst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Roomiey schreef:Nu wel , hij is erg vertraagd.. ik rijd hem in de les (als ik er ooit op zit ) zonder, maar met mij wedstrijd weet ik het nog niet eigenlijk
Jeany_Orion schreef:Madelon Richmond mag als 2e starten omdat ze op Fire gaat. Gaat dat niet goed, mag ze hem over doen, dacht ik.
Er is vandaag omgeroepen wie er komt op schoolfeest; Def Rhymz. Maar dat wisten we allemaal al!
Ik ga niet mee naar pitstop omdat ik naar merel ga en dan naar feest, even voor jorine
DJoysDesignz schreef:Jeany_Orion schreef:Madelon Richmond mag als 2e starten omdat ze op Fire gaat. Gaat dat niet goed, mag ze hem over doen, dacht ik.
Er is vandaag omgeroepen wie er komt op schoolfeest; Def Rhymz. Maar dat wisten we allemaal al!
Ik ga niet mee naar pitstop omdat ik naar merel ga en dan naar feest, even voor jorine
Wel oneerlijk als ze hem over mag doen whahah had ze hem maar niet moeten kiezen.
DJoysDesignz schreef:Jeany_Orion schreef:Madelon Richmond mag als 2e starten omdat ze op Fire gaat. Gaat dat niet goed, mag ze hem over doen, dacht ik.
Wel oneerlijk als ze hem over mag doen whahah had ze hem maar niet moeten kiezen.