Iriis_ schreef:Een Anky![]()
Deze:
Met een vierkante lepel![]()
Wilt je moeder mij niet sponsoren?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:Een Anky![]()
Deze:
Kirsten_D schreef:Iriis_ schreef:Een Anky![]()
Deze:
![]()
na het kopen van dit zadel heeft ze denk ik niet veel meer over
Iriis_ schreef:Annie_ schreef:is hij ook bruin ?
Jaa, hij is er ook in het bruin
Iriis_ schreef:Kirsten, ik heb trouwens nog even in irisiris haar porfiel gekeken, maar ik zie niks in d'r onderschrift staan hoor
!
Annie_ schreef:Ik bedoel is jouw zadel bruin
Iriis_ schreef:Gaaf Kirsten!![]()
Ik kan alleen écht niet omgaan met Touchscreen![]()
Altijd als ik Rees der mobiel ff bij me moet houden ofzo, en er belt iemand, neem ik perongeluk op en krijg ik het niet meer weg

Ik wil weten wie het gedaan heeft!Kirsten_S schreef:Iemand heeft geprobeerd 4 x mijn wachtwoord op a4y te veranderen!Ik wil weten wie het gedaan heeft!
Heb maar effe een mailtje gestuurd, want er staat wel zo'n nummer wie het aangevraagd heeft. maarjaah ik weet niet van wie dat is.
Iriis_ schreef:Waarom? Kan jou simkaart er niet gewoon in?
Kirsten_S schreef:Iemand heeft geprobeerd 4 x mijn wachtwoord op a4y te veranderen!Ik wil weten wie het gedaan heeft!
Heb maar effe een mailtje gestuurd, want er staat wel zo'n nummer wie het aangevraagd heeft. maarjaah ik weet niet van wie dat is.
Ghihih!
Iriis_ schreef:Ook precies 4 keer
Kirsten_S schreef:Iriis_ schreef:Waarom? Kan jou simkaart er niet gewoon in?
oh ,..
maar hij heeft abbo en ik prepaid. dus dan kan het volgens mij niet.
Kirsten_S schreef:Iriis_ schreef:Ook precies 4 keer
Jaaaa?!?!?! Hoe kan dat nou?!
Er is maar 1 iemand die mijn wachtwoord een keer heeft gehad en dat was noortje?
ik snap het echt niet.
Liisette_ schreef:Kirsten_S schreef:Iemand heeft geprobeerd 4 x mijn wachtwoord op a4y te veranderen!Ik wil weten wie het gedaan heeft!
Dat had ik ook...
Die LG is wel stoer.. wel wennenGhihih!
Alhoewel die wel shockproef is , want ik heb hem best vaak laten vallen
en niet alleen op zachte ondergrond..
Iriis_ schreef:Maar je hoeft het wachtwoord niet te weten om een nieuwe aan te kunnen vragen hè
daar is ze veel te lief voor
Kirsten_S schreef:Iriis_ schreef:Maar je hoeft het wachtwoord niet te weten om een nieuwe aan te kunnen vragen hè
Ohjaah dat is wel zoo. Mmmm. ik zie het noortje ook echt niet doendaar is ze veel te lief voor