Gaan we schaatsen kijken of Carnaval vieren? Ik ga kijken of Sven goud gaat halen!
Ik ga naar twee verjaardagen.
PowerHorseW
Geplaatst: 13-02-10 22:15
ik nu voor de vewarming naast het caviahok en om me heen een hond en kat , best gezellig en de rest is aan het kijken of sven goud gaat halen ahahaha, daarna gaan ze ook nog ijshockey kijken dat begint pas om 1 uur ...... dan lig ik al te slapen hoor
Redlich
Geplaatst: 13-02-10 22:20
Hoe heet de cavia? Sven?
PowerHorseW
Geplaatst: 13-02-10 22:36
ik heb er 3 ik heb een galdhaar driekleur en die heet : goofy dan heb ik een americaans gekruind die heet: black pearl en die ik net heb is een peruvian en die heet : un allegra's nala daar heb ik ook een stamboom bij vandaar de lange naam maar de roepnaam is gewoon nala
hola allemaal, ben weer in het land. Tof Lisa dat het goed gaat met pony en dat ze weer rustig voor de kar loopt. Kim wie zoekt er een bijrijdster? hangt af van welk paard maar weet anders nog iemand .
morgen scheint er ook nog wat te komen. maar daarna zien ze even niks meer op de rader of het moet snel komen natuurlijk.
en we hebben tot nu toe het harde sneeuw al gehad blijft nu zachtjes sneeuwen , het HOORT zoals op de site is te zien te gaan stoppen op de website. Maar zoals normaal klopt er geen houd van
Redlich
Geplaatst: 14-02-10 11:42
Zit te bedenken hoe laat ik vandaag naar stal ga? Ik hoop dat het baasje van Aap vroep op stal is en Malvin eventjes buiten zet. Zo niet dan is dat ook niet erg. We zien wel wat de dag brengt. Jammer! De buitenbak lag er zo goed bij. Gistermiddag nog een rondje baan gereden.
ja ik heb ook rondje baan gedaan heerlijk na een tijd niet op de baan om weer eens lekker de baan op te gaan!! ik denk dat kees de buitenbak gewoon weer sleept hoor en dat die er prima bij ligt, hij doet nu 2 keer per dag slepen bijna aahaha
BabbieB
Geplaatst: 14-02-10 13:32
@Taverno: Iemand met een zachte hand, begrip voor paarden en de bereidheid e.e.a. te leren. Ohja, en natuurlijk ook iemand waar ik op kan bouwen. Het hoeft geen sterruiter te zijn, maar hij/zij moet wel een redelijk zit hebben om dat gehobbel van Thijs uit te kunnen zitten
Ik heb er nu al 4 op rij gehad die hebben afgehaakt, eigenlijk allemaal omdat ze hem niet belangrijk genoeg vonden. En dat is sneu voor mij, maar ik vind het vooral sneu voor Thijs, eigenlijk.
nikkielvis
Geplaatst: 14-02-10 13:36
Jeetje Barbara. Wat vevelend voor hoeveel dagen in de week heb je iemand nodig. Kan ik mijn orenen ogen open houden voor jou!
BabbieB
Geplaatst: 14-02-10 13:48
Poeh, ik ben met 1 dag al blij (vraag ook geen bijdrage).
Heb mijn laatste bijrijdster zelfs les gegeven en haar aangeboden haar mee te laten leren met wat ik op mijn instructeursopleiding leer, maar toch lag de prioriteit elders (de manege). Zo jammer!
Daarom ga ik ook zelf niet actief op zoek. Heb er een beetje mijn buik vol van, zeg maar. Als er iemand op ons pad komt, is het prima, maar ik ga geen advertentie o.i.d. zetten.
nikkielvis
Geplaatst: 14-02-10 13:52
He Barbara hoe lat ben je vandaag op stal. Misschien heb ik wel iemand voor je!
Maar is makkelijker praten dan via bokt!
BabbieB
Geplaatst: 14-02-10 14:08
Ik ga zo (even omkleden en ik ben weg)
Ben heel benieuwd! bedankt alvast!
taverno
Geplaatst: 14-02-10 15:25
Kim van venga zocht voor iemand anders een bijrijdster. Namelijk Picolo,dus als iemand voor dat beestje wat weet?
Lees net op de voorpagina dat Gribaldi is overleden.Het pas tijdens de hengstenkeuring het preferentschap gekregen en mooi afscheid genomen van de sport. Tsjonge,dat vind ik echt erg.