Als ze gewoon in de box van Tristo staat? Die box van tris is toch gewoon naast onyx?

Maar wel super lekker voor Nick dat ze nu lekker in een box staat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Astor schreef:Haha ik dacht hey die herkent me niet meer ofzo?
Maar is niet erg hoor, ja was wel gezellig zoals altijd
Alleen ben echt pissed op een jongen maja leg ik nog wel een keer uit.
Hoe vond jij het?
..
!Astor schreef:Huh maare mel hoe kon je Nicky niet vinden dan bij de eigen paarden?
Als ze gewoon in de box van Tristo staat? Die box van tris is toch gewoon naast onyx?
Maar wel super lekker voor Nick dat ze nu lekker in een box staat

. Dus dan kan je haar ook gewoon op stal opzadelen of is ze daar nog iets te chago voor?
Emmaa_ schreef:Ooh dat is wel lekker voor Nickepik. Dus nu is ze wel wat liever op stal geworden?. Dus dan kan je haar ook gewoon op stal opzadelen of is ze daar nog iets te chago voor?
Emmaa_ schreef:Ooh dat is wel lekker voor Nickepik. Dus nu is ze wel wat liever op stal geworden?. Dus dan kan je haar ook gewoon op stal opzadelen of is ze daar nog iets te chago voor?

Maaikeee schreef:Emmaa_ schreef:Ooh dat is wel lekker voor Nickepik. Dus nu is ze wel wat liever op stal geworden?. Dus dan kan je haar ook gewoon op stal opzadelen of is ze daar nog iets te chago voor?
Voorlopig zal ze nog niet mee rijden denk ik
. Alleen ben nooit echt beste vriendinnen geweest met Nicky, dusja

!!
!!
Emmaa_ schreef:Pedro-mini was ook cute hé Melis
Emmaa_ schreef:Ik haat mijn houding![]()

mini-pedro