Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
begin me er wel steeds meer thuis te voelen sinds ponykamp

maja moet toch nog van alles hier doen, was en opruimen en nog best wat aan school
maja en dan lekker om 6 uur naar de appie boodschappe doen met de rest
heb wel zin in vanaaf 
We moeten dit jaar op school verplicht 2x naar een voorlichtingsavond over studies, maar ik weet écht niet waar ik heen moet, en wat ik wil, er is ZOVEEL
En nu ga ik even gezellig met mijn papa en mijn oma en opa doorbrengen
Denk dat jullie nu echt wel veel vooruitgaan. (pff, ik moet nodig weer eens komen kijken
)

haha Naja,
vanavond komt pas om 21.50 groeten tergu maar dat wil ik zien! en morgen om 9 uur opstal paardjes voeren wat buitenzetten en dan zal de rijvereniging wel tegen 9 uur bij ons zijn en dan sluiten we aan voor de teerrit haha
lekker lang buitenrit met tussenstop// weten ze route al zo'n beetje bart had geen zin/tijd om een nieuwe route uit te zetten
zou eigelijk met Alla meegaan maar hij is echt niet fit dus nu Sympa maar hopen dat we niet weer in de sloot gaan
maandag komt de DA Alla even onderzoeken
hij is verder niet ziek ofzo maar gewoon zo sloom... lotteElb schreef:Druk ja! Zo lekker uit eten bij de mongool! Mjammie, alleen wel lekker onhandig met 1 hand...