Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:meelen schreef:Xan is ook ge-arriveerd. Die heeft i.i.g. wat bij te lezen hahaha
Ja ik was 5 blz terug begonnen, maar ik vroeg me af of ik het nu echt moet lezen ?????
Heb ikw at gemist ????

xan schreef:meelen schreef:Xan is ook ge-arriveerd. Die heeft i.i.g. wat bij te lezen hahaha
Ja ik was 5 blz terug begonnen, maar ik vroeg me af of ik het nu echt moet lezen ?????
Heb ikw at gemist ????
hahahha 

Nicole1995 schreef:Ikz at net aan de cherrytomaatjes ook lekker hoor!!!
winnitou schreef:iedereen is even taart kaarsjes aan het zoeken
meelen schreef:Nicole1995 schreef:Ikz at net aan de cherrytomaatjes ook lekker hoor!!!
Getverrrrrrrrr, ik lust alleen tomaten in de soep. (chineze)

winnitou schreef:moeten we de kaarsjes bij jou in leveren Meelen, ben morgen bij je in de buurt (zwembad)
Nicole1995 schreef:winnitou schreef:iedereen is even taart kaarsjes aan het zoeken
Voor wie ook alweer?
mntj schreef:zo ben er weer.
en wat denk je. kwam langs de kast.
wat vond ik daar
heerlijke chocolade. mmmmmmm

Nicole1995 schreef:winnitou schreef:iedereen is even taart kaarsjes aan het zoeken
Voor wie ook alweer?

mntj schreef:zo ben er weer.
wat vond ik daar
meelen schreef:winnitou schreef:moeten we de kaarsjes bij jou in leveren Meelen, ben morgen bij je in de buurt (zwembad)
Neem ze maar gelijk mee naar Sandra. Of kom je me halen?
meelen schreef:mntj schreef:zo ben er weer.
wat vond ik daar
Ga jij Winnitou ff lekker zitten maken. Die doet een moord voor wat jij daar hebt.