ik bwn nu op de basisschool
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Anke_Amigo schreef:Kirsten_S schreef:Maandag paardrijden op liesbeuker!!Hoop dat ik niet zo'n heel druk beesie de eerste keer krijg, anders kan ik weer helemaal overnieuw beginnen
Waarom bij lies?
) lijkt mij nou niet zo interessant , en doe ik liever als ik op vakantie ben
! Kirsten_S schreef:Resy is heel los in haar lessen zeg maarToch reees
![]()
Maar je bent wel gekomen elke woensdag 1e uur!
Elja schreef:haaaaaaaj
ik bwn nu op de basisschool

Jane_ schreef:Kirsten_S schreef:Resy is heel los in haar lessen zeg maarToch reees
![]()
Maar je bent wel gekomen elke woensdag 1e uur!
Is dat jou probleem nee!
Jij hebt echt geen leven samen met melanie!
Vind je dat leuk ofzo doe toch keer normaal, en bemoei je er niet mee.
Jane_ schreef:Je weet best wat ik bedoel, en aangezien jij er zo op reageert weet je dat ik gelijk heb dus...
Kirsten_S schreef:Jane_ schreef:Je weet best wat ik bedoel, en aangezien jij er zo op reageert weet je dat ik gelijk heb dus...
Oh natuurlijk heb jij gelijk!~What ever you want!~
Kirsten_S schreef:En als je niet met haar op school zit, hoe weet je dan iets over haar lessen . Jij vindt het toch ook niet leuk als je iets met iemand samen doet en diegene komt niet! Dan gaat het mij namelijk WEL aan. Want het gaat over een cijfer.!
Kirsten_S schreef:Sorry hoor, maar als je er niks over weet moet je er ook niet mee bemoeien. (niet dat ik weet waarom ze er niet is, dat hoef ik niet te weten , anders had ik dat wel gevraagd )
Jane_ schreef:Kirsten_S schreef:En als je niet met haar op school zit, hoe weet je dan iets over haar lessen . Jij vindt het toch ook niet leuk als je iets met iemand samen doet en diegene komt niet! Dan gaat het mij namelijk WEL aan. Want het gaat over een cijfer.!
Jij maakt er een probleem van, maar dat hoef je niet zo openlijk op bokt te zetten. doe toch een keer niet zo raar kind.
Jane_ schreef:Mwhahahahahaa, mensen winden zich altijd zo op..
Kirsten_S schreef:Jane_ schreef:Mwhahahahahaa, mensen winden zich altijd zo op..
Oh gaaan we nu de rollen omdraaien! Hoe kinderachtig kan je zijn?! Wie begon er nou over?!
Kirsten_S schreef:Wil je nou expres ruzie maken of doe je gewoon omdat je het leuk vindT!?
incalover schreef:Kirsten_S schreef:Wil je nou expres ruzie maken of doe je gewoon omdat je het leuk vindT!?
ze geeft gewoon haar mening kirsten
Kirsten_S schreef:Jane_ schreef:Mwhahahahahaa, mensen winden zich altijd zo op..
Oh gaaan we nu de rollen omdraaien! Hoe kinderachtig kan je zijn?! Wie begon er nou over?!
Kirsten_S schreef:
[/quote]
[/quote]
?