Het was echt zo'n kamp gevoel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb het ook als ik ineens ga rennen om een trein te halen ofzo, wat ik laatst dus had.

Juul schreef:Ja toen ik jonger was een keer in een les. Toen was ik al misselijk van de warmte en die pony bleef maar steeds opeens rennen. Pony bleef meteen staan toen ik over moest geven.En 1 of 2 keer afgestapt omdat het niet meer ging. Heb sowieso een hele zwakke maag, en zeker als het warm is..

_Lisanne schreef:[naam] schreef:Ja toen ik jonger was een keer in een les. Toen was ik al misselijk van de warmte en die pony bleef maar steeds opeens rennen. Pony bleef meteen staan toen ik over moest geven.En 1 of 2 keer afgestapt omdat het niet meer ging. Heb sowieso een hele zwakke maag, en zeker als het warm is..
Oh gatsie, dat is lastig om mee om te gaan lijkt me. Heb je daar zeker ook last van met stress enzo?
Ik ga even een broodje uit de oven met brie maken![]()
_Lisanne schreef:Gezellig stelletje zijn jullie!!
_Lisanne schreef:Anoniem schreef:Idd. Half 8 op op normale dagen, met strandrit kwart over 5. En slapen meestal rond 12 uur ja.
Kwart over 5?
Volgens mij moesten wij om 6 uur ofzo op staan, dan snel aankleden enzo, eten en om 7 uur op je peerd
Anoniem schreef:Ja toen ik jonger was een keer in een les. Toen was ik al misselijk van de warmte en die pony bleef maar steeds opeens rennen. Pony bleef meteen staan toen ik over moest geven.En 1 of 2 keer afgestapt omdat het niet meer ging. Heb sowieso een hele zwakke maag, en zeker als het warm is..