Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emmaa_ schreef:Jane_ schreef:Ben je nu op zoek dan Emma.. want bij vet veel mensen die hun paard te koop zetten, vraag jij dingen..
Ik ben niet op zoek, maar wel alertAls er ooit zo'n dag komt, wil ik niet al te lang hoeven na te denken

Emmaa_ schreef:Jane_ schreef:Ben je nu op zoek dan Emma.. want bij vet veel mensen die hun paard te koop zetten, vraag jij dingen..
Ik ben niet op zoek, maar wel alertAls er ooit zo'n dag komt, wil ik niet al te lang hoeven na te denken
! Astor schreef:Dit is echt het ultieme droomuiterlijk waar ik echt mijn oog op zou laten vallen: Pedro van Mik_

Melanieetjuh schreef:Emmaa_ schreef:
Voor dat die dag is aan gekomen zijn die paarden al bejaard en of verkocht en niet meer te koop.!
Astor schreef:Dit is echt het ultieme droomuiterlijk waar ik echt mijn oog op zou laten vallen: Pedro van Mik_
Astor schreef:Maar wedden dat alles allemaal anders loopt
Maar ik zie het allemaal wel, voorlopig nog geen eigen paard voor mij dus.
En ik ben blij met mijn draakje
Jane_ schreef:Astor schreef:Maar wedden dat alles allemaal anders loopt
Ik ben ook heel blij met me lieve poppie..
!
Jane_ schreef:Astor schreef:Maar wedden dat alles allemaal anders loopt
Ik ben ook heel blij met me lieve poppie..
Melanieetjuh schreef:Astor schreef:Dit is echt het ultieme droomuiterlijk waar ik echt mijn oog op zou laten vallen: Pedro van Mik_
Wauw!
Die vind ik ook erggug mooi.
Ook mooie kleur!
!

Kirsten_S schreef:Jaaa
Kan jij me paardje doen ?! Want ben laat en moet daarnaaaa meteeen weg