Ik ga over iets langer dan 2 weken op kamp, en nu heb ik dus een mega grote koffer. Maar ik heb daar met me slimme verstand(:+) op lopen schrijven met een zwarte stift. Ik ben nu bezig om het een beetje eraf te krijgen, het lukt wel, maar ik ben er zolang mee bezig.. Ik gebruik nu een mesje om het eraf te "schrapen" en water met afwasmiddel en een schuursponsje.
Weet iemand een goeie manier? Ik zit echt in nood.. :}
Ben maandag bij The Baseballs geweest in de Melkweg in Amsterdam.. Was echt helemaal super! Die lui maken er echt een gigantisch feest van! Hier staan ook wat filmpjes ervan: http://www.youtube.com/results?search_q ... lkweg&aq=f Kwaliteit valt via zo'n filmpje altijd een beetje tegen.. Maar ik vond ze in het echt nog veel beter dan ik eigenlijk verwacht had voor ik ging!
shilady
Geplaatst: 20-05-10 20:28
Zo vandaag weer even wat snoepjes voor het paardje gekocht en een extra hoevenkrabbertje wat is het toch handig als je stal een dierenwinkel erbij heeft
Voor de rest lekker geluiert
__Melis__
Geplaatst: 20-05-10 20:30
hoe zit het nu Daan? hou je der nou wel of niet? Ga dit weekend waarschijnlijk n nieuwe camera kopen Canon eos 550D... kan op HD kwaliteit filmen!
haha dat is de vraag die veel mensen me stellen op het moment maar er zijn een paar dingen die me tegen werken momenteel . A er is hier in de buurt weinig vrij .. B ik zit al een hele tijd te wachten op flink wat geld maar dan zal je zien als instanties geld van je moeten hebben moet het allemaal zo snel mogelijk en dreigen ze met deurwaarders maar als ze moeten geven dan moet je bekant een half jaar wachten..... en C Het is dan toch weer een hele verplichting elke dag erheen jaar in jaar uit en kost veel geld... en het feit dat ik bestwel een stal nomaden ben geworden die het de ene maand ergers heel leuk heeft maar dan na een tijdje toch weer weg wil ... En dat is ook niet fijn voor een paard wil ik niet nog is doen... Heel ingewikkeld allemaal maar gewoon veel dingen die voor mij meetellen en waardoor ik tot de conclusie kom dat ik het meschien beter niet kan doen
wat: CHIO wie: iedereen (MOET ) waar: hocheyclub rotterdam wanneer: zondag 23 mei 11:30 11:51 13:24 13:52 hoe: weet ik veel met de auto ofso waarom: we willen winnen natuurlijk duhh
Eeeeh, in ieder geval Mel en Carola En misschien Laila ook, als Tosca nog goed loopt Van de week had ze namelijk een beetje een dik been, maar liep wel goed Voor de rest weet ik het ook niet