Ik baal dat ik vrijdag pas naar de manege kan! anders had ik mn sleetje meegenomen en achter max of zo gehangen
haha echt jeugdsentiment he, met de slee Hoe lang is dat wel niet geleden dat we konden sleeën Wij hebben dat twee jaar geleden ook met Bruin Junior gedaan die trok toen terwijl wij op de slee zaten met ponykamp, was het roest ook meteen weer van het sleetje geslepen
ja inderdaad toevallig! het meisje die bruin zijn vader had heeft mij ook ooit gevonden, en ook degene die bruin als veulen had! dus ik heb echt al heel veel foto's! vandaag lekker vrij me moeder heeft me ziek gemeld want ik had maar 2 uur les en daar doen we nooit iets
Hoi, ik ben Iris en ben op zoek naar een gezellig pensionstal in de buurt van Zeist. Ik vroeg me af of je als pensionklant veel last van de manege lessen hebt? Binnenbak vind ik ideaal maar als je daar 's avonds al geen of weinig gebruik van kunt maken dan schiet dat misschien niet op? Ook ben ik benieuwd naar de prijzen en ervaringen, alle reactie's zijn welkom, mag ook via PB! Alvast bedankt!
Had net al een heel bericht, ligt de server eruit ! Nog maar een keer dan.
Ik kan wel even een overzichtje van de lessen geven, misschien heb je daar wat aan. Maandag: 's middags tot 19.00(dacht ik) manegeles, daarna bak vrij. Dinsdag:'s middags manegelessen, daarna van 18.30-20.30 pensionspringles. Woensdag: 's middags manegelessen tot 18.00, dan bak vrij tussen 18.00 en 19.30, daarna pensiondressuurles tot 21.30. Donderdag: 's middags manegelessen tot 19.15, daarna bak vrij. Vrijdag: 's middags manegelessen tot 18.00(dacht ik), daarna bak vrij tot 19.30, daarna pensionles van 19.30-21.45. Zaterdag: 10-13.00 manegelessen, dan van 13.00-14.00 de bak vrij, 14.00-16.00 manegeles en daarna bak vrij. (1x in de maand is er op zaterdagavond KNHS-dressuurwedstrijd en zijn de binnen- en buitenbak bezet.) Zondag:10.00-18.00 is de bak vrij. (soms is er wel diplomarijden tot 13.00 of een bepaalde activiteit ofzo)
Ik heb zelf vrij weinig last van manegelessen, omdat ik 's avonds rij, maar de zaterdag vind ik (vooral met regenachtig weer) soms wel vervelend, omdat die toch best vol zit. Het ligt er natuulijk ook aan of je meerijd in pensionlessen. Ik vind het ideaal dat het bos naast de deur ligt en de buitenbak is bij goed weer ook prima te doen. De weiden zijn wel 10/15 minuten lopen door het bos.
Nou ja om die lessen valt dus wel aardig heen te rijden als ik dat zo zie. Wedstrijd op eigen terrein is ook handig natuurlijk Wil je me de prijs nog even pben? Oh ja en is t zelf mesten of wordt er gemest? Bepaalde tijden vanaf hoe laat je op het terrein mag zijn?
De stallen worden 1x per week door de stalhulpen uitgemest en 's ochtends worden de drollen weggehaald, maar meestal doet iedereen zelf ook nog even drollen weghalen. Volgens mij mag je er elke dag om 10.00 zijn en op maandag om 13.00, maar als je bijvoorbeeld wedstrijd hebt en je moet al om 8.00 weg is dit ook geen probleem, alleen dan moet je het gewoon even melden.
eerste 2 uur vrij, maar vroeg op om het huis op te ruimen voor de werkster, op weg naar school kadootje kopen voor vriendin 3e uur wiskunde, 4e tussenuur, 5e natuurkunde, en het 6e tot en met het 8e een biologisch practicum van de universiteit van Wageningen joepieeee
en dan vanavond ein-de-lijk weer naar de manege! Ik denk dat ik max vanavond maar ga leren een kleedje uit te rollen, als ik er nog zin in heb met deze kou