Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KimLittle

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 15:47

Uhmmm misschien domme vraag... maarrehh... waar zijn die plugs voor?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 15:49

Advocaten zijn ALTIJD naar, net als mediamensen, gewoon overheen lopen ( :j echt, leren we op school).

Oh is geen hint, ik zit nl. niet op 12 mm maar op 8 mm (jah en andere op 5,5 mm maar als 't goed is zaterdag op 6).

Oorpluggen doen geen pijn :n , het mag geen pijn doen, je mag namelijk maar 1 mm groter gaan per maand in de kleinere maten. Anders kan het nooit meer teruggroeien en kan je zelfs je oor zo verpesten dat je oorlel uiteindelijk te dun wordt en je je lel weer aan elkaar moet laten naaien (heb ik ook foto's van hoor, leuk zo'n lel die in 2 delen valt :P ).

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 15:50

Oh voor in m'n oor, ik heb namelijk 1 oorbelgaatje gestrecht tot 8mm en de andere gaat nog naar 8. :j

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 15:54

Ooohhhh ja zoiets heb ik ook gezien op Pinkpop. Wauw, doet dat geen pijn? Vind het er wel supergaaf uitzien hoor. Ik ga je volgende keer op stal extra grondig bewonderen *-:)
maar dan ben jij dus eigenlijk Gothic Penny!!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 15:57

Neeeheee ik ben een huppelprutpenny :j

Hihi je mag 't wel zien hoor _O- in m'n kleine heb ik een skin eyelet dus daar zie je 't gat wel zitten en in die 8 mm heb ik een marmeren plug dus dat lijkt net op een kakoorbel. Als ik geld heb ga ik mooie plugs en spirals kopen. :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 15:58

Maar dat groeit dus tot 8mm gewoon weer dicht als je ze een tijdje niet meer draagt? :o?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 15:59

:j Dat groeit weer helemaal dicht, tot ongeveer 10mm (als je 't goed hebt gedaan dan) kan 't gewoon teruggroeien tot een gemiddeld oorbelgaatje.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 16:00

@Beau: jij bent echt erg :P.

@Suus: ik moet jouw oorlel toch ook eens wat grondiger gaan bekijken de volgende keer!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 16:09

_O- We kunnen ook over iets boeiends praten? :P

Ik heb al zwart hoefspul, bodyshine, andere CM zooi, maar ik moet nog vliegenspray regelen (heb alleen met hertshoornolie). := Chaps zijn onderweg en voor de rest is m'n outfit ook compleet.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 16:17

Vliegenspray? Daar heb ik toevallig gister een receptje van gelezen hier op bokt. Schijnt goed te werken!

Het recept:
-4 zakjes gewone thee
-knoflookpoeder
-kruidnagelpoeder
-azijn
-dettol
-citroensap
-water

0.5 liter water koken, daar 4 zakjes thee in hangen tot het water afgekoeld is.
Theezakjes eruit halen en uitknijpen.
150ml water koken met daarin een eetlepel knoflookpoeder en een eetlepel kruidnagelpoeder ondertussen paar keer roeren.
Dit goedje moet je even door een pantykous zeven omdat anders je spuit verstopt gaat zitten.
Het water wat je eraan overhoudt bij de thee doen.
Daar doe je nog 400ml azijn bij en 150ml dettol en 100ml citroensap.

Ik weet niet hoe ik link plaats naar topics dus ik heb het maar even gecopy paste. Zou het wat zijn?

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 16:35

[quote="Authentic"]Neeeheee ik ben een huppelprutpenny :j

Wahaha dat wist ik nog niet. Zo zie je maar; je komt een hoop te weten over mekaar als je 'bokt'.

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 16:36

@San: klinkt wel als een stinkend goedje. Maar misschien is dat juist de bedoeling? Ik ben errug benieuwd! Ga je het ook maken denk je?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 16:50

Ja, ik ga het maandag eens maken (ben ik toch vry). Op dat topic waren mensen 20 pag. lang laaiend enthousiast dus wie weet!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 17:39

hmm heb je verschillende soorten vliegensprays dan?

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 18:12

chic schreef:
Kuikenbouten??? >;)

Ja dat stond op de verpakking, maar volgens mij waren ze 1 dag verwijderd van het volwassen zijn!
Ze waren overigens wel lekker.

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 07:45

Een hele goede morgen gewenst aan alle lieve mensen hier op het starnmeer wersternbokkerstopic! :wave: Ik hoop dat iedereen goed heeft geslapen en geen enge dromen heeft gehad zoals mij is overkomen....voor degene die het willen weten: ik had gedroomd dat de dag van de wedstrijd was aangebroken en ik meedeed aan de halter, maar natuurlijk gebeurde er iets (kan mij niet meer goed herinneren wat het was) waardoor ik in tijdnood kwam omdat ik Babe nog moest pimpen en mijn kleding aan moest trekken....nou Eef was zo vriendelijk om mij als laatste te laten gaan zodat ik wat meer tijd had, dus ik alles bij elkaar geraapt en de bak ingelopen....en wat denk je..hoed vergeten dus ik dacht nou dan loop ik weer even terug! Mooi fout, Eef boos op mij omdat ik was gediskwalificeerd aangezien ik al in de bak rondliep en er zomaar weer uitliep...nou ja!

Ik hoop toch echt dat ik geen blunders ga maken zondag haha...................

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 07:54

Haha Rien, dit lijkt mij een typisch gevalletje van wedstrijdstress!! Maarreh, ik weet zeker dat jij en Babe het fantastisch gaan doen hoor zondag. Daarnaast ben ik vliegende keep zondag he... dus mocht je je hoed vergeten... ik haal m voor je op!!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 08:24

Goedemorgen allemaal! Sta op de metro te wachten en ben dus hopeloos te laat!

Rieneke, jouw droom is om te gieren! Temeer omdat ook ik vannacht wedstryd had, alleen hing er by my een sulky achter :-)

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 08:29

@ San : een sulky hahahahahaha achter Beer

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 08:40

KimLittle schreef:
Daarnaast ben ik vliegende keep zondag he... dus mocht je je hoed vergeten... ik haal m voor je op!!

_O- dat is fijn....! Ben je er trouwens de hele dag? Ik heb nog wel een groom nodig voor de reining hihi.....om de geweldige staart te borstelen van Babe......... :D

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 08:44

hey kim! nog geluikt allemaal gisteren?

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 08:44

Pff, erg he, die wedstrijdstress. Ik heb er ook van gedroomd! En gisteravond ging het echt voor geen meter dus, vraag me af en toe af waarom ik reining doe, :? Vanavond nog maar even met Eef overleggen waar ik in zal starten. Changeren kan ik wel vergeten namelijk

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 08:50

Graceful schreef:
Changeren kan ik wel vergeten namelijk

Kom gezellie bij de beginners!!!! Trouwens het ging gister helemaal niet slecht hoor, het voelt soms erger dan het is.....

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 08:58

@San: Ik vind jouw droom helemaal niet zo raar hoor... vond nog ergens een foto van je:

Afbeelding

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:00

@kim dit is geweldig!!!!!!