Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

echt, leren we op school).
, het mag geen pijn doen, je mag namelijk maar 1 mm groter gaan per maand in de kleinere maten. Anders kan het nooit meer teruggroeien en kan je zelfs je oor zo verpesten dat je oorlel uiteindelijk te dun wordt en je je lel weer aan elkaar moet laten naaien (heb ik ook foto's van hoor, leuk zo'n lel die in 2 delen valt
). 

Dat groeit weer helemaal dicht, tot ongeveer 10mm (als je 't goed hebt gedaan dan) kan 't gewoon teruggroeien tot een gemiddeld oorbelgaatje. 
We kunnen ook over iets boeiends praten? 
Chaps zijn onderweg en voor de rest is m'n outfit ook compleet.
Ik hoop dat iedereen goed heeft geslapen en geen enge dromen heeft gehad zoals mij is overkomen....voor degene die het willen weten: ik had gedroomd dat de dag van de wedstrijd was aangebroken en ik meedeed aan de halter, maar natuurlijk gebeurde er iets (kan mij niet meer goed herinneren wat het was) waardoor ik in tijdnood kwam omdat ik Babe nog moest pimpen en mijn kleding aan moest trekken....nou Eef was zo vriendelijk om mij als laatste te laten gaan zodat ik wat meer tijd had, dus ik alles bij elkaar geraapt en de bak ingelopen....en wat denk je..hoed vergeten dus ik dacht nou dan loop ik weer even terug! Mooi fout, Eef boos op mij omdat ik was gediskwalificeerd aangezien ik al in de bak rondliep en er zomaar weer uitliep...nou ja!