Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spettertjuh schreef:Goedemorgen alle harde werkers die nu bokken hahahahaha.......![]()
Het zijn idd hele leuke en lieve foto's van je kleine pup Syl....Hij kijkt nog zo heerlijk onschuldig........
Madelon gefeliciteerd met je nieuwe huis, nu is het helemaal officieel......nu nog snel het oude huis verkopen en dan lekker rust toch?![]()
Morgen zou het bijna de hele dag gaan regenen en dan donderdag (lesdag) droog.....jehhh en dat twee keer achterelkaar voor ons Anoush......(of is het met oe bij jou?)
Heel veel smileys doen het gewoon niet meer? Bij jullie ook of ligt het aan de computer op mijn werk?
spettertjuh schreef:Goedemorgen alle harde werkers die nu bokken hahahahaha.......![]()
Morgen zou het bijna de hele dag gaan regenen en dan donderdag (lesdag) droog.....jehhh en dat twee keer achterelkaar voor ons Anoush......(of is het met oe bij jou?)
Heel veel smileys doen het gewoon niet meer? Bij jullie ook of ligt het aan de computer op mijn werk?
Nuggt is OE
maar heb er wel weer zin in, wil denk wat grondwerk doen met Ko Binar schreef:spettertjuh schreef:Goedemorgen alle harde werkers die nu bokken hahahahaha.......![]()
mijn naam is met OUNuggt is OE
![]()
Ik heb idd ook dat veel smileys niet werken, wel jammer![]()
Jep donderdag/lesdag droog!!! Eerst zien en dan gelovenmaar heb er wel weer zin in, wil denk wat grondwerk doen met Ko
spettertjuh schreef:Ja ehhhhhh.......ik vergeet dat soms hoor.

(toch?)

Jetta schreef:ZOOOOOOOOOOOOOOOOO, ik ben thuis....pfffffffffff en lekker stil hier...HALLO.....is daar iemand???????
Jetta schreef:Tja.....helpt het??????????
maar ga zo afsluiten!